Ik ook. Volgens mij is dat pas de eerste geniale goal die ik echt live zie. Bij de goal van VDV tegen feyenoord was ik niet in de Arena (quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:14 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gisteren vanuit Lowlands afgerezen om de wedstrijd bij te wonen... en mijn god wat was die goal van Zlatan de reis waard zeg.
Ik zat er vlak achter![]()
idd, hoor net op voetbal insite dat hij eist dat Koeman contact met hem opneemtquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi zorgt dus weer voor een soap. Nu lijkt er dus echt geen weg meer terug.
Dat zou ik afschuwelijk vinden. De Ridder is een èchte Ajacied.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:13 schreef keeper het volgende:
Mocht hij zich niet waarmaken of waar kunnen maken, dan is wellicht een verhuur of een definitief vertrek bij Ajax niet uit te sluiten.
Raaaahhhhh!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:38 schreef The_Hives het volgende:
voetbal insite
heb ook niet alles gehoord. Maar voordat Trabelsi komt praten bij Ajax, moest Koeman persoonlijk contact met hem opnemen. Daarna hebben ze het nog gehad over zjin zakenwaarnemer enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:40 schreef Bayer het volgende:
[..]
Raaaahhhhh!!
Nog net op tijd.
(Wat was dat met Trabelsi?)
Ze zeggen juist dat vertrek onbespreekbaar isquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:01 schreef Captorr het volgende:
Als Sneijder gaat dan zijn van Gaal en Koeman niet wijs!
Maxwell gaat 2x weg?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:06 schreef jpzegthallo het volgende:
Ajax valt straks nog uit elkaar
Maxwell weg, Zlatan weg, Sneijder weg, vd Vaart bagger, Maxwell weg, Ridder weg, Trabelsie dan ook defiinitief weg.
hij is niet voor niets gekozen tot beste voetballer van nederlandquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maxwell gaat 2x weg?.
ik ben bang van wel?! het is maar de vraag of ze zoveel willen betalen voor een speler van amper 20, zoveel ervaring heeft ie nog niet?! Als ik Frank Arnesen was dan had ik alle reserves van de club aangeboord voor een speler als Sneijder, maar dat doet ie niet want het risico is te groot (blessures, uit vorm). Je kunt nou eenmaal niet direct resultaat verwachten van een jongen van 20 jaarquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk niet dat Tottenham zo'n grote zak heeft
Nah, Wesley gaat dus niet weg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:12 schreef P0RN0STAR het volgende:
De Spurs hebben Wesley Sneijder benadert, aangezien hij vloeiend Engels blijkt te spreken...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:17 schreef heinekenbier het volgende:
Hoe kun je nou fan zijn van een speler als Zlatan? Jullie ajacieden zijn wel makkelijk omkoopbaar door een mooi doelpuntje, zeg..
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:17 schreef heinekenbier het volgende:
Hoe kun je nou fan zijn van een speler als Zlatan? Jullie ajacieden zijn wel makkelijk omkoopbaar door een mooi doelpuntje, zeg..
Ok, heel mooi doelpuntje. Maar eerst hem verketteren en uitfluiten om vervolgens aan zijn voeten te liggen is gewoon nogal meeloperig.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:19 schreef Bayer het volgende:
[..]
:')
Hey, we zitten met een kleine 50.000 man in de ArenA.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:22 schreef heinekenbier het volgende:
Maar eerst hem verketteren en uitfluiten om vervolgens aan zijn voeten te liggen is gewoon nogal meeloperig.
Nieuwe PSV-user neem ik aan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:22 schreef heinekenbier het volgende:
Ok, heel mooi doelpuntje. Maar eerst hem verketteren en uitfluiten om vervolgens aan zijn voeten te liggen is gewoon nogal meeloperig.
En dan zeuren dat van Bommel een rat is.. Simpel zijn jullie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |