Nigel kan nog groeien in de rol van centrale verdediger, hij is in ieder geval wat initiatiefrijker dan SQD. Óók verdedigender lijkt hij wat geconcentreerder...quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:08 schreef zjroentje het volgende:
De Jong in het centrum is een big no-no.
Nigel de Jong???quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is toch de opvolger van Desailly?
Hij is ook al 19 geloof ik. Die groeit echt niet meerquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:14 schreef P0RN0STAR het volgende:
Nigel kan nog groeien
Grygera..quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:10 schreef twi het volgende:
We hadden alleen zoveel meer van 'm verwacht.
En in die wedstrijden had ik meer van hem verwacht.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef twi het volgende:
Grygera heeft nog geen kwart gespeeld van wat Escude heeft gespeeld,
Laten we het hopen.quote:Ik heb vertrouwen erin dat zowel hij als Escude echt nog wel van waarde gaan zijn voor Ajax.
Nee hoor, alsof bij iedere tegenstander Jan Koller meedoet. Berti Voghts was de beste in zijn tijd en was één meter zeventig.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:14 schreef zjroentje het volgende:
De Jong is gewoon te klein voor een centrumverdediger.
En in zijn mindere tijden?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, alsof bij iedere tegenstander Jan Koller meedoet. Berti Voghts was de beste in zijn tijd en was één meter zeventig.
quote:23/8/2004 - Daniël de Ridder weigert verbeterd contract
(Van onze verslaggever P., met dank aan forumlid pasanen)
BRON: Het Parool (papieren versie)
Ajacied Daniël de Ridder werd bij zijn debuut al snel in de harten van de supporters opgenomen vanwege zijn veelbelovende spel. Dit seizoen krijgt de Amsterdammer uit De Pijp echter weinig speeltijd en moet hij de moordende concurrentie op het middenveld aangaan omdat Ronald Koeman in De Ridder enkel een middenvelder en geen rechtsbuiten ziet.
In een persoonlijk gesprek met Koeman heeft De Ridder zijn hart kunnen luchten, maar hij is niet tevreden met de situatie en geeft aan beter te kunnen dan er over hem gedacht wordt. Daniël de Ridder heeft daarom een aanbieding van Ajax ter verbetering van zijn contract naast zich neergelegd. "Ik heb nog een jeugdconttract, maar geld is niet belangrijk. Ik wil me ontwikkelen als voetballer. In de winterstop maken we de balans op. Tot die tijd is het aan mij te bewijzen dat ik niet alleen rechtshalf kan spelen", aldus De Ridder in Het Parool.
Het ziet er dus naar uit dat De Ridder het komende half jaar de strijd aangaat. Mocht hij zich niet waarmaken of waar kunnen maken, dan is wellicht een verhuur of een definitief vertrek bij Ajax niet uit te sluiten.
Maakt hij zich wel populair mee (zover hij dat nog niet was).quote:Ajacied Daniël de Ridder werd bij zijn debuut al snel in de harten van de supporters opgenomen vanwege zijn veelbelovende spel. Dit seizoen krijgt de Amsterdammer uit De Pijp echter weinig speeltijd en moet hij de moordende concurrentie op het middenveld aangaan omdat Ronald Koeman in De Ridder enkel een middenvelder en geen rechtsbuiten ziet.
In een persoonlijk gesprek met Koeman heeft De Ridder zijn hart kunnen luchten, maar hij is niet tevreden met de situatie en geeft aan beter te kunnen dan er over hem gedacht wordt. Daniël de Ridder heeft daarom een aanbieding van Ajax ter verbetering van zijn contract naast zich neergelegd. "Ik heb nog een jeugdconttract, maar geld is niet belangrijk. Ik wil me ontwikkelen als voetballer. In de winterstop maken we de balans op. Tot die tijd is het aan mij te bewijzen dat ik niet alleen rechtshalf kan spelen", aldus De Ridder in Het Parool.
Het ziet er dus naar uit dat De Ridder het komende half jaar de strijd aangaat. Mocht hij zich niet waarmaken of waar kunnen maken, dan is wellicht een verhuur of een definitief vertrek bij Ajax niet uit te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |