abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21476913
Net 4 daagjes heeeeeeerlijk vertoefd in New York City! Aangezien de temp daar 28'C-30'C is staan de airco's in alle gebouwen en taxi's vol aan. Nu kan ik redelijk goed tegen de airco, maar om 4 dagen lang zeer vaak per dag van de warme buitenlucht in een koude ruimte (lees: 14 graden) te stappen en omgekeerd heeft mij dat goed de das omgedaan

*snif snif* *HATSJOE!* *snif* *SNUIT* *snif* *HATSJOE HATSJOE* *snif*

Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog is zeer veel last van mijn oren erbij gekregen. Tijdens de terugreis en *krijgt weer de pijnlijke rillingen* het landen was te erg voor woorden. Zowel mijn linker (ondertussen weer open) en mijn rechteroor deden zo zeer (door het drukverschillen tijdens het landen) dat ik dacht dat mijn hoofd uit elkaar klapte! De pijn trok ook lekker richting mijn kaken
Heb niet kunnen slapen (ondanks business-class) door de keelpijn en drup/verstopte neus. Het lekkere is dat in vliegtuigen altijd bij iedere stoel (op de mijne na) een mini airco'tje is. Tikt lekker aan

Nu zit ik met een verkoudheid + oorpijn (plus dicht) aan mijn rechteroor achter m'n pc :'(

*snif snif* *HATSJOE!* *snif* *SNUIT* *snif* *HATSJOE HATSJOE* *snif*
  maandag 23 augustus 2004 @ 00:02:15 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_21476939
Leuke vakantie dus!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_21476965
14 graden is wel extreem koud.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21476970
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 00:02 schreef Ludwig het volgende:
Leuke vakantie dus!
Ja, onvergetelijk, op de laatste dag + terugreis na

@ Lucille: Tja.....Amerikanen hé....Airco's konden daar idd heel koud. 18 graden (minimum van de mijne) is warm vergeleken met die 'koelblaas-monsters' daar
pi_21476985
Dat zijn wel hele bijzondere airco's dan.
pi_21477222
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 00:04 schreef Conflict het volgende:
blijkbaar
pi_21477420
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 00:04 schreef Conflict het volgende:
Nee hoor, met een beetje aanpassing kun je met iedere airco een koelkast van je kamer maken.
De verdampingstemperatuur van die dingen liggen waarschijnlijk een stuk lager, en de capaciteit zal wel ruim bemeten zijn. In NL staan de installaties altijd op 'kantje boord' berekend waardoor de een na de ander met de zomer uitvalt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_21477462
Ik had hetzelfde op mn vakantie in Lanzarote.
Was al "ziek" toen ik het geaircode vliegtuig uitstapte.

En airco op de slaapkamers in het appartement.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_21477531
De airco op de hotelkamer ging á la minuut uit
pi_21478466
Dus je bent 4 daagjes lekker naar New York geweest, business- class gevlogen, en je klaagt over de airco?........ Triest. Tis bijna een verkapte pimp topic.
0800-0227789
pi_21479126
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 02:24 schreef Topicorte het volgende:
Dus je bent 4 daagjes lekker naar New York geweest, business- class gevlogen, en je klaagt over de airco?........ Triest. Tis bijna een verkapte pimp topic.
pi_21486584
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 02:24 schreef Topicorte het volgende:
Ik klaag toch alleen over het feit dat ik 'nu' met koorts en oorpijn thuis zit. Business-class was als vermelding dat die extra grote 'bed'stoelen niet eens hielpen om een oog dicht te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')