Net 4 daagjes heeeeeeerlijk vertoefd in New York City! Aangezien de temp daar 28'C-30'C is staan de airco's in alle gebouwen en taxi's vol aan. Nu kan ik redelijk goed tegen de airco, maar om 4 dagen lang zeer vaak per dag van de warme buitenlucht in een koude ruimte (lees: 14 graden) te stappen en omgekeerd heeft mij dat goed de das omgedaan
*snif snif* *HATSJOE!* *snif* *SNUIT* *snif* *HATSJOE HATSJOE* *snif*
Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog is zeer veel last van mijn oren erbij gekregen. Tijdens de terugreis en *krijgt weer de pijnlijke rillingen* het landen was te erg voor woorden. Zowel mijn linker (ondertussen weer open) en mijn rechteroor deden zo zeer (door het drukverschillen tijdens het landen) dat ik dacht dat mijn hoofd uit elkaar klapte! De pijn trok ook lekker richting mijn kaken
![]()
Heb niet kunnen slapen (ondanks business-class) door de keelpijn en drup/verstopte neus. Het lekkere is dat in vliegtuigen altijd bij iedere stoel (op de mijne na) een mini airco'tje is. Tikt lekker aan
![]()
Nu zit ik met een verkoudheid + oorpijn (plus dicht) aan mijn rechteroor achter m'n pc :'(
*snif snif* *HATSJOE!* *snif* *SNUIT* *snif* *HATSJOE HATSJOE* *snif*