abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21486529
Al de gehele zomer ben ik bezig geweest met het vinden van een baantje, het is me dan ook niet gelukt. En vooral in de provincie groningen lijkt het alsof ze nooit werk hebben. Toch ga ik vaak naar uitzendbureau's en kijk op internet naar advertenties. maar ik kan dus absoluut geen bijbaantje vinden! help, hoe kan ik dit verder het beste aanpakken? zeker nu mijn studie weer begint heb ik extra geld nodig.
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:08:09 #2
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21486559
ze vragen altijd wel appelplukkers of zo. Of hebben ze geen appelbomen in Grunningen, dat zou ook kunnen
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_21486574
Gewoon winkels/ supermarkten binnenstappen en vragen of ze nog iemand nodig hebben voor bijvoorbeeld op zaterdag.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_21486612
met alle respect, maar ik denk dat je dan niet goed zoekt. bij randstad hebben ze altijd wel wat voor je. bij het uitzendbureau vlakbij oosterpoort, weet naam zo niet meer, maar daar zochten ze nog met spoed naar callcenter medewerkers en dat verdiend goed!
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:11:41 #5
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21486648
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:10 schreef Schaartje het volgende:
met alle respect, maar ik denk dat je dan niet goed zoekt. bij randstad hebben ze altijd wel wat voor je. bij het uitzendbureau vlakbij oosterpoort, weet naam zo niet meer, maar daar zochten ze nog met spoed naar callcenter medewerkers en dat verdiend goed!
Ja ik vind dat je bij Randstad dus niet veel soeps vind, maar wel inderdaad Callcentermedewerkers. Je moet het maar leuk vinden om via de telefoon afgezeikt te worden.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_21486655
ga bij de waterbus werken... 175 procent op zondag
pi_21486690
Je moet gewoon een beetje winkels aflopen, kijken of er ergens een briefje hangt met personeel gezocht. Ik liep tijdje terug toevallig langs een computerzaak en zag zo'n briefje hangen. Effe gaan vragen binnen en 2 weken later belden ze dat ik aangenomen was
pi_21499693
Als je in de zomer gaat zoeken naar een zomerbaantje ben je ook wel laat. Het werkt vaak beter als je eerder zoekt. Veel bedrijven willen de vakantiekrachten al zo snel mogelijk aannemen zodat ze zeker zijn van voldoende mensen in de zomer.
pi_21499759
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:16 schreef _-rally-_ het volgende:
Fok! is geen vacaturebank
Maar je vergeet je slotje ?
Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')