PSV heeft de naam een springplank naar de top te zijn voor spitsen, ajax staat bekend om z'n eigen jeugd. Dat is gewoon een feit. Tevez zal als hij naar Nederland komt naar PSV gaan, omdat Ronaldo en Romario daar begonnen zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:57 schreef Captorr het volgende:
Ronaldo is al in 95 vertrokken hoor, dat is alweer 9 jaar geleden, dus van die reputatie zal niet veel meer over zijn
Van 't Olympisch toernooi, waar ik 'm toch aardig heb zien knallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef JeroenV het volgende:
Captorr, ik vraag me echt af waar die liefde voor Tevez vandaan komt. Ik zeg eerlijk, ik heb hem nooit zien spelen. Dat had ik ook niet bij Sonck, daar was ik heel blij mee met die transfer. Maar ik wil niet dat we een tweede Sonck krijgen. Kan Tevez kaatsen, hoe wendbaar is hij? Niet elke superspits kan in een drie spitsen systeem...
Als Ajax Tevez koopt, moet je een elftal om hem heen bouwen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef JeroenV het volgende:
Captorr, ik vraag me echt af waar die liefde voor Tevez vandaan komt. Ik zeg eerlijk, ik heb hem nooit zien spelen. Dat had ik ook niet bij Sonck, daar was ik heel blij mee met die transfer. Maar ik wil niet dat we een tweede Sonck krijgen. Kan Tevez kaatsen, hoe wendbaar is hij? Niet elke superspits kan in een drie spitsen systeem...
oa de OSquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef JeroenV het volgende:
Behoorlijke onzin en tevens nogal voorbarig..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tevez zal als hij naar Nederland komt naar PSV gaan, omdat Ronaldo en Romario daar begonnen zijn.
Tevez is een supertalent. Kan aardig meevoetballen, maar hij zal bijzonder moeten wennen aan het ajax systeem. Mocht hij komen (ajax heeft hem of z'n zaakwaarnemer nog niet gepolst enhet is zeer onzeker dat ze hem op het oog hebben) dan duurt het zeker een half jaar voordat hij zich dat systeem heeft aangeleerdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef JeroenV het volgende:
Er staat een clausule van 20 miljoen in zijn contract! Als een club dat neerteld is er geen houwen meer anquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef twi het volgende:
Alles minder dan 25 miljoen zou voor mij niet acceptabel zijn. Voor de rest mag Zlatan van mij vertrekken, zolang er een echt goede vervanger wordt gehaald. Die Tevez bijvoorbeeld inderdaad.
het is gewoon zo PSV is topquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behoorlijke onzin en tevens nogal voorbarig...
Hij heeft het in een interview met het ED gemeld, dus onzin is het geenszinsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behoorlijke onzin en tevens nogal voorbarig...
De enige bron die hoopt op de komstquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:27 schreef Suijk het volgende:
Maar goed, volgens mij is Fok nu de enige 'bron' die meldt dat Ajax Tevez wil hebben. Die is gewoon onhaalbaar.
Wie voetbal een beetje volgt weet dat Tevez een supertalent is die (in eigen land) wordt gezien als de opvolger van Maradona. Maar of hij in het systeem van Ajax past zal de toekomst moeten uitwijzen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef JeroenV het volgende:
Daar heb je deels zeker gelijk in. Maar Petterson, Zlatan, Finidi, Litmanen enz komen toch niet uit de eigen jeugd?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
PSV heeft de naam een springplank naar de top te zijn voor spitsen, ajax staat bekend om z'n eigen jeugd. Dat is gewoon een feit. Tevez zal als hij naar Nederland komt naar PSV gaan, omdat Ronaldo en Romario daar begonnen zijn.
Het ajaxsysteem is voor weinig spitsen weggelegd, daarom stromen de beste spitsen uit de eigen jeugd door. Ibrahimovic heeft er ook ruim een seizoen over gedaan om het onder de knie te krijgen. Dat zijn feiten die ze bij ajax ook zullen kennen, daarom vraag ik me af of ze Zlatan zo makkkelijk zullen laten gaan
graag!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Ajax Tevez koopt, moet je een elftal om hem heen bouwen.
Luther King: "I have a dream"quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:27 schreef Suijk het volgende:
Maar goed, volgens mij is Fok nu de enige 'bron' die meldt dat Ajax Tevez wil hebben. Die is gewoon onhaalbaar.
Dan zul je ook van Gaal en diverse oud-ajacieden, die nog heel veel vingers in de pap hebben, eruit moeten tiefen. Gaat dus niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:55 schreef jpzegthallo het volgende:
Als die Tevez 442 gewent is, en je hebt nog een prutspits lopen die dat gewent is, tieft je Koeman eruit, en ga je 442 spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |