abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21491281
En deel 5 is alweer geopend om volgepost te worden.

Laatste post uit 21 jaar, nog geen relatie gehad en maagd (deel 4) was de volgende:
quote:
Nogmaals meisje met one night stands zijn echt geen sletten. Het zijn sletten omdat je t zelf niet voor mekaar krijgt... Geen last van gelukkig. Je hoeft geen vriendje/vriendinnetje te hebben om sex met iemand te hebben. Gewoon lust en lol kan ook

[ Bericht 41% gewijzigd door UncleFunk op 23-08-2004 19:02:30 ]
pi_21491306
Mijn reactie of die ene user met de vreemde naam:

Dat klopt inderdaad. Gefrustreerde personen krijgen last van waandenkbeelden waarbij de leden van andere sexe als het ware gedemoniseerd worden. Ik denk dat je kost wat kost dat soort verwrongen gedachten (het zijn allemaal sletten of het zijn allemaal oversekste boeren) moet zien te voorkomen. Het is vergelijkbaar met een Nederlander die het herhaaldelijk aan de stok heeft met negers, die gedachte "Het zijn gewoon allemaal klootzakken" sluipt er dan ook in. Zulk soort gedachtes zijn erg hardnekkig.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21491309
graag alleen inhoudelijke posts en geen slowchat..
pi_21491336
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:48 schreef Frenkie het volgende:
graag alleen inhoudelijke posts en geen slowchat..
Mijn posts zijn altijd inhoudelijk.
pi_21491398
Moet alles beetje relativeren en je er zeker niet slecht door gaan voelen. Alle mensen zijn anders, en er loopt er heus wel eentje voor jou bij. Tuurlijk ben je wel jaloers omdat andere jongens blijkbaar elk meisje kunnen krijgen.Hoor je meisjes zeggen:ooooh,die slekker. En dan nog een ander meisje,oooh,daar zou ik wel eens wat mee willen doen!Mja,je hebt reden om jaloers te zijn dan,maar probeer dat toch te onderdrukke,zal heus wel eentje bij zijn dat jou ook leuk vind ;-).
pi_21491437
in plaats van om de 4 dagen een andere topic te beginnen, en je kan beter meteen beginnen met vrienden opbellen om uit te gaan en eraan te werken. want hier op het forum blijvenm hangen heeft weinig zin. : 20 regels benenden de forum staat deel 4 nog. ga op een andere manier je fame krijgen.

edit! hey kijk nou! deel 3 staat er ook nog.... beetje kansloos niet?
pi_21491500
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef coinbirddd het volgende:
in plaats van om de 4 dagen een andere topic te beginnen : 20 regels benenden de forum staat deel 4 nog. ga op een andere manier je fame krijgen.

Och jongen toch:
pi_21491583
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef coinbirddd het volgende:

Ik heb wel ergere dingen gezien
Tap tap tap
pi_21491629
deze topics gaan zooo snel vol en ik vind one night stands wel sletten
De wandelende spelvaut
pi_21491666
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:02 schreef muurjunky het volgende:
deze topics gaan zooo snel vol en ik vind one night stands wel sletten
Vond ik vroeger ook altijd, tot een goede vriendin van me eens vertelde 2 keer met een gozer (niet dezelfde gozer dus) die ze nauwelijks kende het bed in was gedoken zonder verdere bedoelingen, gewoon de sex... En zij is absoluut geen slet, ik had het ook helemaal niet van haar verwacht.
Tap tap tap
pi_21491673
quote:
Nogmaals meisje met one night stands zijn echt geen sletten. Het zijn sletten omdat je t zelf niet voor mekaar krijgt... Geen last van gelukkig. Je hoeft geen vriendje/vriendinnetje te hebben om sex met iemand te hebben. Gewoon lust en lol kan ook
Ik denk niet dat het sletten zijn omdat wij het niet voor elkaar krijgen. Ik hoef echt niet iedere week of maand met iemand anders in bed te liggen. Ik ga voor duurzaamheid. Gewoon lust en lol hebben is dus persoonlijk.
pi_21491804
"Sletten", vreselijk woord, ik gebruik het ook wel eens, maar slik mijn woorden dan toch vaak weer in omdat ik inzie hoe oneerbiedig het is om iemand zo te noemen die gewoon van sex geniet..
pi_21491977
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het sletten zijn omdat wij het niet voor elkaar krijgen. Ik hoef echt niet iedere week of maand met iemand anders in bed te liggen. Ik ga voor duurzaamheid. Gewoon lust en lol hebben is dus persoonlijk.
Trouw vind ik heel belangrijk, geen one night stands voor mij dus
De wandelende spelvaut
pi_21492136
Heel eerlijk gezegd denk ik dat als ik dat voor elkaar zou krijgen er ook geen problemen mee zou hebben elke weer een andere dame voor tijdelijk te hebben, totdat je dan echt een relatie hebt natuurlijk, maar ja ik krijg dat niet voor elkaar
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21492251
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:15 schreef muurjunky het volgende:

[..]

Trouw vind ik heel belangrijk, geen one night stands voor mij dus
Trouw en one night stands hebben niet zo veel met elkaar te maken..
pi_21492296
trouw en one night stands hebben zelfs niets met elkaar te maken
  maandag 23 augustus 2004 @ 21:02:43 #17
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21494889
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef UncleFunk het volgende:

Ik zou dat ook niet sletterig willen noemen, helemaal niet. Als ik de kans zou hebben zou ik het denk ik ook misschien wel doen. In mijn hoofd ben ik dus misschien ook wel een slet (voor zover je dat van een jongen kan zeggen), ik kan het alleen in de praktijk niet waarmaken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_21494929
PRecies, je enige remming is de realiteit
pi_21497704
pfff, het zou toch een keer leuk zijn als ik een lief meissie tegen zou komen. het feit dat ik maagd ben maakt nog neit eens zoveel uit, als je een goeie relatie hebt is dat geen probleem. De afgelopen jaren voornamelijk achter die kutcomputer gezeten, en niet tot nauwelijks uitgeweest.

Ik doe dat nog eigenlijk te veel maar het is iig al een heel stuk minder. Anyway, ik heb me ingeschreven voor een nieuwe studie en ga sporten om wat spieren te kweken. Ben verder van plan om wat meer contacten te gaan leggen. Ga volgende week even wat ongewenst haar voor goed laten verwijderen, dus dat kan geen problemen meer opleveren.

Dan moet het toch komend jaar lukken om een leuk meissie te ontmoeten
  Moderator maandag 23 augustus 2004 @ 23:24:48 #20
42184 crew  DaMart
pi_21498165
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zou dat ook niet sletterig willen noemen, helemaal niet. Als ik de kans zou hebben zou ik het denk ik ook misschien wel doen. In mijn hoofd ben ik dus misschien ook wel een slet (voor zover je dat van een jongen kan zeggen), ik kan het alleen in de praktijk niet waarmaken.
Ik denk niet dat ik dat zo zou doen, met iedere willekeurige meid het bed induiken, ik ben daarvoor denk ik iets teveel romanticus, en zie het nut van sex zonder relatie niet echt zo. Aan de andere kant, ik heb die ervaring niet, dus misschien kan ik er wel helemaal niet over oordelen.

Alleen zie ik mezelf niet zomaar met een willekeurige meid het bed induiken tenzij ik echt wanhopig wordt van het missen van enige ervaring op dat terrein.
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:27:32 #21
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21498240
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef DaMart het volgende:

Alleen zie ik mezelf niet zomaar met een willekeurige meid het bed induiken tenzij ik echt wanhopig wordt van het missen van enige ervaring op dat terrein.
Liever wil ik ook meteen een vaste relatie, maar bij gebrek daaraan zou ik andere opties best willen overwegen.

Maar dat is niet aan de orde, want een one night stand krijg ik zeker niet voor elkaar, een relatie zal misschien ooit wel eens kunnen lukken. Heel misschien...
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_21498272
Sex zonder relatie kan in sommige delen van je leven een prima iets zijn. Een relatie is absoluut geen walhalla en kost een investering van tijd, moeite en investering die je geestelijk niet altijd kan of bereid bent te doen.

Even terugkomend op het vorige deel in deze serie, players hebben niet meer succes omdat ze meer kans hebben. Players hebben meer succes omdat ze zich bij voorbaat meer kansen toedichten en minder waarde hechten aan afwijzingen. Ze vinden namelijk die meiden toch niets meer dan lekker, dus als de reactie tegenvalt zijn er zat andere lekkere meiden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tranceptor op 23-08-2004 23:35:14 ]
pi_21498344
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Tranceptor het volgende:
Even terugkomend op het vorige deel in deze serie, players hebben niet meer succes omdat ze meer kans hebben. Players hebben meer succes omdat ze zich bij voorbaat meer kansen toedichten en minder waarde hechten aan afwijzingen. Ze vinden namelijk die meiden toch niets meer dan lekker, dus als de reactie tegenvalt zijn er zat andere lekkere meiden.
Hij heeft gelijk...
pi_21502279
Ik ben blij dat ik de mogelijkheid benut om een tijd lekker te kunnen sletten. Ik ben namelijk ook een slet in mijn hoofd en mocht ik dan toch ooit een keer een relatie krijgen, dan hoef ik me in ieder geval niet meer af te vragen hoe het zou zijn om eens met een andere meid te neuken.

En wat ik errug prettig vind, maar dat had ik al eens gezegd, is dat ik bloedmooie vrouwen kan neuken die in het echte leven gewoon totaal onbereikbaar zijn.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21502312
Dat totaal onbereikbare karakter van die vrouwen zit vooral in je hoofd. Bloedmooie vrouwen zijn net zo goed maar vrouwen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')