Gewoon mee laten doen in de competitie spitsen kunnen heel erg snel uitgroeien als ze eenmaal in een ritme zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:22 schreef The_Hives het volgende:
wie weet kan Babel een relevatie zjin, maar is gevaarlijk om daar op te gokken met het oog op de Tjempieunsliek
Nee, veel te groot risico.. Als het fout gaat maakt het jou toch niks uitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg: toehappen op 31 augustus voor 30 miljoen en Babel een kans geven. Niks aantrekken, is helemaal niet nodig.
Dan heeft ie daarbij niet gescoord dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:32 schreef ChAoZ het volgende:
Babel: volgens mij wel ja
1 van de weinigen die niet scoort bij zn debuutquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan heeft ie daarbij niet gescoord dus.
Dag toekomst bij Ajax...
Ik vind het wel de moeite waard omdat risico te lopen. Dat geld krijg je nooit meer voor Zlatan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, veel te groot risico.. Als het fout gaat maakt het jou toch niks uit![]()
Volgens mij heeft ie nog geen enkele hele wedstrijd gespeelt..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 bvan de weinigen die niet scoort bij zn debut
kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie nog geen enkele hele wedstrijd gespeelt..
Waar draait het nou om, geld of resultaten.. Als er geen waardige opvolger beschikbaar is en we een kut seizoen tegemoet gaan, zowel nationaal als internationaal, word ik liever met Zlatan kampioen en vangen we er volgend jaar maar 5-10 miljoen minder voor..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het wel de moeite waard omdat risico te lopen. Dat geld krijg je nooit meer voor Zlatan.
Gaap....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
je ziet het verschil niet tussen een spits en een buitenspeler?
je bent er nog een paar vergetenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaap....
dan spelen ze een keer als spits...
wat moet je dan met zoveel buitenspelers...
Als je moe bent moet je gaan slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaap....
dan spelen ze een keer als spits...
wat moet je dan met zoveel buitenspelers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |