hij is voornamelijk bang dat hij verkeerd begrepen wordt. In het engels voelt hij zich meer op zijn gemak.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:31 schreef S-Two het volgende:
Zlatan kan wel degelijk behoorlijk goed Nederlands, alleen ik snap ook niet waarom hij voor de camera´s altijd weer engels spreekt, omdat hij bang is dat hij anders niet alles verstaat o.i.d.
Eigenlijk vreemd dat daar geen kritiek op komt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
Als een verslaggever dan de keuze laat, tja.. Same for Maxwell.
Zo in Studio Sport inderdaad. Hoop dat het niks is, zou zonde zijn, en laat Ajax zonder scorend vermogen..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:30 schreef Suijk het volgende:
Een bod van Roma op Zlatan?
Tevez binnen halen voor de neus van PSVquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zo in Studio Sport inderdaad. Hoop dat het niks is, zou zonde zijn, en laat Ajax zonder scorend vermogen..
25 miljoen vragen, inpakken met een strik er om heen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:30 schreef Suijk het volgende:
Een bod van Roma op Zlatan?
Zo denk ik er ook over eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
25 miljoen vragen, inpakken met een strik er om heen.
En dan derde worden, dus CL mislopen, en misschien in de CL zelf al vroeg uitgeschakeld worden, omdat je geen spits hebt?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
25 miljoen vragen, inpakken met een strik er om heen.
Nee, voor dat geld een nieuwe goede spits kopen zonder kortsluiting in het hoofd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:43 schreef JeroenV het volgende:
En dan derde worden, dus CL mislopen, en misschien in de CL zelf al vroeg uitgeschakeld worden, omdat je geen spits hebt?
wat denk je, dat ze geen vervanger paraat hebben? zeker wel ! Tevez is dan een serieuze optiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En dan derde worden, dus CL mislopen, en misschien in de CL zelf al vroeg uitgeschakeld worden, omdat je geen spits hebt?
Dan moet ajax snel handelen, want Milan, Bayern en PSV zijn al in onderhandeling en zeker die eerste 2 zijn kapitaalkrachtigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:42 schreef VoreG het volgende:
Zolang Mr. Tevez maar hier komt
Wie zegt dat dat een Ajaxspits is, dat hij er zomaar in zijn eerste jaar er 20 in knalt? Dit geldt overigens voor elke nieuwe spits. In dit stadium gewoon niemand van belang meer laten vertrekken. Buiten het feit dat Zlatan nu te belangrijk is, inpassen kost te veel tijd. Punt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:45 schreef Captorr het volgende:
[..]
wat denk je, dat ze geen vervanger paraat hebben? zeker wel ! Tevez is dan een serieuze optie
![]()
Ik ben een realist en zie liever ook niet dat ie gaat. Maar ik heb zo'n idee dat deze interesse wel eens heel erg concreet kan zijn en dan is Tevez denk ik wel een spits die er gegarandeerd 20 maakt. Hij speelt zeker al een jaar of drie in het eerste van Boca en is absloluut 1 van de grootste talenten van Argentiniequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat een Ajaxspits is, dat hij er zomaar in zijn eerste jaar er 20 in knalt? Dit geldt overigens voor elke nieuwe spits. In dit stadium gewoon niemand van belang meer laten vertrekken. Buiten het feit dat Zlatan nu te belangrijk is, inpassen kost te veel tijd. Punt.
Ronaldo is al in 95 vertrokken hoor, dat is alweer 9 jaar geleden, dus van die reputatie zal niet veel meer over zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:49 schreef Suijk het volgende:
Tevez is ook voor Ajax onhaalbaar hoor. Uit dat soort landen kiezen ze sneller voor psv, door hun succesverhalen en anders voor een club uit een grote competitie.
Hij zal ongetwijfeld goed zijn, anders zat de halve wereld niet achter hem aan, maar wat ik meer bedoelde, is het geen Sonck? Goed voor 442, maar niet voor 433.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:56 schreef Captorr het volgende:
Ik ben een realist en zie liever ook niet dat ie gaat. Maar ik heb zo'n idee dat deze interesse wel eens heel erg concreet kan zijn en dan is Tevez denk ik wel een spits die er gegarandeerd 20 maakt. Hij speelt zeker al een jaar of drie in het eerste van Boca en is absloluut 1 van de grootste talenten van Argentinie
Die reputatie raken ze echt niet zo maar kwijt na Romario en Ronaldo. De spitsen van nu zijn met hun opgegroeid.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:57 schreef Captorr het volgende:
[..]
Ronaldo is al in 95 vertrokken hoor, dat is alweer 9 jaar geleden, dus van die reputatie zal niet veel meer over zijn
quote:AS Roma heeft bij Ajax een bod gedaan
op de Zweed Zlatan Ibrahimovic.
De Italianen willen de spits nog voor
het sluiten van de transfermarkt op 31
augustus inlijven.Zaakwaarnemer Raiola
van Ibrahimovic is op de hoogte van de
aanbieding van de Italianen:"Het is een
hele serieuze aanbieding."Ajax wilde
niet op het nieuws reageren.
iedere "buitenlandse" spits moet wennen aan drie spitsen, maar als er 1 is die het kan dan moet het Tevezquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld goed zijn, anders zat de halve wereld niet achter hem aan, maar wat ik meer bedoelde, is het geen Sonck? Goed voor 442, maar niet voor 433.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |