Nancequote:Op maandag 23 augustus 2004 17:08 schreef Renmaestro het volgende:
Zaadloos geweld is als Lingo zonder Francois Boulanger. Het is gewoon niet compleet.
Lingo is een sell-out.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nance
Alleen mogen ze dat hele gedoe met die Postcode Loterij eromheen wel wegdoen.
Ja, vroeger vond ik het nog wel tof, de eerste paar seizoenen. Maar tegenwoordig is het niets dan commerciële baggerquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:37 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Lingo is een sell-out.
6-letter woorden zijn ook kut.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, vroeger vond ik het nog wel tof, de eerste paar seizoenen. Maar tegenwoordig is het niets dan commerciële bagger
dat meen je toch niet serieus?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, vroeger vond ik het nog wel tof
Tuurlijk wel, kheb de eerste paar seizoenen op video en zelfs een poster van Robert Ten Brinkquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:42 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
dat meen je toch niet serieus?![]()
![]()
eens met [betreffende user]quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, vroeger vond ik het nog wel tof, de eerste paar seizoenen. Maar tegenwoordig is het niets dan commerciële bagger
verkapte "ik ben homo" uitlatingquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
....en zelfs een poster van Robert Ten Brink
Jij hebt de tijd dat Robert Lingo presenteerde niet eens meegemaakt, manquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:50 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
verkapte "ik ben homo" uitlating
he, jammerquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij hebt de tijd dat Robert Lingo presenteerde niet eens meegemaakt, man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |