In diverse media heb ik toch gelezen dat die clausule 50 miljoen zou zijn. Da's nogal wat meer!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:23 schreef Captorr het volgende:
Er staat een clausule van 20 miljoen in zijn contract! Als een club dat neerteld is er geen houwen meer an
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:38 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
In diverse media heb ik toch gelezen dat die clausule 50 miljoen zou zijn. Da's nogal wat meer!
met bankgaranties is dat binnen een dag te regelen als het moet. Vraag is of de banken dan meewerken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:45 schreef mbn het volgende:
Voor de zomer werd overal over 20 miljoen euro voor Zlatan gesproken. Misschien is met het ophogen van zijn salaris die clausule omhoog gegaan.
Binnen vijf dagen een goede deal met AS Roma regelen lijkt me bijna onmogelijk, zeker na de ervaringen uit het verleden.Je zal alles moeten dichttimmeren bij die ckub, wil je je geld daadwerkelijk krijgen.
Tenzij Ibrahimovic nu moeilijk begint te doen over wegwillen zou ik het niet doen als Ajax zijnde. De afgelopen week is zijn gedrag overdreven en het blijft een topper die gewend is aan de speelwijze.
wat Daggla zegt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
OPSODETIEFEN KUTROMA..
Die bankgarantie voor Chivu die geen bankgarantie bleek te zijn, was ook binnen een dag geregeld. Je zal nu net als uiteindelijk met Chivu is gebeurd de huisbank van Ajax (ABN-Amro) met de huisbank van AS Roma de papieren moeten laten doornemen voordat je tot een akkoord komt. Als je Ibrahimovic een akkoord geeft om met AS Roma te gaan onderhandelen en een paar dagen later blijkt de bankgarantie toch niet afdekkend, dan heb je geen gelukkige speler. AS Roma is een club die inmiddels over heel Europa bekend staat voor de vage betalingsregelingen die ze sluiten.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met bankgaranties is dat binnen een dag te regelen als het moet. Vraag is of de banken dan meewerken.
Denk je nu echt dat Ajax dezelfde fout maakt als met Chivu? Bovendien is dat allemaal keurig op z'n pootjes terecht gekomen en was dat geld gezien de "problemen" redelijk snel binnen. Bovendien zijn zowel AS Roma als Juventus in de strijd, blijkt, dus het zou best eens kunnen zijn dat ze beiden elkaar gaan overbieden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:55 schreef mbn het volgende:
[..]
Die bankgarantie voor Chivu die geen bankgarantie bleek te zijn, was ook binnen een dag geregeld. Je zal nu net als uiteindelijk met Chivu is gebeurd de huisbank van Ajax (ABN-Amro) met de huisbank van AS Roma de papieren moeten laten doornemen voordat je tot een akkoord komt. Als je Ibrahimovic een akkoord geeft om met AS Roma te gaan onderhandelen en een paar dagen later blijkt de bankgarantie toch niet afdekkend, dan heb je geen gelukkige speler. AS Roma is een club die inmiddels over heel Europa bekend staat voor de vage betalingsregelingen die ze sluiten.
In de Telegraaf van vandaag werd het bedrag van rond de 30 miljoen genoemd.. De clausule is dus idd 50 miljoen en niet de eerder genoemde 20 miljoen.quote:AS Roma biedt op Ibrahimovic
AMSTERDAM - AS Roma heeft woensdag bij Ajax een bod op Zlatan Ibrahimovic gedaan. De Italianen willen de Zweedse aanvaller nog voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus inlijven.
Zlatan Ibrahimovic
Zaakwaarnemer Raiola van Ibrahimovic is op de hoogte van de aanbieding van de Italianen. "Het is een hele serieuze aanbieding. Wij wachten echter af hoe Ajax reageert. Pas als de clubs er uit komen, is het de beurt aan ons. " De regerend landskampioen wilde niet op het nieuws reageren. " Bij mij weten is er overdag geen bod gedaan", aldus directeur Van Eijden woensdagavond. "Als er toch een bod ligt, dan reageren we morgen. "
Ibrahimovic staat nog twee seizoenen bij Ajax onder contract. In de verbintenis is volgens Raiola een transfersom van 50 miljoen euro opgenomen. "Zo hoog is het bod van AS Roma niet. Maar misschien valt er te praten" , aldus de zaakwaarnemer van Ibrahimovic.
er zit (tegenwoordigquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:55 schreef mbn het volgende:
[..]
Die bankgarantie voor Chivu die geen bankgarantie bleek te zijn, was ook binnen een dag geregeld. Je zal nu net als uiteindelijk met Chivu is gebeurd de huisbank van Ajax (ABN-Amro) met de huisbank van AS Roma de papieren moeten laten doornemen voordat je tot een akkoord komt. AS Roma is een club die inmiddels over heel Europa bekend staat voor de vage betalingsregelingen die ze sluiten.
Precies, da's 10 tot 15 miljoen meer dan de "gebruikelijke" prijs.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
30 miljoen voor een gemiddelde speler als Zlatan is gewoonweg belachelijk dus de hoofdprijs voor Ajax. Geen seconde over twijfelen lijkt me.
of ie nu wel of niet goed is, Ajax speelt wel minder als Zlatan er niet bij is over het algemeenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
30 miljoen voor een gemiddelde speler als Zlatan is gewoonweg belachelijk dus de hoofdprijs voor Ajax. Geen seconde over twijfelen lijkt me.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
OPSODETIEFEN KUTROMA..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |