abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:16:58 #151
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21546156
Mwoah, ik zie Zlatan liever nog een jaartje bij Ajax voetballen
pi_21546230
OPSODETIEFEN KUTROMA. .
-
pi_21546246
Captorr, ik vraag me echt af waar die liefde voor Tevez vandaan komt. Ik zeg eerlijk, ik heb hem nooit zien spelen. Dat had ik ook niet bij Sonck, daar was ik heel blij mee met die transfer. Maar ik wil niet dat we een tweede Sonck krijgen. Kan Tevez kaatsen, hoe wendbaar is hij? Niet elke superspits kan in een drie spitsen systeem...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:19:55 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21546250
Alles minder dan 25 miljoen zou voor mij niet acceptabel zijn. Voor de rest mag Zlatan van mij vertrekken, zolang er een echt goede vervanger wordt gehaald. Die Tevez bijvoorbeeld inderdaad.
pi_21546256
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:57 schreef Captorr het volgende:

Ronaldo is al in 95 vertrokken hoor, dat is alweer 9 jaar geleden, dus van die reputatie zal niet veel meer over zijn
PSV heeft de naam een springplank naar de top te zijn voor spitsen, ajax staat bekend om z'n eigen jeugd. Dat is gewoon een feit. Tevez zal als hij naar Nederland komt naar PSV gaan, omdat Ronaldo en Romario daar begonnen zijn.

Het ajaxsysteem is voor weinig spitsen weggelegd, daarom stromen de beste spitsen uit de eigen jeugd door. Ibrahimovic heeft er ook ruim een seizoen over gedaan om het onder de knie te krijgen. Dat zijn feiten die ze bij ajax ook zullen kennen, daarom vraag ik me af of ze Zlatan zo makkkelijk zullen laten gaan
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:20:19 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21546261
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef JeroenV het volgende:
Captorr, ik vraag me echt af waar die liefde voor Tevez vandaan komt. Ik zeg eerlijk, ik heb hem nooit zien spelen. Dat had ik ook niet bij Sonck, daar was ik heel blij mee met die transfer. Maar ik wil niet dat we een tweede Sonck krijgen. Kan Tevez kaatsen, hoe wendbaar is hij? Niet elke superspits kan in een drie spitsen systeem...
Van 't Olympisch toernooi, waar ik 'm toch aardig heb zien knallen.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:20:29 #157
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21546264
quote:
Als Ajax Tevez koopt, moet je een elftal om hem heen bouwen.
The Most Incredible, Baby
pi_21546275
quote:
oa de OS . (oeh 3x 2 letterwoorden ).
pi_21546297
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Tevez zal als hij naar Nederland komt naar PSV gaan, omdat Ronaldo en Romario daar begonnen zijn.
Behoorlijke onzin en tevens nogal voorbarig.. .
-
pi_21546320
quote:
Tevez is een supertalent. Kan aardig meevoetballen, maar hij zal bijzonder moeten wennen aan het ajax systeem. Mocht hij komen (ajax heeft hem of z'n zaakwaarnemer nog niet gepolst enhet is zeer onzeker dat ze hem op het oog hebben) dan duurt het zeker een half jaar voordat hij zich dat systeem heeft aangeleerd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21546336
er staat een clausule van ommenabij 20 miljoen in zijn contract!
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:19 schreef twi het volgende:
Alles minder dan 25 miljoen zou voor mij niet acceptabel zijn. Voor de rest mag Zlatan van mij vertrekken, zolang er een echt goede vervanger wordt gehaald. Die Tevez bijvoorbeeld inderdaad.
Er staat een clausule van 20 miljoen in zijn contract! Als een club dat neerteld is er geen houwen meer an
pi_21546395
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

het is gewoon zo PSV is top
pi_21546401
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij heeft het in een interview met het ED gemeld, dus onzin is het geenszins
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21546439
Maar goed, volgens mij is Fok nu de enige 'bron' die meldt dat Ajax Tevez wil hebben. Die is gewoon onhaalbaar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21546525
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:27 schreef Suijk het volgende:
Maar goed, volgens mij is Fok nu de enige 'bron' die meldt dat Ajax Tevez wil hebben. Die is gewoon onhaalbaar.
De enige bron die hoopt op de komst

mm zal opteren voor babel
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:32:30 #166
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21546556
Het wordt gewoon Aruna die vervolgens maar een half seizoen goed speelt en daarna naar Bolton Wanderers vertrekt voor 2,5 miljoen en Sonck de nieuwe nummer 9 wordt.
The Most Incredible, Baby
pi_21546563
quote:
Wie voetbal een beetje volgt weet dat Tevez een supertalent is die (in eigen land) wordt gezien als de opvolger van Maradona. Maar of hij in het systeem van Ajax past zal de toekomst moeten uitwijzen.
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

PSV heeft de naam een springplank naar de top te zijn voor spitsen, ajax staat bekend om z'n eigen jeugd. Dat is gewoon een feit. Tevez zal als hij naar Nederland komt naar PSV gaan, omdat Ronaldo en Romario daar begonnen zijn.

Het ajaxsysteem is voor weinig spitsen weggelegd, daarom stromen de beste spitsen uit de eigen jeugd door. Ibrahimovic heeft er ook ruim een seizoen over gedaan om het onder de knie te krijgen. Dat zijn feiten die ze bij ajax ook zullen kennen, daarom vraag ik me af of ze Zlatan zo makkkelijk zullen laten gaan
Daar heb je deels zeker gelijk in. Maar Petterson, Zlatan, Finidi, Litmanen enz komen toch niet uit de eigen jeugd?
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:20 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Als Ajax Tevez koopt, moet je een elftal om hem heen bouwen.
graag!
pi_21546599
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:27 schreef Suijk het volgende:
Luther King: "I have a dream"
pi_21546644
Nou Ajax hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor Club Brugge, die hebben zich niet geplaatst voor de CL
pi_21548112
denk dat zlatan best eens weg zou kunnen gaan naar roma, betere club
pi_21548253
Als die Tevez 442 gewent is, en je hebt nog een prutspits lopen die dat gewent is, tieft je Koeman eruit, en ga je 442 spelen.
pi_21548542
Ze kunnen de pot op in Rome.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 01:17:49 #173
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_21548570
Hebben ze Chivu al afbetaald Roma , voordat ze weer bij Ajax aankloppen met een grote lege zak geld
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 26 augustus 2004 @ 01:51:56 #174
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_21548950
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 00:55 schreef jpzegthallo het volgende:
Als die Tevez 442 gewent is, en je hebt nog een prutspits lopen die dat gewent is, tieft je Koeman eruit, en ga je 442 spelen.
Dan zul je ook van Gaal en diverse oud-ajacieden, die nog heel veel vingers in de pap hebben, eruit moeten tiefen. Gaat dus niet gebeuren.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 02:57:00 #175
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21549588
Zak geld, strik er omheen en weg ermee. Voordat het seizoen is afgelopen zit Zlatan toch in de bak voor doodslag. Eerst het geld pakken dus.

Nieuwe spits? Probeer eerst maar met Sonck, zoek rustig een opvolger. Tevez zal het niet worden. Ik zie Ajax niet zo snel een gevstigde naam kopen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')