quote:Nogmaals meisje met one night stands zijn echt geen sletten. Het zijn sletten omdat je t zelf niet voor mekaar krijgt... Geen last van gelukkig. Je hoeft geen vriendje/vriendinnetje te hebben om sex met iemand te hebben. Gewoon lust en lol kan ook
Mijn posts zijn altijd inhoudelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:48 schreef Frenkie het volgende:
graag alleen inhoudelijke posts en geen slowchat..
Och jongen toch:quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef coinbirddd het volgende:
in plaats van om de 4 dagen een andere topic te beginnen : 20 regels benenden de forum staat deel 4 nog. ga op een andere manier je fame krijgen.
edit! hey kijk nou! deel 3 staat er ook nog.... beetje kansloos niet?
Ik heb wel ergere dingen gezienquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef coinbirddd het volgende:
edit! hey kijk nou! deel 3 staat er ook nog.... beetje kansloos niet?
Vond ik vroeger ook altijd, tot een goede vriendin van me eens vertelde 2 keer met een gozer (niet dezelfde gozer dus) die ze nauwelijks kende het bed in was gedoken zonder verdere bedoelingen, gewoon de sex... En zij is absoluut geen slet, ik had het ook helemaal niet van haar verwacht.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:02 schreef muurjunky het volgende:deze topics gaan zooo snel vol
en ik vind one night stands wel sletten
Ik denk niet dat het sletten zijn omdat wij het niet voor elkaar krijgen. Ik hoef echt niet iedere week of maand met iemand anders in bed te liggen. Ik ga voor duurzaamheid. Gewoon lust en lol hebben is dus persoonlijk.quote:Nogmaals meisje met one night stands zijn echt geen sletten. Het zijn sletten omdat je t zelf niet voor mekaar krijgt... Geen last van gelukkig. Je hoeft geen vriendje/vriendinnetje te hebben om sex met iemand te hebben. Gewoon lust en lol kan ook
Trouw vind ik heel belangrijk, geen one night stands voor mij dusquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het sletten zijn omdat wij het niet voor elkaar krijgen. Ik hoef echt niet iedere week of maand met iemand anders in bed te liggen. Ik ga voor duurzaamheid. Gewoon lust en lol hebben is dus persoonlijk.
Trouw en one night stands hebben niet zo veel met elkaar te maken..quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:15 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Trouw vind ik heel belangrijk, geen one night stands voor mij dus
Ik zou dat ook niet sletterig willen noemen, helemaal niet. Als ik de kans zou hebben zou ik het denk ik ook misschien wel doen. In mijn hoofd ben ik dus misschien ook wel een slet (voor zover je dat van een jongen kan zeggen), ik kan het alleen in de praktijk niet waarmaken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef UncleFunk het volgende:
Ik denk niet dat het sletten zijn omdat wij het niet voor elkaar krijgen. Ik hoef echt niet iedere week of maand met iemand anders in bed te liggen. Ik ga voor duurzaamheid. Gewoon lust en lol hebben is dus persoonlijk.
Ik denk niet dat ik dat zo zou doen, met iedere willekeurige meid het bed induiken, ik ben daarvoor denk ik iets teveel romanticus, en zie het nut van sex zonder relatie niet echt zo. Aan de andere kant, ik heb die ervaring niet, dus misschien kan ik er wel helemaal niet over oordelen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet sletterig willen noemen, helemaal niet. Als ik de kans zou hebben zou ik het denk ik ook misschien wel doen. In mijn hoofd ben ik dus misschien ook wel een slet (voor zover je dat van een jongen kan zeggen), ik kan het alleen in de praktijk niet waarmaken.![]()
Liever wil ik ook meteen een vaste relatie, maar bij gebrek daaraan zou ik andere opties best willen overwegen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef DaMart het volgende:
Alleen zie ik mezelf niet zomaar met een willekeurige meid het bed induiken tenzij ik echt wanhopig wordt van het missen van enige ervaring op dat terrein.
Hij heeft gelijk...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Tranceptor het volgende:
Even terugkomend op het vorige deel in deze serie, players hebben niet meer succes omdat ze meer kans hebben. Players hebben meer succes omdat ze zich bij voorbaat meer kansen toedichten en minder waarde hechten aan afwijzingen. Ze vinden namelijk die meiden toch niets meer dan lekker, dus als de reactie tegenvalt zijn er zat andere lekkere meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |