Bel anders eens naar het LOI voor een cursus Nederlands. Dan ben je zeker een tijdje zoet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:06 schreef LoggedIn het volgende:
ah, iemand met hetzelfde probleem.. ik verveel me eigenlijk ook een groot deel van de dag..
ik wordt wakker, blijf in bed liggen totdat ik moet gaan voorbereiden op rijles, heb rijles, zit te kloten met films totdat we gaan eten, ik eet, kijk films/ seinfeld, hang wat op msn/fok en ga weer slapen om in bed te blijven liggen totdat ik rijles heb..
moet maar es een baan gaan zoeken of gaan fitnessen ofzow
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:03 schreef Talena het volgende:
*kijkt naar TS's onder titel![]()
op zich zou ik het niet erg vinden om met zon autotje rond te karren en pakketjes weg te brengen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:28 schreef Jordy-B het volgende:
ga gezellig iedere middag een wijkje wegbrengen als postbesteller bij de TPG.
ehm... nee, gewoon op de fiets. Post wordt aan huis (of in de buurt) aangeleverd, geheel voorbereid. Hoef je 't alleen nog maar weg te brengen ( "te bezorgen")quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
op zich zou ik het niet erg vinden om met zon autotje rond te karren en pakketjes weg te brengen hoor
wat is er trouwens mis met mijn nederlands?op "ik wordt" na
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bel anders eens naar het LOI voor een cursus Nederlands. Dan ben je zeker een tijdje zoet.
Want?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:47 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |