abonnement Unibet Coolblue
pi_21520324
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:46 schreef Vampier het volgende:

[..]

Yep en waar de paychecks standaard te laat komen zondat je je huur niet op tijd kunt betalen
das toch juist goed, een vicieuze cirkel ^o^
dan krijgt de eigenaar zijn "paycheck" ook standaard te laat aan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_21529936
Is dit doorsnee Amerika??? .

Geen wonder dat Osama een beetje kribbelig is over de VS.
I´m back.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:39:56 #28
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21535261
Ik dacht altijd dat je daar zo makkelijk ontslagen kon worden als je je werk maar matig doet... waarom zitten die lui daar nog?
Vampire Romance O+
pi_21535437
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:39 schreef MouseOver het volgende:
Ik dacht altijd dat je daar zo makkelijk ontslagen kon worden als je je werk maar matig doet... waarom zitten die lui daar nog?
1 conclusie is maar mogelijk: dát zijn de betere werkers in de VS.
I´m back.
pi_21535892
omg, mijn beeld van californie is toch wel net ietsje anders eigenlijk
dat er gestoorde types waren wist k, maar die heb je overal
laidback wist ik ook wel, das uit New Zealand over komen waaien
maar zoveel gestoorden bij jou op het werk? sjeeeeee.....
-
pi_21536053
hier nog n stukje van een email van me baas in New Zealand toendertijd. Hij gaat binnekort terug naar Detroit. Hij mistte dat wel zei ie.

Rick,

Good to hear you had a great time and you most definitely got the idea of
L.A. versus NY! Californians are a lot more carefree and friendly where NY
is, well I'll just say as you did, it's different.

wel lache
-
pi_21536876
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
Is dit doorsnee Amerika??? .

Geen wonder dat Osama een beetje kribbelig is over de VS.
Osama is gewoon nooit over zijn cultureshock heen gekomen
Free people own guns! Slaves do not!
pi_21536893
Desondankt dat ze lichtelijk gestoord zijn is het nog wel leuk om hier te werken (af en toe dan )
Free people own guns! Slaves do not!
pi_21537722
hehe, geweldig *denkt er ook al n tijdje over om na de studie te gaan verkassen naar de USA*
-
pi_21537828
The American Dream
Je moet pas als je binnen bent in de usa gaan wonen

* Dementor maakt plannen!
pi_21550250
Collega #5 is eruit geknikkerd
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 08:13:02 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21550395


Ik wil ook ooit in Amerika werken, liefst New York als het ff kan. Is New York anders met de instelling?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21551218
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 08:13 schreef Dromenvanger het volgende:


Ik wil ook ooit in Amerika werken, liefst New York als het ff kan. Is New York anders met de instelling?
Heel simpel antwoord ja. Als je niet goed tegen stress kan, of als je niet aan het einde van de dag kapot bent omdat je keihard gewerkt hebt, dan kan je het vergeten.
pi_21551653
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 08:13 schreef Dromenvanger het volgende:


Ik wil ook ooit in Amerika werken, liefst New York als het ff kan. Is New York anders met de instelling?
zie me eerdere post en dit :
naar mijn idee zijn ze gewoon wat kouder in NYC. Aan de oppervlak heel vriendelijk, maar verwacht niet zown sex in the city theater daarzo. Inderdaad gewoon veel meer zakelijk daar. Ja als je dat leuk vind, vooral doen, maar die 5 dagen dat ik er was, von ik genoeg. Wel zijn ze heel erg trots op hun stad daarzo. En ja ik weet het ook niet hoor, ieder persoon heeft een andere ervaring, misschien moet je er eerst eens stage gaan lopen ofzo, dan krijg je pas een goed beeld. Een ander persoon kan zo verliefd raken op die stad.

[ Bericht 18% gewijzigd door mechatronics op 27-08-2004 16:58:50 ]
-
pi_21572380
ja dat schreef je gisteren al
Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 07:30:45 #41
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21572869


Nu nog deze gozer erbij en jullie hebben een gekkenhuis
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_21576338
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 03:12 schreef Vampier het volgende:
ja dat schreef je gisteren al
ja dat weet ik maar ik dacht kom ik kopier het ff
Nee Nee nee, nu niet off-topic dwalen, want ik vin dit heel intressant!
ik had het gewoon nog n keer gepost omdat ik vroeger ook wel eens alleen de topictitel las, en vervolgens gelijk me vraag neerdenderde, om dan een week later ofzo de antwoorden te zien. Maar zo doe ik dat nu niet meer, ik lees altijd ff.
Terug naar ontopic!
btw, ooit iemand in Irvine geweest? (ten oosten van Huntington Beach, LA). Ik zou daar misschien later wel eens terecht kunnen...
want laat ik even vinden dat Californie ass kicked!

[ Bericht 19% gewijzigd door mechatronics op 27-08-2004 17:09:41 ]
-
pi_21580629
pi_21582131
Tering man, dat zou niks voor mij zijn. Wat een freakshow.
pi_21583470
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 12:37 schreef mechatronics het volgende:

[..]

btw, ooit iemand in Irvine geweest? (ten oosten van Huntington Beach, LA). Ik zou daar misschien later wel eens terecht kunnen...
Ik zit in huntington beach... ff de 405 south naar Costa Mesa en dan naar Irvine.. en dan naar Santa Ana
Free people own guns! Slaves do not!
pi_21584997
Ik heb al n kaart van McNally van LA, en anders helpt Expedia me wel op weg, toch bedankt
ja ik ben er wel geweest, 3 hele dagen (poe hey!), in huntington beach, daar is het wel niet verkeerd, El Poco Loco, In n Out burger eten, das goed te doen, maar wat ik meer bedoel...
Eigenlijk kan ik wel aannemen dat het leven daar goed bevalt toch?
Irvine hoort toch ook bij LA? en niet bij Orange County?
Wat ik meer bedoel is waar ik nou op zou moeten letten als ik naar die regio wil. (Ik wil wel!)
Ik heb net een half jaartje in New Zealand gewerkt voor Festo (pneumatics)
En die baas was toevallig vanuit Detroit vertrokken 5 jaar geleden en is over n maand weer terug. Hij kreeg van Festo Detroit n betere baan daar aangeboden, en die nam ie (General Manager over heel NZ). Daar is hij nu klaar mee, hij mistte USA en wou terug. En nu is hij een goede voet in de deur voor mij, wat niet verkeerd is. Maar ik kon ook heel goed met m praten, en er ook over gehad van WAT als ik nu in de US wil gaan werken, wat is er anders. Het hele verhaal van sociaal vangnet enzo, en als je een baan heb zit het wel goed. Verder heb ik wel gemerkt dat het echt niet zo crimineel is zoals het in de media eruit ziet, de mensen waren juist super daar. Reizigers uit Huntington Beach die ik in de NZ tegenkwam hebben mij ook 3 dagen rondgetourd.
Na wat praten en mailen zei ie dus, als je hier in de US wil werken, ga naar Hawaii!, it get's no better! Dat weet ik nog zo net niet, maar zuid-LA von ik op zich wel super. En nu ben ik er via internet achtergekomen dat daar ook weer een afdeling van Festo zit. Ik vin het een leuk bedrijf ja . Dat bedrijf werk doet ook projecten voor Hawaii kom k net achter.
Nu ik aan de HTS ga beginnen heb ik uiteraard ook weer stage ( s ), en ik zit er nu al over na te denken daar dan heen te gaan, naar Irvine.
Als ik daar nou een half jaar heen zou gaan, waar zou ik op moeten letten? (en tegen die tijd ben ik dan WEL gelukkig 21). Ik ben op het moment ook bezig met de site dutchusa.com aan het doorlezen.
Ik weet het, veels te vroeg, misschien komt er niks van, maar hoe eerder ik wat weet hoe beter.
Ik zou behoorlijk graag in de USA willen werken maar op me bek gaan door papierwerk ofzo heb ik geen zin in. Jij heb hier uiteraard meer ervaring mee dan me baas. Heb je een paar tips of staan ze op jou site ergens waar ik nog niet geweest ben?
alvast bedankt he
-
pi_21585093
Dutchusa.com is van (geloof nog dat het een vriend is ) maartena ook een fokker Hij woont in Orange en ik woon in Anaheim.

www.vampier.net voor veel foto's (zie archief)
Free people own guns! Slaves do not!
pi_21585215
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:07 schreef Vampier het volgende:
Dutchusa.com is van (geloof nog dat het een vriend is ) maartena ook een fokker Hij woont in Orange en ik woon in Anaheim.

www.vampier.net voor veel foto's (zie archief)
Even offtopic Vampier, maar jij bent toch wel blij zeker dat er zoiets als Fok! is hè... .
I´m back.
pi_21586756
heeele beste verhalen bij "Archive" !!!
super man. die ga ik ff lezen.
-
pi_21587906
Film er van maken
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')