abonnement Unibet Coolblue
pi_21474537
Vervolg van Kut NOS #2

Hier verder klagen over de NOS
sig verwijderd door FA
pi_21474760
Ik stop er mee. Heb genoeg geklaagd vandaag en ik begin een beetje ziek van mezelf te worden.
...drop it like it's hot...
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:30:17 #3
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21474774
Deel 3 alweer?

Dan zijn ze toch wel echt kut hoor.

En om maar van wal te steken. Nu op ned2, het olympisch nieuws van vandaag met? :
ROEIEN!

Ik lach me nu echt kapot. Te triest voor woorden, maar goed.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2004 @ 22:31:00 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_21474789
Roeien nu.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21474791
Nog een ding. Ze gaan eruit na de 100 m voor reclame en waar beginnen ze mee? Met roeien. Hoe verzin je het
...drop it like it's hot...
pi_21474884
Shit weer het roeien gemist Zou 't nog herhaald worden?
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:35:45 #7
65997 Oldbie
Proud to be South African!
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:36:04 #8
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21474911
Hmm, ze laten net een samenvatting zien van de gehele dag. Het mooiste moment van de dag (Radcliffe) krijgt een halve seconde, terwijl die dopehead uit griekenland wééér z'n hele verhaal mag doen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_21474951
iedereen klaagt en klaagt... kijk dan Eurosport
pi_21475038
Doe ik nu ook
pi_21475106
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:
iedereen klaagt en klaagt... kijk dan Eurosport
ik heb geen eurosport

kijk wel vaak naar de bbc, maar het is gewoon achtelijk
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:43:14 #12
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_21475115
Tja, het was dan ook echt wel rampzalig slecht bij de NOS. De halve finales 100 m niet live, dan de laatste minuten voor de 100 m finale niet uitgezonden, wat juist geweldige tv was. Prachtig om te zien hoe elke atleet zich oplaadde voor de explosie. Complimenten voor de BBC, die de spanning perfect opbouwde in het commentaar.
It's not a lie, if you believe
pi_21475149
NOS mag wel wat meer herhalen. Wat hebben de roeiers gedaan vandaag?

Maar serieus, NOS valt wel heel erg door de mand als het om complexe toernooien gaat. OK de nederlanders worden uitgelicht maar kappen het wel direct af, zoals het baanwielrennen waar na nederlands optreden de wedstrijd werd afgebroken voor een nederlander in het trampolinespringen. Dit probleem was minder geweest als we zoals de amerikanen of de britten meer vertegenwoorden in diverse sporten. Maar op dit moment zijn we te kleintallig om een sterk sportprogramma aan elkaat te knopen.

En door de constante herhalingen tussendoor (waarom in godensnaam 5 herhalingen van het roeien op een zondag) neem je het olympisch spoorboekje niet heel serieus.

Nee NOS bedoelingen zijn misschien wel goed maar te dun om zo de nederlandse inbreng uit te vergroten in een sterk sportprogramma.

[zapt naar eurosport]
pi_21475216
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:
iedereen klaagt en klaagt... kijk dan Eurosport
Helemaal mee eens heerlijk die interviews links boven en verder van de sport genieten en gebeurt er wat in een andere sport een live overschakling en gelijk de medaille tussen klassement.

pi_21475224
Dat gezeik op de NOS Echt té triest voor woorden
Het is een gigantische operatie, ook voor de NOS en er kunnen dingen misgaan. Maar we mogen ons gelukkig prijzen met een omroep/zender die zo'n beetje alle sporten uitzend.

NOS
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_21475252
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:43 schreef 18konijn het volgende:
Tja, het was dan ook echt wel rampzalig slecht bij de NOS. De halve finales 100 m niet live, dan de laatste minuten voor de 100 m finale niet uitgezonden, wat juist geweldige tv was. Prachtig om te zien hoe elke atleet zich oplaadde voor de explosie. Complimenten voor de BBC, die de spanning perfect opbouwde in het commentaar.
Zekers was zeer goed van de BBC indenkend dat er geen brit meedeed met de finale. Tja kan NOS nog veel van leren.
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:50:22 #17
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21475306
Ere wie ere toekomt, aan Mart:
Het beeld van de dag: Radcliffe

Ik krijg er STEEDS kippenvel van als ik het zie. Kut zeg, wat vind ik het klote voor haar.

Maar goed, dit is dus iets POSITIEFS over NOS
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:52:19 #18
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21475360
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:47 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat gezeik op de NOS Echt té triest voor woorden
Het is een gigantische operatie, ook voor de NOS en er kunnen dingen misgaan. Maar we mogen ons gelukkig prijzen met een omroep/zender die zo'n beetje alle sporten uitzend.

NOS
Pardon?
Iets misgaan. Allicht. Dat kan.
Dat ze niet alles kunnen uitzenden, ook begrip voor.
Maar ik geloof dat er in het vorige topic zon 3 paginas zijn volgekalkt aan het feit dat ze het vandaag DUSDANIG bont maakte aangaande de herhalingen van het roeien!
Dat lijkt mij geen fout, alswel een misvatting dat het kijkend publiek daar op zit te wachten.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21475395
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:47 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat gezeik op de NOS Echt té triest voor woorden
Het is een gigantische operatie, ook voor de NOS en er kunnen dingen misgaan. Maar we mogen ons gelukkig prijzen met een omroep/zender die zo'n beetje alle sporten uitzend.

NOS
Zekers een gigantische operatie, en waarom zou je NOS niet kunnen beoordelen Er gaat heel wat eurootjes om en je mag toch wel verwachten dat er wat kwaliteit komt op de Nederlandse TV. En je ziet wel heel erg duidelijk dat ze nog een lange weg hebben te gaan.

[tussendoortje opmerking] NOS kijk eens naar BBC en grafisch weergeven van de zwemmers namen in de desbetreffende banen, ik heb het gehad met het tellen [/tussendoortje opmerking]
pi_21475519
HEY ALLEMAAL!! nederland 2 nu!! roeien HAHAHAHAHA
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:58:02 #21
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21475525
Het valt simpelweg niet mee wat de NOS laat zien.
Veel herhalingen, vreemde keuze van sporten met name qua tijd. Waarom niet de halve finales 100 meter live. Waarom niete even de start van de marathon een daarna schakelen.

Een verslaggever die de verkeerde winnaar van de 100 mete noemt, idem bij de sprint op de baan.

En idd nauwelijks gebruik maken van moderne technieken, bijvoorbeeld bij het zwemmen de baan van de Nederlandse deelenemer markeren (zie Duitse TV), geen keuze programm's enzovoorts.

Jammer.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2004 @ 22:59:28 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_21475569
Gelukkig beginnen we met de roeiers in sportzomer. Dat kan maar mijn god wat zijn die wijven lelijk


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:59:29 #23
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21475571
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:50 schreef 456 het volgende:
Ere wie ere toekomt, aan Mart:
Het beeld van de dag: Radcliffe

Ik krijg er STEEDS kippenvel van als ik het zie. Kut zeg, wat vind ik het klote voor haar.

Maar goed, dit is dus iets POSITIEFS over NOS
Ik had ook wel medelijden met die Amerikaanse schutter....laatste schot, goud is zo goed als zeker, schiet hij bij zijn tegenstander op het bordje....
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:04:32 #24
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21475705
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:59 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik had ook wel medelijden met die Amerikaanse schutter....laatste schot, goud is zo goed als zeker, schiet hij bij zijn tegenstander op het bordje....
Afgrijselijk. Heb je vier jaar getraind, gebeurt je dit.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:07:03 #25
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21475773
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:59 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik had ook wel medelijden met die Amerikaanse schutter....laatste schot, goud is zo goed als zeker, schiet hij bij zijn tegenstander op het bordje....
Prachtig he? Dit bedoel ik niet eens denigrerend, of sarcastisch. Gewoon het blote feit dat je dus idd 4 jaar hebt getraind, je denk dat je er bent en dan dat...

Gewoon lachwekkend (gelukkig voor ons).
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:07:18 #26
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21475779
Joa... pleister op de wond is, dat hij al goud had deze Spelen... hij neemt het wel goed op, maar het is... extreem bizar natuurlijk, gebeurt eens in de eeuw op zo'n moment...
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:16:12 #27
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21476057
Ik zou me kunnen voorstellen dat je er achteraf gewoon psychisch aan kapot gaat, als zoiets je gebeurt. Hij had al goud lees ik, dus dat scheelt dan nog weer.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_21476385
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:47 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat gezeik op de NOS Echt té triest voor woorden
Het is een gigantische operatie, ook voor de NOS en er kunnen dingen misgaan. Maar we mogen ons gelukkig prijzen met een omroep/zender die zo'n beetje alle sporten uitzend.

NOS
In België werkt Sporza met een kleiner budget en die brengen een gevarieerder aanbod. Natuurlijk weken die mensen hard, maar eerlijk is eerlijk, het is ook hun werk. Ze brengen de Olympische Spelen als het open NK Olympische Spelen.

Een voorbeeld was het baanwielrennen van vanmiddag; de Nederlanders waren geweest en direct werd er geschakeld naar de studio terwijl de wedstrijd gewoon doorging. Een beetje nationalisme in de sport kan geen kwaad, maar als liefhebber wil ik gewoon de hele wedstrijd zien.

De halve finales 100 meter bij de mannen zend je gewoon live uit, het HCE voetbal kan dan best een kwartiertje wachten. De OS behoort een hoogtepunt te zijn iedere vier jaar, breng het dan alsjeblieft ook zo.

Pagina 316 van NOS TT staat ook vol met klachten, het is dus niet dat wij roependen in de woestijn zijn...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21476396
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:53 schreef blackEyEz321 het volgende:

[..]

Zekers een gigantische operatie, en waarom zou je NOS niet kunnen beoordelen Er gaat heel wat eurootjes om en je mag toch wel verwachten dat er wat kwaliteit komt op de Nederlandse TV. En je ziet wel heel erg duidelijk dat ze nog een lange weg hebben te gaan.
Tuurlijk.. Tuurlijk mag iemand iets vinden, maar ga het niet hebben over dat het geen kwaliteit is. Er zijn maar weinig landen die de OS zo massaal uitzenden als in Nederland.
quote:
[tussendoortje opmerking] NOS kijk eens naar BBC en grafisch weergeven van de zwemmers namen in de desbetreffende banen, ik heb het gehad met het tellen [/tussendoortje opmerking]
Hhahahahhahah.. Jesus..
'Het grafisch weergeven van de zwemmers-namen'
Ik wil kijken naar het zwemmen, niet naar de troelala d'r omheen.
En de BBC is goed, komt vooral door de commentatoren, maar ook door de Engelse taal. Het Nederlands klinkt gewoon niet zo vet
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:30:44 #30
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21476503
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

In België werkt Sporza met een kleiner budget en die brengen een gevarieerder aanbod. Natuurlijk weken die mensen hard, maar eerlijk is eerlijk, het is ook hun werk. Ze brengen de Olympische Spelen als het open NK Olympische Spelen.

Een voorbeeld was het baanwielrennen van vanmiddag; de Nederlanders waren geweest en direct werd er geschakeld naar de studio terwijl de wedstrijd gewoon doorging. Een beetje nationalisme in de sport kan geen kwaad, maar als liefhebber wil ik gewoon de hele wedstrijd zien.

De halve finales 100 meter bij de mannen zend je gewoon live uit, het HCE voetbal kan dan best een kwartiertje wachten. De OS behoort een hoogtepunt te zijn iedere vier jaar, breng het dan alsjeblieft ook zo.

Pagina 316 van NOS TT staat ook vol met klachten, het is dus niet dat wij roependen in de woestijn zijn...
Pff.. Gezeur.. De 100-finale heb ik gekeken in de wetenschap dat 't live was. En ik voelde de spanning best hoor.

Nee, de enige waaraan ik me erger is Mart Smeets. De man wil maar één antwoord horen van de sport en als deze niet gegeven word komt er een 2e vraag, met dezelfde inhoud (een iets meer in de mond gelegde vraag), en als het 'goede' antwoord eruit komt zegt ie ook nog eens: "Goedzo"
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_21476545
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:30 schreef Oldbie het volgende:
En wat is jouw visie op al die herhalingen?
Niet alle mensen kijken de hele dag naar de OS. Ik kijk gewoon wat er op het programma staat bij de NOS, bekijk dat. En de rest zie ik s' avonds wel bij de 'dagbeschouwing'.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:33:42 #33
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21476582
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:32 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Niet alle mensen kijken de hele dag naar de OS. Ik kijk gewoon wat er op het programma staat bij de NOS, bekijk dat. En de rest zie ik s' avonds wel bij de 'dagbeschouwing'.
Prima, maar wat vind jij er van dat ze het roeien van vandaag minimaal 10x hebben herhaald. Is dat geen kritiek waard? Zij weten dat er mensen zijn die wel de hele dag kijken.
pi_21476637
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:31 schreef Kluupkluup het volgende:


Pff.. Gezeur.. De 100-finale heb ik gekeken in de wetenschap dat 't live was. En ik voelde de spanning best hoor.
Misschien is het gezeur, maar waarom zou je er niet voor kiezen om het live uit te zenden, de andere zenders doen het wel. De 100 meter is het koningsnummer. De beelden van Utrecht - RBC zijn over 15 minuten nog hetzelfde

Waarom kies je er dan toch voor om het voetbal voorrang te geven?
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2004 @ 23:39:02 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_21476689
Ik baalde dat ik het geluid moest uitzetten van de radio bij de 100 meter sprint. Het geluid loopt namelijk een seconde voor op de beelden. En wat er gebeurde was dat de verslaggever alle euforie weghaalde uit de race door de verkeerde namen te noemen tijdens de race. Het nam alle emoties weg van een legendarische race. Hoor maar eens terug hoe Theo Reitsma de legendarische race van Ben Johnson versloeg en vergelijk het met deze Hans worst.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21477135
Het is nu op Eurosport
Dominic
pi_21477165
met het bedoel ik het turnen
Dominic
pi_21477228
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Misschien is het gezeur, maar waarom zou je er niet voor kiezen om het live uit te zenden, de andere zenders doen het wel. De 100 meter is het koningsnummer. De beelden van Utrecht - RBC zijn over 15 minuten nog hetzelfde

Waarom kies je er dan toch voor om het voetbal voorrang te geven?
Ik wil gewoon voetbal zien hoor.. En velen met mij..
En die uitslag van de 100 meter is er echt niet anders door.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 23 augustus 2004 @ 00:48:23 #39
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21477330
En ik wil de Olympische spelen zien, zonder eindeloze herhalingen..En velen met mij..
pi_21477358
het roeien is al afgelopen voor deze spelen
Dominic
  maandag 23 augustus 2004 @ 00:52:13 #41
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_21477390
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:39 schreef tong80 het volgende:
Ik baalde dat ik het geluid moest uitzetten van de radio bij de 100 meter sprint. Het geluid loopt namelijk een seconde voor op de beelden. En wat er gebeurde was dat de verslaggever alle euforie weghaalde uit de race door de verkeerde namen te noemen tijdens de race. Het nam alle emoties weg van een legendarische race. Hoor maar eens terug hoe Theo Reitsma de legendarische race van Ben Johnson versloeg en vergelijk het met deze Hans worst.


er zijn natuurlijk meer kanalen die atletiek uitzenden
BBC geen optie???
don't call to the bullpen
pi_21477421
De aftiteling van Sportzomer met muziek, dan laten ze een clipje zien. Je weet niet wat er allemaal wel niet voorbijflitst wat ze niet hebben laten zien. Worstelen, turnen, tafeltennis, handbal, noem maar op...
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21477422
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 00:48 schreef Oldbie het volgende:
En ik wil de Olympische spelen zien, zonder eindeloze herhalingen..En velen met mij..
alleen de 'hoogtepunten' worden vaak herhaald. Niet hele onderdelen.
En herhalingen zijn er voor mensen die de hele dag uits anders gedaan hebben dan voor de buis zitten. Zo kwam ik pas laat in de middag thuis en had alles tot dan toe gemist.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 23 augustus 2004 @ 01:03:11 #44
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21477533
is er nog roeien bij de NOS

ik heb het vandaag totaal gemist
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  maandag 23 augustus 2004 @ 01:07:56 #45
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21477589
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 00:54 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

alleen de 'hoogtepunten' worden vaak herhaald. Niet hele onderdelen.
En herhalingen zijn er voor mensen die de hele dag uits anders gedaan hebben dan voor de buis zitten. Zo kwam ik pas laat in de middag thuis en had alles tot dan toe gemist.
Dan heb je vandaag inderdaad niet gekeken. Roeien werd minimaal 8 keer herhaald (ik heb het nog niet over paardensport en wielrennen). Even een quote (van mezelf) uit een ander topic:
quote:
Ik heb het even geteld.....aan de hand van dit topic.
Het roeien is in totaal 8 keer herhaald. Laten wij ervan uitgaan dat zo'n herhaling 15 minuten duurt dan geeft dat een totaal van 2 uur....
De finale van de holland acht (heren) was om half tien vanmorgen (NL tijd). Dat wil dus zeggen dat de NOS in 12 uur tijd 2 uur heeft besteed aan het uitzenden van herhalingen van de roeiwedstrijden. Dat is dus 16,67%

Dan hebben wij het nog niet eens over herhalingen van paardensport en wielrennen.

Schandalig
Dit is het topic: Meld hier als er een herhaling door de NOS word uitgezonden
Lees die eens door en zie hoe vaak de NOS herhalingen uitzendt. Geef dan nog eens je mening op herhalingen. De NOS maakt zichzelf totaal belachelijk.
  maandag 23 augustus 2004 @ 01:10:19 #46
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21477612
Het punt is, dat de NOS de "vluchtige" kijker als uitgangspunt neemt. Het is net hetzelfde als dat ze tijdens een Tour etappe plots om de 5 minuten gaan zeggen: voor de kijkers die later hebben ingeschakeld, dit en dit is er gebeurd... Het herhalen is nu zo massaal geworden dat het alle kijkers frustreert. Dat hebben ze DEZE Spelen uitgevonden. De vraag blijft, waarom...

Ook nog belangrijk:
a) als je live kijkt, weet je niet hoe iets afloopt, daarom kijk je het, spanning van het ogenblik.
b) het is irrelevant hoe hard er wordt gewerkt bij de NOS, het gaat om keuzes die ze maken.

Ik kan me als kind nog herinneren de OS van 1984 en herinner me, met veel minder middelen, een mozaiek van sporten waarbij veel meer gevolgd werd dan nu. Halve finales 100 mtr niet live brengen, bestaat gewoon niet..
pi_21478601
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 01:10 schreef Perico het volgende:
Het herhalen is nu zo massaal geworden dat het alle kijkers frustreert. Dat hebben ze DEZE Spelen uitgevonden. De vraag blijft, waarom...
Ik denk door de invloed van Sportzomer (een te kort programma) en de Heinikken Holland House waar het programma o.a. aan verbonden is. Dit geeft de sfeer van: Oranje, oranje, oranje, maakt hun niet uit welke sport, oranje scoort (En Heinikken. Valt mee dat niet elke uitgenodigde sporter een flesje bier zat te zuipen vanavond, zou raar staan natuurlijk).
pi_21478653
De meeste roeiers hadden wel degelijk een flesje bier in hun hand.

En Sportzomer is soms wel aardig, maar lang niet elke dag wil ik slijmerige interviews met Nederlandse Olympiërs zien.
Liever zie ik spannende sportwedstrijden van het hoogste niveau.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21478790
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 02:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
De meeste roeiers hadden wel degelijk een flesje bier in hun hand.

En Sportzomer is soms wel aardig, maar lang niet elke dag wil ik slijmerige interviews met Nederlandse Olympiërs zien.
Liever zie ik spannende sportwedstrijden van het hoogste niveau.
Ik ook. Maar het lijkt een soort format te zijn voor StudioSport deze Spelen: Nederlandse sporters volgen, welke sport ze ook doen, en met de overgebleven tijd kijken naar wat er op de Spelen nog meer gebeurd (of de Nederlandse medailles herhalen als ze het niet meer weten). Want mocht er weer een medaille worden behaald voor Nederland (en de sporter(s)?), dan wordt het feest bij de dure Sportzomer met de dure Mart Smeets. Het hele program werkt zich naar Sportzomer en de Holland-House toe lljkt het naar mijn idee.

Inderdaad, zoals in 1984 de uitzending de hele dag het zelfde houden (zoals de BBC dat nu doet) en niet een apart programma introduceren die enkel rond de Nederlandse sporters draait. Dan hou je tijd over om uitgebreid verslag te doen van het avond-programma op de Spelen.
Nu hebbie herhalingen overdag en de zelfde herhalingen 's avonds.

Maar er is Eurosport, en BBC, zonder die vanzelfsprekende (en tijdrovende) feestvreugde.
pi_21482880
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 00:40 schreef Kluupkluup het volgende:


Ik wil gewoon voetbal zien hoor.. En velen met mij..
En die uitslag van de 100 meter is er echt niet anders door.
Ik wil ze ook zien, daar gaat het helemaal niet om, maar stel de voetbal samenvatting dan even uit, die beelden lopen niet weg. Nu werden de series in herhaling uitgezonden en omdat ik de series live wilde zien heb ik s'nachts de doelpunten van Van Der Haar moeten zien.

In Engeland werd MotD ook uitgezonden na de OS en kon iedereen genieten van een fantastische wedstrijd op Highbury. Sinds Martijn Lindenbergh de leiding niet meer heeft is het gemis aan zijn inzicht duidelijk geworden.

Voor vandaag heb ik wel goede hoop omdat er vrij weinig livesport is vanmiddag, dus de tafeltennis finale en het basketbal zullen uitgezonden worden en daarna kunnen we over naar het baanwielrennen om daarna de avond af te sluiten met atletiek en turnen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21483038
Leuk dat turnen terwijl er Nederlanders verdienstelijk aan het tienkampen zijn.
pi_21483151
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:46 schreef Bayer het volgende:
Leuk dat turnen terwijl er Nederlanders verdienstelijk aan het tienkampen zijn.
Die tienkamp herhalen ze nog wel. Net als de series 200 meter bij de vrouwen die aan de gang waren toen wij in Nederland geacht werden te kijken naar vreemd bewegende paardjes.
pi_21483279
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:46 schreef Bayer het volgende:
Leuk dat turnen terwijl er Nederlanders verdienstelijk aan het tienkampen zijn.
Op dit moment zijn er geen atletiek wedstrijden aan de gang. Vanochtend moesten ze kiezen tussen dressuur dat aan de ontknoping bezig was of voornamelijk series atletiek met 2 onderdelen tienkamp.

Die keuze kan ik best begrijpen eelijk gezegd
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21483316
Ik hoorde Andy Houtkamp anders net live (?) verslag doen op radio 1.
Kogelstoten is nu aan de gang.
pi_21483406
Geen van de 3 anderen zenden nu atletiek uit. De tafeltennis finale is op dit moment een goede keuze, dat mag ook best gezegd worden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:18:19 #56
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_21483845
Ik ben blij dat ik een schotelantenne heb. . ARD/ZDF zenden op vier digitale kanalen tegelijkertijd uit, en dan is er op de ZDF of de ARD zelf soms ook nog een andere sport op. Hartstikke leuk.
pi_21484117
10 kamp is nu weer op BBC. Het kogelstoten van Warners gaat niet denderend Hij is gezakt naar de vierde plaats
pi_21484311
Zouden we na 2,5 topic geklaag de NOS niet op de hoogte kunnen brengen van dit topic? Misschien dat er iemand de moeite wil nemen om de mening van de kijker te gebruiken voor toekomstige spelen. Ik zou best met ze in discussie willen over programmering, en ik weet zeker dat dat voor meerdere mensen hier geldt.

Volgens mij kan het namelijk helemaal niet zo moeilijk zijn om een gevarieerd sportaanbod te laten zien. Wat mij betreft is er zelfs plaats voor herhalingen. Wanneer je in je programmering gewoon vaste momenten aanhoud voor een nieuwsoverzicht (8 uur, 12 uur, 16 uur, 20 uur en 24 uur om maar iets te noemen), dat je maximaal 15 min. laat duren, kun je in elk blok van 4 uren 3.45 uur live sport uitzenden. Dan is het een kwestie van programma ernaast en prioriteiten stellen. En dat is dus niet 5 avonden alleen maar turnen.

Hopelijk hebben we over 4 jaar digitale tv, waarbij je zelf kunt kiezen welke sport je wilt zien. Ik zie nu regelmatig het achtergrondbeeld met 4 sporten bij de presentatoren, en dan hoop ik elke keer weer dat ze bijvoorbeeld eens handboogschieten of kleiduiven oid laten zien. Maar helaas, meestal wordt het dan weer turnen of roeien.
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:56:17 #59
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21484894
Ik heb ze vrijdag in mijn mailtje al gewezen op deel 2 van dit topic.
Uiteraard nog geen reactie gehad van hun.
pi_21485535
quote:
Hopelijk hebben we over 4 jaar digitale tv, waarbij je zelf kunt kiezen welke sport je wilt zien. Ik zie nu regelmatig het achtergrondbeeld met 4 sporten bij de presentatoren, en dan hoop ik elke keer weer dat ze bijvoorbeeld eens handboogschieten of kleiduiven oid laten zien. Maar helaas, meestal wordt het dan weer turnen of roeien.
Digitale televisie wordt al jaren door o.a. Casema en UPC doorgegeven, maar helaas tot nu toe niet toegepast op dit soort evenementen. Enige waar het tot nu voor is gebruikt is Big Brother en Starmaker En dat dan al weer 4 jaar geleden, toch raar dat die knuppels bij de kabelmaatschappijen amper initiatief ontplooien op dat gebied.
pi_21485564
Ik wordt echt ziek van de NOS vooral icm OS
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21485744
Ook onbegrijpelijk hoe na afloop de wedstrijden worden besproken. Of liever gezegd niet worden besproken. Je ziet amper analyses van bijvoorbeeld de races bij het atletiek of welke sport dan ook. Terwijl voor het voetbal er altijd wel tijd kan worden gevonden om tig uur na te praten of een bal bij Lutjebroek-1 tegen Tuitjehorn-2 nou wel of niet buitenspel was.

NOS is gewoon voetbal minded, dat blijkt wel weer uit het uitzendschema deze OS waardoor gisteren wederom een aantal belangrijke evenementen niet live worden uitgezonden. Een geluk dat de BBC voor atletiek tig keer beter alle onderdelen belicht.
pi_21485796
Het rare is ook dat zelfs het wielrennen gisteren amper aan bod kwam
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21486058
Als ik naar de NOS kijk dan krijg ik het idee dat ik naar een paar folkloristiche wedstrijdjes aan het kijken ben terwijl het toch echt wel om topsport gaat.

Nog maar eens de vergelijking met voetbal, voor een wedstrijd van het Nederlands elftal op het EK lopen ze allemaal al uren met een paal in de broek en weten we precies wanneer welke naar het toilet is geweest. Op deze OS flikt de NOS het gewoon om bij de 100 meter alleen de race te laten zien zonder de fase die er aan vooraf gaat, die minuten voor de start zijn juist hetgene wat zo'n 100 meter zo mooi maakt.

Gelukkig keek ik naar de BBC, heb ik me niet hoeven ergeren aan een verslaggever die niet eens de winnende atleet kan onderscheiden. Ook al heb ik gisteren wel helaas moeten luisteren naar die debiel van een Zeikstra die Teun Mulder van Theo Bos zag winnen. Als enige.
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2004 @ 18:46:07 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_21491266
Net weer de dressuur. Zo'n enerverende sport krijg je gewoon geen genoeg van.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2004 @ 18:49:58 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_21491339
Trouwens de spannende Baketbal wedstrijd Amerika-Angola die we nu voor de vierde keer zien is ook niet te versmaden.

Atletiek is nu bezig maar dat mag de pret niet drukken.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2004 @ 18:54:21 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_21491418
Nu het baanwielrennen dat we 2 uur geleden al hebben mogen zien.

Maar wie wil nou atletiek zien ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21492315
ik niet jij wel?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:33:05 #69
48114 ActualFantasy
There can be only one.
pi_21492521
Ok...

En dan hebben we het nog niet eens over het synchroonzwemmen gehad wat nu net bezig is...

Ik zal niet zeggen dat dat errug leuk is, maar ik vind toch wel dat als er Nederlanders mee doen, dit in iedergeval enige vorm van uitzendtijd zou moeten krijgen.

AF
pi_21492594
ik ben het met je eens, maarja een hockeywedschrijd die geen plaatsinggevolgen heeft kan niet even (naar schatting) 5-10 minuten wijken voor de dames die ook erg hard getraind hebben!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21492687
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:35 schreef komrad het volgende:
ik ben het met je eens, maarja een hockeywedschrijd die geen plaatsinggevolgen heeft kan niet even (naar schatting) 5-10 minuten wijken voor de dames die ook erg hard getraind hebben!
Gister was er anders geen hockeywedstrijd, pas 's avonds laat een paar minuten. Nu is de herenwedstrijd bezig die wel degelijk om plaatsing gaat. Er is daarin nog altijd een rust om andere zaken te belichten en die paar samenvattingen of 'dode' atletiekshots mis ik niet eerlijk gezegd.
pi_21492784
kan wel zo zijn, maar nederland is al geplaatst en of ze nu eerste of tweede worden, je moet straks toch winnen in de semis. Ik vind het een beetje overdreven om dat helemaal uit te zenden net zoals ik het debiel vind dressuur zo lang uit te zenden. Liever geen uitzending dan een herhaling of ellelange uitzenden, maar er is schijnbaar behoefte aan dus ik kan er mee leven. Er is echter geen enkele zelfkritiek bij de NOS te bespeuren!!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2004 @ 19:48:23 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_21492912
Giel Warners is bezig in de tienkamp, Nederland is aan het hockeyen, Merlene Ottey was net aan het rennen.

Wat zien we ?

Ellen van Langen


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:03:15 #74
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_21493248
ik hou echt niet van turnen, maar ik vond de commentator van net erg goed. Heel volks, legde goed uit aan de kijkers (vooral niet-kenners, zoals ik) hoe alle punten geteld werden etc.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2004 @ 20:15:42 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_21493557
Even er tussen uit en dan naar het hockey. Nog geen minuut van Giel Warners gezien.

Atletiek gaat door evenals het turnen. Ik meld het maar even.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21493609
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:03 schreef Elvislives het volgende:
ik hou echt niet van turnen, maar ik vond de commentator van net erg goed. Heel volks, legde goed uit aan de kijkers (vooral niet-kenners, zoals ik) hoe alle punten geteld werden etc.
Ik vind trouwens de commentators erg goed deze OS. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk die knakken bij het zwemmen die het elke race ff niet kan laten om tussen de gele lijnen te zeggen. En over wielrennen begin ik geeneens ik denk dat de meesten dan wel weten wie ik bedoel...
Maar verder Zo toch nog een positief puntje.
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2004 @ 21:11:36 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_21495120
Finale 5000 meters dames bloedstollend spannend.

Gelukkig hebben we de BBC.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 augustus 2004 @ 21:34:09 #78
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_21495710
ach, zondagmiddag zonden de bbc en eurosport motorraces uit, terwijl de OS bezig zijn de nos dit wel uitzond. en zaterdagmiddag zag ik op de bbc voorbeschouwingen voetbal en zaterdagavond ook voetbal........
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:39:30 #79
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21497109
dat olympisch nieuws net

eerst vollyballers...., paar items verder weer dat zelfde vollybal
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:43:58 #80
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21497207
wat een humor op het eind
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_21497309
lekker dat ze alles zo live uitzenden... ik word er bijna gelukkig van
pi_21500743
Mart Smeets tegen Ellen van Langen:

"Ik heb het eerder aan Mark Huizinga gevraagd, wat is nou het speciale aan de Olympische Spelen?"

Ik dacht niet dat ik Mart die vraag eerder aan iemand heb horen stellen...
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21500754
O ja, en wat is er nog maar zo speciaal aan de Tour de France?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21500944
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 14:46 schreef Ericr het volgende:
Gelukkig keek ik naar de BBC, heb ik me niet hoeven ergeren aan een verslaggever die niet eens de winnende atleet kan onderscheiden. Ook al heb ik gisteren wel helaas moeten luisteren naar die debiel van een Zeikstra die Teun Mulder van Theo Bos zag winnen. Als enige.
Uit het topic Commentatoren-ergernissen:

Bij het baanwielrennen Theo Bos tegen Teun Mulder zag [vriend Herbert] Mulder voor Bos aan en dacht dus ook dat Mulder had gewonnen, hetgeen resulteerde in kreten als: wat gebeurt hier?

Dat duurde tot de regie de winnaar in beeld nam en daar opeens toch de naam Theo Bos verscheen. Ongelooflijk
pi_21509267
Niet te geloven de NOS zend nu niet uit terwijl de tienkamp bezig is, hartstikke spannend en Chiel Warners doet ook nog mee. Maar de Nederlandse Omroep Stichting geeft er de voorkeur aan om Journaals te gaan herhalen en teksttv uit te zenden!
...drop it like it's hot...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:14:08 #86
11102 knep
Mountainfreak
pi_21509540
Vond het ook al vreemd, mooie sport op de OS en de NOS zend teletekst uit
pi_21509956
De NOS zendt van alles flarden uit, net alsof je aan het einde van het jaar een jaaroverzicht ziet. Waarom kiezen ze niet gewoon een sport die ze van begin tot eind uitzenden? En flikker op met het voetbal tussendoor, dat kan wel even wachten, dit zijn de olympische spelen. We gaan tijdens het EK voetbal toch ook niet ineens de wedstrijden onderbreken voor roeien of zo???

NOS staat zeker voor Nationale Olympische Sportirritatie.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:32:20 #88
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_21509997
24/7 herhalingen
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_21510019
Op 316 van tt stond eergister al dat ze de naam beter konden veranderen in HOS Herhaling olympische spelen, ben ik het helemaal mee eens. Hebben we nu een keer een live sport zit Dijkstra er door heen te lullen...
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:40:27 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_21511807
Leuk weer een herhaling terwijl de wielerpuntenkoers bezig is.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:45:38 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_21511962
Alsof er nergens live sport is te zien zenden we een studiogesprek met een hockeytrutje uit.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21512115
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:45 schreef tong80 het volgende:
Alsof er nergens live sport is te zien zenden we een studiogesprek met een hockeytrutje uit.


Als er dan nog een verslaggever met hockeyverstand bijzat, nu ligt daar wel erg de nadruk op
pi_21512407
Tom zei iedere keer dat ze afgevallen was voor de OS. Daar was nu weinig meer van te zien, of zou ze nog dikker geweest zijn?
pi_21514607
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:45 schreef tong80 het volgende:
Alsof er nergens live sport is te zien zenden we een studiogesprek met een hockeytrutje uit.


Komt wel uit mijn woonplaats he. Ik ken haar. He.
Zo.

Idd kut.

Al bevalt studio sportzomer me prima.

Van wie dat nummer onder het dagelijkse compilatie filmpje ?
slettebak [@] gmail.com
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:40:44 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_21514784
Dodgy.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21515769
Good Enough.



Dank.
slettebak [@] gmail.com
pi_21515837
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Tom zei iedere keer dat ze afgevallen was voor de OS. Daar was nu weinig meer van te zien, of zou ze nog dikker geweest zijn?
nou ik vond haar wel leuk alleen jammer dat ze niet meer te vertellen had dan ik al wist over de 1e helft...
pi_21515894
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:45 schreef tong80 het volgende:
Alsof er nergens live sport is te zien zenden we een studiogesprek met een hockeytrutje uit.
Om even aan te geven dat de BBC dat ook doet, die zonden vandaag een uitgebreide repo uit over Phelps en nog een andere zwemmer, samen met een interview van een oudoudzwemster

En hoorde ik nu net de commentator bij het hardlopen wat zeggen tegen de regisseur ofzo?
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:39:39 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_21516206
Als je de medaille van Gert Jan liefers vanavond live wil zien moet je helaas naar een andere zender. DE NOS zendt de finale 1500 meter pas om tien over half elf uit.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21516268
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Als je de medaille van Gert Jan liefers vanavond live wil zien moet je helaas naar een andere zender. DE NOS zendt de finale 1500 meter pas om tien over half elf uit.


Ga je niet menen, wat gaan ze dan uitzenden?
...drop it like it's hot...
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:45:07 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_21516344
Weet ik niet zag het net in hun vooraankondiging. Lijkt me sterk dat ze pas om tien over half elf lopen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21516370
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Als je de medaille van Gert Jan liefers vanavond live wil zien moet je helaas naar een andere zender. DE NOS zendt de finale 1500 meter pas om tien over half elf uit.


Eehm hij begint ook om 10 over half 11
pi_21516443
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Als je de medaille van Gert Jan liefers vanavond live wil zien moet je helaas naar een andere zender. DE NOS zendt de finale 1500 meter pas om tien over half elf uit.
En als ze Gert Jan liefers live hadden uitgezonden, was je gaan klagen dat ze het paardspringen niet live zouden uitzenden
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:50:52 #104
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21516483
Ik heb het roeien gemist. Wordt dat nog herhaald vandaag?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21516603
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:50 schreef 456 het volgende:
Ik heb het roeien gemist. Wordt dat nog herhaald vandaag?
Eerst het zwemmen nog.
pi_21516660
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:46 schreef Remzz het volgende:

[..]

Eehm hij begint ook om 10 over half 11
En 5 minuten later wordt ie bij Mart verwacht op het terras. Dat wordt snel doorlopen
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:58:45 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_21516698
Ik neem mijn woorden terug de 1`500 meter is dadwerkelijk om tien over half elf.

Nou de NOS scoort opok een keertje


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21517070
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En 5 minuten later wordt ie bij Mart verwacht op het terras. Dat wordt snel doorlopen
Dat gaat lastig worden, dan moet hij z'n huldiging gaan missen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21518353
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat gaat lastig worden, dan moet hij z'n huldiging gaan missen
Ik was even in de war met Vroemen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:09:51 #110
11102 knep
Mountainfreak
pi_21520622
Sinds wanneer is er zoveel reclame op NED2 ??
Krijg toch helemaal de tering en iedere keer na die reclame weer die fuk herhalingen

  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:47:44 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_21521639
ah ah ah ha ha ahaahahahah ha ha aha de 1500 meter was bezig. Maar de knollen kregen voorrang. hahahahahahaha


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21521732
Dit slaat echt helemaal alles.

Geven ze de knollen de voorkeur boven een van de hoofdnummers van een van de grootste sporten ter aarde, met een Nederlander in de finale.

De NOS heeft nu definitief bij mij afgedaan.
pi_21521755
En nu op de NOS
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:52:16 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_21521781
Joehoe wie wint ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:55:03 #115
11102 knep
Mountainfreak
pi_21521866
FUILE K*@%$&*%@ HOEREN NOS @*&%$*&@

Zo'n athletieknummer niet live uitzenden

IK BEN WOEST @&$%@

  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:56:13 #116
11102 knep
Mountainfreak
pi_21521890
Joechei sportzomer
pi_21521949
Tja, ze hadden gekozen voor de paarden vanwege de medaillekansen en op het moment van de 1500 meter konden ze daar echt niet weg. Dan zouden er morgen een heleboel boze ponymeisjes naar de NOS gaan bellen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:59:21 #118
11102 knep
Mountainfreak
pi_21521985
En weer reclame, lijkt V8 wel
pi_21522001
Het is erg triest vooral wanneer je het naast bbc digital zou neerleggen. Naast het gewone programma vier andere kanalen met diverse sporten. Blijkbaar kennen ze bij de NOS niets meer dan roeien, zwemmen, hockey en wielrennen.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:01:09 #120
11102 knep
Mountainfreak
pi_21522027
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:59 schreef sampoo het volgende:
Het is erg triest vooral wanneer je het naast bbc digital zou neerleggen. Naast het gewone programma vier andere kanalen met diverse sporten. Blijkbaar kennen ze bij de NOS niets meer dan roeien, zwemmen, hockey en wielrennen.
Je vergeet de paardensport

pi_21522111


Ik houd wijselijk m'n mond, maar in deel 1 en 2 heb ik me al duidelijk genoeg uitgelaten lijkt me...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:07:57 #122
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21522247
Ik heb vandaag lekker een hele tijd Eurosport gekeken. Heerlijk, geen stress!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21523030


Leuk weer een filmpje hoor...

Maar weeeeeer Jamelia Superstar

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:36:01 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_21523098
Leuk Inge de Bruin, die haden we nog niet gezien.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21523099
Hier hoort geen muziek en die irritante ringen boven en onderaan is ook amateuristisch.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:50:16 #126
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21524942
Ze beantwoorden mijn zeikmailtjes ook nieteens meer
Stelletje amateurs.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 01:35:16 #127
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_21525590
Irritante muziek bij filmpjes steeds inderdaad.
How 'bout that!?
pi_21527597
1500 meter niet live uitzenden en dan ook nog eens een superspannende polshoogfinale bij de vrouwen niet uitzenden. Wat een prutszender.
pi_21528218
ik erger me eigenlijk niet zo erg aan de NOS, alhoewel ze wel wat minder mochten herhalen... voor de rest vind ik het wel oké allemaal.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21528602
Nu vind ik eigenlijk ook niet dat ze het kunnen maken om midden in het spannendste gedeelte van de paardenssport waar er misschien een medaille voor Nederland in zit af te gaan breken voor de 1500 meter waar een Nederlanders aan mee doet en er dan ook wel alles over gezegt is...
pi_21528829
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:03 schreef sweek het volgende:
ik erger me eigenlijk niet zo erg aan de NOS, alhoewel ze wel wat minder mochten herhalen... voor de rest vind ik het wel oké allemaal.
Je bent geen liefhebber van een groot aantal sporten en je kijkt ook naar de bbc?
pi_21528930
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:41 schreef sampoo het volgende:

[..]

Je bent geen liefhebber van een groot aantal sporten en je kijkt ook naar de bbc?
Ik vind het wel leuk om verschillende sporten te zien hoor, maar ik heb genoeg andere keuzes... Iedere zender focust eigenlijk gewoon op zijn eigen atleten, en Eurosport vind ik nou ook niet geweldig origineel qua keuzes...
Ik wissel gewoon af tussen Ned. 2, BBC, Sporza, ARD/ZDF en Eurosport, en heb nog niet echt iets moeten missen wat ik graag wilde zien.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:16:25 #133
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21529517
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:50 schreef Oldbie het volgende:
Ze beantwoorden mijn zeikmailtjes ook nieteens meer
Stelletje amateurs.
gewoon doorgaan

en anders ga eens langs voor een bezoekje
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_21529630
NOS heeft gewoon prutsers in dienst die niet betrokken zijn bij de sport. Dijkstra weet alles van de achtergronden van renners, maar heeft nul komma nul inzicht in taktieken of koersinzicht. Smeets is helemaal triest, die zit daar duidelijk om zijn zakken te vullen en meer niet. Hij weet totaal geen ruk van welke sport dan ook. Iemand die zo lang mee draait zou toch wel enige kennis moeten hebben van de toppers in de grote sporten maar dat heeft hij duidelijk niet.

Ze zullen bij de NOS wel blij zijn dat het voetbalseizoen weer is begonnen, daar hebben ze genoeg 'kenners' voor in huis.

Sport uitzenden is niet alleen de wedstrijden weergeven, een goede analyse na een wedstrijd is op zijn plaats. Iets wat de NOS wel doet bij voetbal, tot vervelens toe.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:35:19 #135
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_21529834
John de Mol loopt nog steeds met plannen rond voor een sportzender. Misschien moeten we hopen dat Nederland er nu wel klaar voor is...
pi_21530807
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:22 schreef Ericr het volgende:
NOS heeft gewoon prutsers in dienst die niet betrokken zijn bij de sport. Dijkstra weet alles van de achtergronden van renners, maar heeft nul komma nul inzicht in taktieken of koersinzicht. Smeets is helemaal triest, die zit daar duidelijk om zijn zakken te vullen en meer niet. Hij weet totaal geen ruk van welke sport dan ook. Iemand die zo lang mee draait zou toch wel enige kennis moeten hebben van de toppers in de grote sporten maar dat heeft hij duidelijk niet.

Ze zullen bij de NOS wel blij zijn dat het voetbalseizoen weer is begonnen, daar hebben ze genoeg 'kenners' voor in huis.

Sport uitzenden is niet alleen de wedstrijden weergeven, een goede analyse na een wedstrijd is op zijn plaats. Iets wat de NOS wel doet bij voetbal, tot vervelens toe.
Echt grote onzin .. Smeets is er echt niet alleen om zijn zakken te vullen .. in mijn ogen heeft hij een enorm groot sporhart en hij is tenminste emotioneel en confronterend soms (i.t.t. bv. tom egbers .. wat een droogkloot) .. Dat hij geen ruk van welke sport dan ook weet is volkomen onzinnig .. kijk je moet bij hem niet zijn wat betreft voetbal maar daar hebben we jack van gelder voor maar voor wat betreft wielrennen en basketbal wel vind ik .. voor judo hebben we pierre zenden bv. en zo heeft iedereen zijn specialisme!!
pi_21531153
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:25 schreef kavu het volgende:

[..]

Echt grote onzin .. Smeets is er echt niet alleen om zijn zakken te vullen .. in mijn ogen heeft hij een enorm groot sporhart en hij is tenminste emotioneel en confronterend soms (i.t.t. bv. tom egbers .. wat een droogkloot) .. Dat hij geen ruk van welke sport dan ook weet is volkomen onzinnig .. kijk je moet bij hem niet zijn wat betreft voetbal maar daar hebben we jack van gelder voor maar voor wat betreft wielrennen en basketbal wel vind ik .. voor judo hebben we pierre zenden bv. en zo heeft iedereen zijn specialisme!!
Smeets weet te weinig van een hoop topsporten, zeker voor iemand die zo lang meedraait. Iemand met een echt sporthart heeft ook genoeg feitenkennis iets wat Smeets toch echt ontbeert. Betrokkenheid is leuk, maar die komt mij gespeeld over als je verder weinig weet van de sport waar het over gaat.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:46:30 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21531203
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:43 schreef Ericr het volgende:


Smeets weet te weinig van een hoop topsporten, zeker voor iemand die zo lang meedraait.
Smeets heeft meer kennis van basketbal, wielrennen en honkbal dan wie dan ook.
Voor andere sporten zijn er bij de NOS weer andere specialisten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21531270
Ik vond het geweldig dat er waterpolo te zien was bij de NOS. Als je goed keek, kon je achter Tom Egberts op één van de drie schermen iets zien van een halve finalewedstrijd bij de dames die 's middags al was gespeeld. Dat was net voordat de reclame begon.
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:02:12 #140
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_21531542
Ze zenden op het moment een finale uit zonder nederlanders erin. Mijn gebeden zijn verhoord...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_21531665
Maar wel leuk dat ze iig de triatlon lieten zien vanmorgen... dat zie je haast nooit bij de NOS
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:08:43 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21531705
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:02 schreef kingmob het volgende:
Ze zenden op het moment een finale uit zonder nederlanders erin. Mijn gebeden zijn verhoord...
Nee, geen finale. De strijd om het honkbal-brons.
De finale zullen ze daarom juist wel niet uitzenden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21532116
Het commentaar is bij sommige disciplines juist een pluspunt. Hans Van Zetten bij het turnen is groots, het judo met Pierre Zenden is uitstekend en bij het hockey en het honkbal is prettig

Met het commentaar is niet zo heel veel mis, de vaak ongelukkige keuzes, de herhalingen (met het roeien als absoluut dieptepunt) en de fixatie op de Nederlandse sporters zijn echter wel storend
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21532224
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Met het commentaar is niet zo heel veel mis, de vaak ongelukkige keuzes, de herhalingen (met het roeien als absoluut dieptepunt) en de fixatie op de Nederlandse sporters zijn echter wel storend
Vooral als ze dan Inge de Bruin fragmenten gaan uitzenden... dat heeft echt iedereen wel 10 keer gezien.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:30:48 #145
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21532282
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het commentaar is bij sommige disciplines juist een pluspunt. Hans Van Zetten bij het turnen is groots, het judo met Pierre Zenden is uitstekend en bij het hockey en het honkbal is prettig

Met het commentaar is niet zo heel veel mis, de vaak ongelukkige keuzes, de herhalingen (met het roeien als absoluut dieptepunt) en de fixatie op de Nederlandse sporters zijn echter wel storend
Dan moet van Zetten alleen nog een beetje engels leren....ik vond het niet klinken dat hij de namen van Paul en Morgan Hamm in het Nederlands uitsprak.

Mia Audina was ook een dieptepunt (wat herhalingen betreft)
pi_21532681
Paamelaa Anderssssohn klonk ook niet perfect, maar hij ziet precies wat er gebeurd en geeft er deskundig commentaar bij. Ik heb bijzonder weinig met turnen, maar Van Zetten heeft er wel voor gezorgd dat ik niet direct ben gaan zappen.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21532865
Toenet een reportage over Ian Thorpe en Michael Phelps, en Phelps zat te PIMPEN met zijn auto... en Thorpe verklaart dat hij Pieter ook zou verslaan zonder dat belachelijke zwempak
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21532883
Duitse commentaar bij de handbal wedstrijd DUI - SPA met een recordaantal kijkers
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21532895
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Toenet een reportage over Ian Thorpe en Michael Phelps, en Phelps zat te PIMPEN met zijn auto... en Thorpe verklaart dat hij Pieter ook zou verslaan zonder dat belachelijke zwempak
Beetje OFF-topic vind je ook niet.
...drop it like it's hot...
pi_21532927
Het gaat toch over de NOS programmering? Nou, zenden ze eens een leuke reportage uit en ik dacht, ik meld het even...dat vind jij off-topic...maar daar verschillen de meningen wel over
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21532971
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Het gaat toch over de NOS programmering? Nou, zenden ze eens een leuke reportage uit en ik dacht, ik meld het even...dat vind jij off-topic...maar daar verschillen de meningen wel over
Ik vond het ook een leuke reportage, maar dit topic heet niet voor niks. KUT-NOS.
...drop it like it's hot...
pi_21533145
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Smeets heeft meer kennis van basketbal, wielrennen en honkbal dan wie dan ook.
Voor andere sporten zijn er bij de NOS weer andere specialisten.
Specialisten zoals Dijkstra en Haan zeker ? Die telkens de verkeerde winnaars zien. Dijkstra zag gisteren ook weer niet wie er de tweede manche won tussen Bos en Bayley, terwijl een blinde nog had geweten dat Bayley won.

En Smeets weet echt niet zoveel van wielrennen, ook al vind ik zijn commentaar bij de Tour de France tig keer beter dan Dijkstra. Parate kennis is wat anders dan in een boekje feiten opschrijven, daarvoor kan je een stuk makkelijker gebruik maken van diverse bronnen.

Ik vind het van minachting van je gesprekspartner getuigen als je je niet verdiept hebt in de sport waar je over praat. Zeker een man als Smeets zou toch moeten weten wat bij de grote sporten de toppers zijn. Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn om dat te weten.
pi_21533207
Smeets weet niet zoveel van wielrennen?

Als je Studio Sportzomer van de Tour de France hebt gezien, weet je wel degelijk dat hij er verstand van heeft, vraag hem maar eens de Tour winnaar uit 1963, 1978 en 1991 en hij zal ze moeiteloos kunnen opnoemen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21533338
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Smeets weet niet zoveel van wielrennen?

Als je Studio Sportzomer van de Tour de France hebt gezien, weet je wel degelijk dat hij er verstand van heeft, vraag hem maar eens de Tour winnaar uit 1963, 1978 en 1991 en hij zal ze moeiteloos kunnen opnoemen
Vooral het hedendaagse wielrennen heb ik het over. Natuurlijk is de historie ook boeiend maar het probleem bij de NOS is dat je te vaak de verhalen krijgt te horen van vroeger terwijl de koers in volle gang is. En dan missen vaak ze vaak de beslissende slag omdat ze oeverloos ouwehoeren, maar goed dat is meer een Dijkstra probleem dan bij Smeets.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:17:21 #155
94847 droesel
Thorpe*dofiel
pi_21533421
nee, geen herhaling
Je moet vooral laten, wat je niet doen kunt!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:17:31 #156
94847 droesel
Thorpe*dofiel
pi_21533426
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Toenet een reportage over Ian Thorpe en Michael Phelps, en Phelps zat te PIMPEN met zijn auto... en Thorpe verklaart dat hij Pieter ook zou verslaan zonder dat belachelijke zwempak
kijk, dat mogen ze gerust nog een paar keer herhalen
Je moet vooral laten, wat je niet doen kunt!
pi_21533515
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:14 schreef Ericr het volgende:

[..]

Vooral het hedendaagse wielrennen heb ik het over. Natuurlijk is de historie ook boeiend maar het probleem bij de NOS is dat je te vaak de verhalen krijgt te horen van vroeger terwijl de koers in volle gang is. En dan missen vaak ze vaak de beslissende slag omdat ze oeverloos ouwehoeren, maar goed dat is meer een Dijkstra probleem dan bij Smeets.
Als Mart Smeets samen met Maarten Ducrot het commentaar verzorgt zit ik te genieten. Ik vind dat ze dat heel goed doen.

Dit topic begint een beetje op "Schop-Alles-Wat-Met-De-NOS-te-maken-heeft" te lijken. Ik bedoel; ze maken allemaal wel eens een foutje, maar om ze daar nou de hele tijd op af te blijven rekenen (Herbert Dijkstra uitgezonderd, want dat blijft een drama).
...drop it like it's hot...
pi_21533562
Jammer dat ze er nu weer uit zijn, terwijl op Duitsland de volleybalkraker Servië-Montenegro - Rusland wel wordt uitgezonden.
Ik hoop dat ze wel de halve finales en finales uitzenden.
pi_21533778
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:21 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Dit topic begint een beetje op "Schop-Alles-Wat-Met-De-NOS-te-maken-heeft" te lijken. Ik bedoel; ze maken allemaal wel eens een foutje, maar om ze daar nou de hele tijd op af te blijven rekenen (Herbert Dijkstra uitgezonderd, want dat blijft een drama).
Het topic heet dan ook Kut NOS Natuurlijk doen ze ook wel iets goed, vond bijvoorbeeld het roeien zeer goed qua verslag. En ook bij het zwemmen was het verslag goed te doen en kreeg je nog redelijk wat extra info. Maar tegelijkertijd heeft de NOS gewoon weinig oog voor de emotie in de sport, dat zag je goed bij een 100 meter (atletiek) waar ze bijna niks uitzenden van het gedeelte voor de race. Juist de emotie in de sport maakt het zo mooi om er na te kijken.

Zelfde gisteren met Isinbayeva, daar zag je alleen even het wereldrecord van terwijl de tweekamp tussen Feofanova tussen en Isanbayeva schitterend was om te zien.

Is het toch raadselachtig dat ze bij een nietszeggend potje voetbal wel uren betrokken kunnen zwetsen over een wedstrijd.
pi_21533780
Het gedicht dat Smeets voordraagde voordroeg aan Inge de Bruijn was ook erg tenenkrommend. Smakeloos en Inge vondt het duidelijk ook niet echt prettig.

[ Bericht 5% gewijzigd door sampoo op 25-08-2004 15:21:56 ]
  FOK!fotograaf woensdag 25 augustus 2004 @ 14:49:32 #161
842 Zorro
Z
pi_21534152
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef Ericr het volgende:

[..]
Is het toch raadselachtig dat ze bij een nietszeggend potje voetbal wel uren betrokken kunnen zwetsen over een wedstrijd.
Wat ik nog raadselachtiger vind is dat datzelfde voetbal bij de OS totaal niet aan bod komt bij de NOS Normaal kunnen ze er geen genoeg van krijgen, en nu helemaal niks.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_21534222
quote:
Dijkstra zag gisteren ook weer niet wie er de tweede manche won tussen Bos en Bayley, terwijl een blinde nog had geweten dat Bayley won.
De BBC en Eurosport waren er ook niet uit. Ze werken daar met zwart-wit tv's en hebben niet direct een herhaling voorhanden, zelfs op het forum werd er lang getwijfeld heb ik gelezen, dus dit is goedkope en oneerlijke kritiek.

Het commentaar bij de NOS is best in orde, maar het gaat om de programmering, zeiken op de verslaggevers is mij te makkelijk, maar misschien moeten sommigen eens een dagje meelopen in de commentator-boxen, dan blijkt dat het vaak wat lastiger is dan vanaf je luie bank commentaar op het commentaar te geven.

Wat me op dit moment meer stoort is de constante herhaling van het journaal terwijl we dus een fantastische handbalwedstrijd gemist hebben en daar hebben we bij de NOS zeker 90 seconden van mogen genieten. Dat is dus een probleem, niet het doen van een verslag waar op iedere zender fouten gemaakt worden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21534258
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef sampoo het volgende:
Het gedicht dat Smeets voordraagde aan Inge de Bruijn was ook erg tenenkrommend. Smakeloos en Inge vondt het duidelijk ook niet echt prettig.
ik kreeg het er ook niet echt warm van..

Zijn de paardjes ondertussen nog niet aan t hobbelen?
pi_21534298
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef sampoo het volgende:
Het gedicht dat Smeets voordraagde aan Inge de Bruijn was ook erg tenenkrommend. Smakeloos en Inge vondt het duidelijk ook niet echt prettig.
Het was ook een ontzettend slecht gedicht. Het leek wel bijna een script voor een sleazy porno film. En Inge daarna "ja, heel mooi"... ja zeker "heel mooi" dat het afgelopen was.

het is trouwens "voordroeg"
pi_21534402
Jezus... zit ik te wachten op de paardensport, Ned. moet immers rond 14:45 rijden, zie ik drie keer het nieuws in een kwartier
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21534453
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:01 schreef The_stranger het volgende:
Jezus... zit ik te wachten op de paardensport, Ned. moet immers rond 14:45 rijden, zie ik drie keer het nieuws in een kwartier
vreselijk gedoe idd. en andere zenders heb je momenteel ook weinig aan. alleen spanje kwam net een heel eind...
O+ 11-06-2009 O+
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:04:07 #167
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21534547
Ik kijk eigenlijk alleen maar Eurosport voor de OS

De registratie van de NOS is zoooo slecht! en net doen alsof alles live is, terwijl dat niet zo is
Houd van een lijntje.
pi_21534603
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:04 schreef Oldbie het volgende:

[..]
En dan nog even een half minuutje een terugblik... Ik zie nu die kwal van gelder
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21534666
Jack van Gelder: 'Bij de NOS hoef je niets te missen!'

Hij gooit er meteen een herhaling tegen aan..
pi_21534739
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar Eurosport voor de OS

De registratie van de NOS is zoooo slecht! en net doen alsof alles live is, terwijl dat niet zo is
Dat is op zich niet eens het ergste maar het schrijnende is dat het commentaar vaak niet live is iingesproken en later door een knaap die het resultaat kent een beetje van commentaar wordt voorzien. ::( Daar kan ik gewoon niet tegen. Bij de bbc heeft men bij elk onderdeel die men laat zien nog wel iemand die het live heeft gevolgd.
pi_21534754
Voor de zeikers: Op dit moment is er bij geen enkel station live sport bezig, alleen paardjedansen, het baanwielrennen start, zoals dagelijks, gewoon om 15.30
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21534777
Nog even over Smeets, die haalde maar eens het Marita Koch verhaal aan dat zij ooit in een brief had geklaagd over te weinig doping in het DDR tijdperk. De reden dat haar concurrente Wockel zou hebben gewonnen tijdens de OS.

Dat hele verhaal is dus gebaseerd op niets en het is zeer slechte journalistiek als je zoiets klakkeloos overneemt als de waarheid.
pi_21534778
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:14 schreef TIM-846 het volgende:
Jack van Gelder: 'Bij de NOS hoef je niets te missen!'

Hij gooit er meteen een herhaling tegen aan..
Ach, ik kijk nu "live" naar een herhaling.. Eind goed, al goed...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21534838
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:56 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Het was ook een ontzettend slecht gedicht. Het leek wel bijna een script voor een sleazy porno film. En Inge daarna "ja, heel mooi"... ja zeker "heel mooi" dat het afgelopen was.

het is trouwens "voordroeg"
Kijk zelf mijn taalgebruik gaat er onder lijden met die waardeloze verslaggeving. Kut NOS.
pi_21535009
wederom een herhaling van dit keer honkbal!
pi_21535068
dat is toch een ander topic TIM-846
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:39:21 #178
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21535282
Herbert is ietsje te enthousiast
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:42:06 #180
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21535311
Oeps....het was Herbert niet maar die gast van Eurosport.....de NOS heeft het toch een beetje afgedaan bij mij...ik kijk nu standaard Eurosport als op beide zenders hetzelfde wordt uitgezonden....
pi_21535479
@oldbie, NOS is niet alles maar het commentaar op eurosport is echt om te janken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21535539
Nou, het commentaar bij het zwemmen is om te janken... van het lachen
pi_21535576
Dat is waar, je kan wel je lachspieren goed trainen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21535592
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:49 schreef komrad het volgende:
@oldbie, NOS is niet alles maar het commentaar op eurosport is echt om te janken
Het commentaar bij de NOS met zwemmen is echt té slecht, op Eurosport is het enigszins te pruimen. Maar goed, het zwemmen is klaar. Gelukkig geen Jeroen Grutter meer
pi_21535621
Waar is het commentaar wel goed _> BBC
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21535773
Jeroen Grutter... wat een saaie verslaggever is dat zeg. Zit geen enkel enthousiasme in z'n stem. De BBC vond ik idd veel beter, maar op een gegeven moment durfde ik niet meer naar de BBC te kijken omdat dan Pieter en Inge steeds verloren.

Maar Bert Visser is de king of mispronouncing. Wat heeft die man een moeite met namen normaal uitspreken... en natuurlijk "Olumpische spele"...
pi_21535861
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:49 schreef komrad het volgende:
@oldbie, NOS is niet alles maar het commentaar op eurosport is echt om te janken
Kun je nagaan.....
Houd van een lijntje.
pi_21535895
Ysbrand Visser en Ria Stalman zijn bij Eurosport toch altijd wel goed op dreef bij Atletiek.
pi_21537007
atletiek gaat idd nog wel, maar bv zwemmen is slecht, herbert en mart zijn slecht
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Trouwste user 2022 woensdag 25 augustus 2004 @ 17:59:46 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_21538134
Godverdomme midden in Nederland-Duitsland een interview met van Grunsven. Dat kan niet later uit worden gezonden ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21538161
De Nos is goed ziek.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:03:09 #192
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_21538214
Ze zijn echt gek.
Wat bezielt je in hemelsnaam om een halve finale te onderbreken voor een INTERVIEW.

De NOS heeft het echt voor altijd afgedaan voor mij...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:03:19 #193
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21538220
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Jeroen Grutter... wat een saaie verslaggever is dat zeg. Zit geen enkel enthousiasme in z'n stem. De BBC vond ik idd veel beter, maar op een gegeven moment durfde ik niet meer naar de BBC te kijken omdat dan Pieter en Inge steeds verloren.

Maar Bert Visser is de king of mispronouncing. Wat heeft die man een moeite met namen normaal uitspreken... en natuurlijk "Olumpische spele"...
Die komiek?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21538238
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme midden in Nederland-Duitsland een interview met van Grunsven. Dat kan niet later uit worden gezonden ?
Anky heeft al goud, dat moeten die Hockeyers nog maar halen
  Trouwste user 2022 woensdag 25 augustus 2004 @ 18:05:19 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_21538258
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Anky heeft al goud, dat moeten die Hockeyers nog maar halen
Dat zou ik dan wel het liefste rechtstreeks zien.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21538295
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:05 schreef tong80 het volgende:

Dat zou ik dan wel het liefste rechtstreeks zien.
Dat is zondag pas toch?

Als ze nog twee keer winnen
pi_21538314
Zouden ze bij de 100 meter finale hebben moeten doen
pi_21538365
SCHAN-DA-LIG; het is een halve finale, welke idioot bedenkt dat een interview dan wel podiumceremonie belangrijker is dan live sport?
Atje zeggen is adje doen!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:11:24 #199
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21538385
De reden waarom ik hier overigens veel minder mijn agressie post, is echt omdat ik gestopt ben met NOS te kijken.
Gisteren met die prachtige atl. avond, heb ik heerlijk Eurosport gekeken, afgewisseld met soms BBC. Blij toe, las ik achteraf, immers, de 1500m werd niet meteen live uitgezonden bij de NOS.

Ik kan het iedereen zo enorm aanraden. Elke doktor zou ook Eurosport moeten aanraden, mijn bloeddruk zit nu weer op een normale waarde!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21538429
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:10 schreef At_Fundum het volgende:
SCHAN-DA-LIG; het is een halve finale, welke idioot bedenkt dat een interview dan wel podiumceremonie belangrijker is dan live sport?
Een paardenliefhebber?

Je kwaad maken over deze actie van de NOS vind ik een beetje overdreven, veel mensen zullen het juist wel waarderen dat ruimte hebben gemaakt voor de huldiging en een interview.
Het was niet zo dat het echt superspannend was ofzo bij die hockeywedstrijd.

Als ze aan het einde van de tweede helft bij een gelijk stand weg waren gegaan, had ik je gelijk gegeven.
  Trouwste user 2022 woensdag 25 augustus 2004 @ 18:14:59 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_21538464
Ja en de regisseur wist dat er de volgende minuten niks zou gaan gebeuren.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21538482
Al die paardenliefhebbers kijken dan waarschijnlijk niet meer, ik heb de dressuur bekeken, maar een ceremonie en een interview kunnen prima in het kwartier rust wat bij hockey standaard ingebouwd zit.

En dat het niet spannend was, zeker geen hockey-kijker, een wedstrijd kan in een minuut omslaan.
Atje zeggen is adje doen!
pi_21538488
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:11 schreef 456 het volgende:
Elke doktor zou ook Eurosport moeten aanraden, mijn bloeddruk zit nu weer op een normale waarde!
Ik heb geen Eurosport op de kabel
pi_21538629
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:14 schreef tong80 het volgende:
Ja en de regisseur wist dat er de volgende minuten niks zou gaan gebeuren.
Dan hadden ze dat stukje wel even herhaald, zou ook niet de eerste keer zijn
pi_21539537
En dat bedoel ik nou juist door die herhaling mis je dan nog meer van het live-spel, kortom niet meer doen NOS , ze hebben twee hockeyfinales om het beter te doen
Atje zeggen is adje doen!
pi_21539804
Hé, ze gaan twee zenders gebruiken... mooi. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21539904
Jack van Gelder had zijn telefoon nog aan staan, live in de uitzending
pi_21540156
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:11 schreef 456 het volgende:
De reden waarom ik hier overigens veel minder mijn agressie post, is echt omdat ik gestopt ben met NOS te kijken.
Gisteren met die prachtige atl. avond, heb ik heerlijk Eurosport gekeken, afgewisseld met soms BBC. Blij toe, las ik achteraf, immers, de 1500m werd niet meteen live uitgezonden bij de NOS.

Ik kan het iedereen zo enorm aanraden. Elke doktor zou ook Eurosport moeten aanraden, mijn bloeddruk zit nu weer op een normale waarde!
Eurosport kijkt wat het atletiek betreft een stuk plezieriger. De commentatoren vullen elkaar goed aan met voldoende kennis van zaken over de deelnemende atleten. Gisteren zag ik een half uur later op de NOS dat Isanbayeva goud had inclusief wereldrecord, terwijl dat op eurosport tenminste live uitgezonden werd. De NOS is heel slecht in prioriteiten stellen van wat wel en niet interessant is om te laten zien. Natuurlijk mag je best chauvinistisch zijn en sporten uitzenden waar Nederlanders aan meedoen. Een beetje mixen met andere sporten die vaak veel interessanter zijn (is subjectief natuurlijk) zou geen kwaad kunnen. Dan maar een beetje zappen.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 20:50:28 #209
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21542121
Laten ze eerst al het sportnieuws van vandaag zien.
dan is dat voorbij
gaan ze WEER het paardrijden dunnetjes overdoen.
'kijk ons eens mooie promo's maken'

Snel maar weer zappen
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21543531
Waaaat!!!!! Voetbal op Ned 3??????
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:44:28 #211
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21543592
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:42 schreef Colour het volgende:
Waaaat!!!!! Voetbal op Ned 3??????
Jup. En ze zijn nog in overleg om op ned1 het roeien te harhalen.

Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21550676
En wederom maar weer eens het infantiele Superstar bij een filmpje van de winnende kur van Anky van Grunsven. Wat een inventiviteit toch bij die filmpjesmakers, iedere keer dat zelfde k*t nummer.
pi_21550733
En dat nummer past er gewoon echt helemaal niet bij dat ze dat niet zien. Bij Inge paste die, ok doe hem alleen dan maar waarom bij iedereen.
pi_21551483
Omdat dat goedkoop is
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21552661
mmmmm volgens mij zat er al muziek bij die kuur van Ankie
pi_21552711
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:20 schreef AJG het volgende:
mmmmm volgens mij zat er al muziek bij die kuur van Ankie
Gaat om het filmpje wat de NOS maakte, dus niet de kur zelf met de muziek die daar bij hoort. NOS speelt constant Superstar als een Nederlandse vrouw een medaille wint op deze OS. Als het nummer niet zo infantiel zou zijn was dat niet zo erg, maar nu lijkt het wel de TMF-games.
pi_21552773
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:23 schreef Ericr het volgende:

[..]

Gaat om het filmpje wat de NOS maakte, dus niet de kur zelf met de muziek die daar bij hoort. NOS speelt constant Superstar als een Nederlandse vrouw een medaille wint op deze OS. Als het nummer niet zo infantiel zou zijn was dat niet zo erg, maar nu lijkt het wel de TMF-games.
Ja weet ik maar waarom andere muziek gebruiken als het er al bijzit. Dat superstar is idd een zeer irrititant nummer. Gebruik gewoon wat nieuwe muziek waar niet iedereen al mee doodgegooid is.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:27:14 #218
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21552794
ik heb lekker naar duiken op de 3meter plank zitten kijken op eurosport

NOS zend weer journaals en tekst TV uit
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 26 augustus 2004 @ 12:19:20 #219
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21554016
Ja, dat snap ik dus ook niet. Wel zenden ze de triathlon uit (terecht) waar ook geen nederlanders bij lopen, en waar we in ned ook niet echt een traditie in hebben.
Wel bij het schoonspringen, edwin en daphne jongejans. waarom laten ze daar nu niet wat beelden van zien denk ik dan.
Dat had toch mooi die verslag gever van het zwemmen kunnen doen?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21554179
Zelfs de BBC zend nu niks uit, dus de NOS is in goed gezelschap
pi_21555696
Gisteravond was er wel een ander nummer onder 'de dag van Anky' gezet, en het was meteen een pracht van een item
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21555781
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:20 schreef AJG het volgende:
mmmmm volgens mij zat er al muziek bij die kuur van Ankie
Voorzien van Ankie's verschrikkelijke zangstem. Ik dacht even dat ze dat had gedaan om Salinero een plezier te doen. Maar nu vertelde Ankie gisteravond zelf dat paarden weinig besef van muziek hebben.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_21555896
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:44 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Voorzien van Ankie's verschrikkelijke zangstem. Ik dacht even dat ze dat had gedaan om Salinero een plezier te doen. Maar nu vertelde Ankie gisteravond zelf dat paarden weinig besef van muziek hebben.
Ik vroeg me al af wie dat nummer zo had verkracht, maar dat was Anky dus zelf Dan is het echt een wonder dat ze heeft gewonnen, die zang was gewoon niet om aan te horen.
pi_21556705
Laten we lekker niks uitzenden, want daar doet tenminste een Nederlander aan mee.

Op Eurosport nu live basketball: Spanje - USA.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21557619
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 14:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Laten we lekker niks uitzenden, want daar doet tenminste een Nederlander aan mee.

Op Eurosport nu live basketball: Spanje - USA.
Te laat, ik verwachtte niks om topicreden. Verrassend resultaat
pi_21557701
Met nog precies 2 seconden op de klok schakeld de NOS over naar het basketbal en begint het feestje opnieuw
pi_21557750
Ik zie het ook ja, nog een keer basketball kijken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21557830
Dat is toch gewoon dom... De hele middag tekst tv uitzenden. Basketbal eindigd dus wat denken ze goh we kunnen nu wel eens gaan beginnen met de uitzending en we gaan om te beginnen basketbal uitzenden.
pi_21557936
Komen ze nu met een samenvatting van een wedstrijd die nog geen minuut is afgelopen terwijl ze daarvoor de hele tijd tekst tv uit hebben zitten zenden. Ongelooflijk
...drop it like it's hot...
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:29:23 #230
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_21557985
Komt er nog tae kwon do op de NOS want dat zag ik vanmorgen, maar toen gingen ze een hele kwart triatlon uitzenden
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:30:16 #231
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21558002
Kan zijn dat ze het niet live mogen uitzenden
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21558023
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:30 schreef mitt het volgende:
Kan zijn dat ze het niet live mogen uitzenden
Zou kunnen, maar ik heb toch gehoort dat ze alles live mochten laten zien op internet dan zou dat op tv ook wel mogen lijkt mij zo.
pi_21558027
Dat kan natuurlijk, maar ik dacht dat ze gewoon de rechten voor de hele spelen hadden en dat je dan gewoon alles live mag uitzenden. De rechten worden toch niet per sport verkocht of zo?
...drop it like it's hot...
pi_21558277
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:30 schreef mitt het volgende:
Kan zijn dat ze het niet live mogen uitzenden
Dat mogen ze wel maar ze willen blijkbaar niet zoveel tijd besteden aan het basketball. Men laat Smeets een deel van de wedstrijd van commentaar voorzien en dat is het.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:01:20 #235
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21560215
Waar de NOS nu een herhaling uitzend van de triathlon, heeft de BBC een live verslag van "the bronze medal match between Germany and Sweden at the women football tournament"
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:01:29 #236
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21560221
Mart Smeets is misschien te duur voor de hele wedstrijd
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:02:15 #237
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21560242
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:01 schreef Oldbie het volgende:
Waar de NOS nu een herhaling uitzend van de triathlon, heeft de BBC een live verslag van "the bronze medal match between Germany and Sweden at the women football tournament"
TENX!
Die wilde ik al niet missen

* 456 zapt van Zeikstraal weg. 1x op een dag is MEER dan genoeg
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21560266
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:02 schreef 456 het volgende:

[..]

TENX!
Die wilde ik al niet missen

* Remzz zapt van Zeikstraal weg. 1x op een dag is MEER dan genoeg
Nou hij verdient zijn geld wel deze spelen: Wielrennen, baanwielrennen, triatlon en wie weet mountainbike
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:05:50 #239
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21560331
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:03 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nou hij verdient zijn geld wel deze spelen: Wielrennen, baanwielrennen, triatlon en wie weet mountainbike
En eerlijkheids halve moet ik zeggen, niet te hardop, dat hij niet eens zo heel irritant is als bij de Tour! Ook al zit hij er hier ook zo nu en dan goed naast.

Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:42:10 #240
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_21562411
Ze zenden nu zelfs beelden vanuit de darkroom uit. En dat op dit tijdstip.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:15:23 #241
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21563079
Klote NOS onderbreekt de ritmische sportgymnastiek voor hockey..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:23:45 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21563285
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Klote NOS onderbreekt de ritmische sportgymnastiek voor hockey..
Onbegrijpelijk he?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21564498
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Klote NOS onderbreekt de ritmische sportgymnastiek voor hockey..
.
Ik vond het trouwens wel echt leuk om te zien, die gymnastiek...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:07:30 #244
11102 knep
Mountainfreak
pi_21565502
Tis allemaal de schuld van de nos
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 00:22:38 #245
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21570277
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:07 schreef knep het volgende:
Tis allemaal de schuld van de nos
En Dick Advocaat. Die wisselde ook altijd al zo slecht
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 augustus 2004 @ 00:23:56 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_21570316
Gelukkig hadden we de BBC om de dames finale voetbal te zien.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:29:05 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_21583228
We hebben al 3 uur geen live sport meer gezien. Op de ARD is een heerlijke hockeywedstrijd tussen Spanje en Duitsland te zien. Verlenging na een 3-3 eindstand. De NOS zendt nu de ronde van Nederland uit.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:48:56 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_21583542
En we fietsen na een half uur nog steeds in het geweldig mooie Nederlandse landschap.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21583569
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 18:48 schreef tong80 het volgende:
En we fietsen na een half uur nog steeds in het geweldig mooie Nederlandse landschap.


Ja ik vind het wel leuk, maar ze hadden het ook net zo als de afgelopen dagen om kwart voor 12 kunnen doen, erg dom dit.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:14:31 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_21584021
Nederlandse estafette ploeg moet nu lopen. Zien we natuurlijk niet bij de NOS die al bijna 4 uur geen live beelden meer laten zien.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21584526
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:14 schreef tong80 het volgende:
Nederlandse estafette ploeg moet nu lopen. Zien we natuurlijk niet bij de NOS die al bijna 4 uur geen live beelden meer laten zien.


Euh, ze lieten het wel zien. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:41:56 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_21584561
Ja op het laatste moment schakelden ze over.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:42:32 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21594885
Ja hoor, voetbal ipv mountain bike

tjongejonge
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21594915
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 10:42 schreef popolon het volgende:
Ja hoor, voetbal ipv mountain bike

tjongejonge
Ik vind het goed zoals ze het doen hoor... eerst even het begin van het MTB, dan de tweede helft van de finale van het voetbal... en straks weer verder met MTB.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:08:41 #255
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_21595139
ja zo werd ons nog ff een uurtje herbert zeikstraal bespaard
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_21595576
En het verhaal van Meirhage hebben we ook al weer tig keer gehoord. Nu mist die weer dat Brentjens tweede ligt i.p.v. derde.
pi_21595585
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:40 schreef Ericr het volgende:
En het verhaal van Meirhage hebben we ook al weer tig keer gehoord. Nu mist die weer dat Brentjens tweede ligt i.p.v. derde.
Ik ben even op de Belg overgeschakeld, niet veel beter moet ik zeggen. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21595590
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:40 schreef Ericr het volgende:
En het verhaal van Meirhage hebben we ook al weer tig keer gehoord. Nu mist die weer dat Brentjens tweede ligt i.p.v. derde.
Die val was daarvoor ook zo lekker in beeld gebracht zeker
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21595604
En ach herhaal nog maar eens de palmares van Brentjens, dat heeft Dijkstra ook pas vier keer gedaan of zo.
pi_21595618
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:43 schreef Ericr het volgende:
En ach herhaal nog maar eens de palmares van Brentjens, dat heeft Dijkstra ook pas vier keer gedaan of zo.
Voor mensen die net ingeschakeld hebben, zoals ik bijvoorbeeld, is het niet vervelend. Dit is echt zeiken om het zeiken en dit topic gaat daarom echt helemaal nergens meer over
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21595622
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]
Die val was daarvoor ook zo lekker in beeld gebracht zeker
Er was in de tussentijd niemand doorgekomen bij de tijdmeting, was goed te zien dat die Spanjaard er niet vlak achter zat. Als Brentjens dan langskomt dan zie je toch dat hij tweede ligt.
pi_21595655
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Voor mensen die net ingeschakeld hebben, zoals ik bijvoorbeeld, is het niet vervelend. Dit is echt zeiken om het zeiken en dit topic gaat daarom echt helemaal nergens meer over
Dus Dijkstra moet alles maar tien keer zeggen voor de late inschakelaars ? Ah nu begrijp ik dat commentaar van hem eindelijk. Misschien dat hij nog even het verhaal van Voeckler kan vertellen.
pi_21595664
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:44 schreef Ericr het volgende:

[..]

Er was in de tussentijd niemand doorgekomen bij de tijdmeting, was goed te zien dat die Spanjaard er niet vlak achter zat. Als Brentjens dan langskomt dan zie je toch dat hij tweede ligt.
Bij de Duitser waren ze net zo verbaasd, de nummer 4 werd ook niet in beeld gebracht op dat punt en de nummer 5 wel. Waar Herbert tijdens de Tour nog wel eens opzichtig in de fout ging, doet hij het zeker bij het mountainbike prima
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21595685
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:46 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dus Dijkstra moet alles maar tien keer zeggen voor de late inschakelaars ? Ah nu begrijp ik dat commentaar van hem eindelijk. Misschien dat hij nog even het verhaal van Voeckler kan vertellen.
Ja, dat doen ze bij andere sporten ook, meestal zit er een minuut of 20, 30 tussen, dat is het beleid zodat iedereen rustig bijgepraat is
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21595695
En nog maar even zeiken, voor de achtste keer aanhoren dat Brentjens zo goed kan sturen is ook vrij overbodig.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:50:21 #266
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21595710
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:46 schreef Ericr het volgende:

[..]
...
Misschien dat hij nog even het verhaal van Voeckler kan vertellen.


Ik vind die Dijkstra ook niets, maar ik erger me minder aan hem hier, dan bij het wegwielrennen. Hij zit er te vaak naast, laat zijn emoties te vaak zijn mond leiden ipv zijn hoofd.
Het negatieve is ook onzin. 'Als Brentjes maar niet valt' 'Als hij maar geen lekke band krijgt' etc.
Ook toen die fransman bijna viel de dooddoener 'hij is zo behendig'. Volgens mij is iedereen op dit niveau dat.
Maar goed. Tot zover mijn inbreng vandaag in dit topic.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:55:25 #267
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21595782
Overigens, Herbert dijkstra verdedigend, is de regie/registratie KUT met PEREN.
Gewoon moeilijk om op dit terrein het goed in beeld te brengen, of je zou om de 200m een vaste camera moeten hebben staan.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21595839
Maar hij mist wel weer dat Hermida voor Brentjens ligt, terwijl je zag dat Hermida op een bepaald vast camerapunt eerder langs kwam.
pi_21595858
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:59 schreef Ericr het volgende:
Maar hij mist wel weer dat Hermida voor Brentjens ligt, terwijl je zag dat Hermida op een bepaald vast camerapunt eerder langs kwam.


Hij meldde het al voordat het in beeld was hoor
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21595875
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:55 schreef 456 het volgende:
Overigens, Herbert dijkstra verdedigend, is de regie/registratie KUT met PEREN.
En toen ik inschakelde zei Herbert net dat het zo goed en zo mooi in beeld werd gebracht
pi_21596173
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]



Hij meldde het al voordat het in beeld was hoor
Niet dus, Hermida kwam door in een afdaling en Brentjens pas wat later. Toen Brentjens langskwam zei hij "Brentjens ligt voor Hermida".
pi_21596255
Butra - zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:54

Brentjes ligt al gewoon 3e hoor Herbert.



Uit het mountainbike topic, ben dus niet de enige die het goed zag in tegenstelling tot Dijkstra.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:37:02 #273
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21602831
veel te weinig tijd besteed aan ritmische gymnastiek, het turntoernooi was zwaar onderbelicht , met name de finales van de vrouwen individueel! en ik heb te weinig paardensport gezien!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_21602953
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:23 schreef Ericr het volgende:

Niet dus, Hermida kwam door in een afdaling en Brentjens pas wat later. Toen Brentjens langskwam zei hij "Brentjens ligt voor Hermida".
Dat Hermida en Brentjes elkaar inhaalden was beide keren niet te zien. De ene keer werd het pas duidelijk toen Brentjes eerder over de finish ging dan Hermida (terwijl Dijkstra dacht dat Hermida al was geweest) en de tweede keer werd het pas duidelijk bij een titel in beeld.

Daar kan Herbert of de NOS niks aan doen, dat heeft gewoon te maken met het feit dat niet iedere fietser de hele tijd in beeld kan.
En gezien de omstandigheden was allemaal wel mooi in beeld gebracht. Vooral die camera die aan een kabelbaan langs een afdaling, hing. Die was geil
pi_21603885
Calvobbes, meerderen hebben Brentjens en Hermida in een bepaalde afdaling vlak na elkaar zien langs komen. Dan is het toch duidelijk wie er voor wie ligt ? Brentjens kwam zo'n 20 seconden later door dan Hermida en dat op een stuk dat redelijk overzichtelijk was qua referentiepunten.

Het is inderdaad zo dat na de valpartij van Hermida het niet direct duidelijk was waar Brentjens lag, maar ook daar kon je bij de doorgang door de tijdmeting zien dat Hermida nooit voor hem kon liggen. Iets wat bij Herbie voor vertwijfeling zorgde.

En dit zijn geen incidenten, door dat oeverloze gezever van hem mist hij gewoon erg vaak beslissende acties.

Dezelfde Herbie liet Teun Mulder winnen van Theo Bos, terwijl een blinde nog had kunnen weten dat Bos won.

In de finale duurde het ook zeer lang voordat hij door had wie de tweede sprint had gewonnen. En een echte foto finish was het nou ook weer niet.

De man is blind en verdient een hond en een stok. Weg van de TV met Herbie !
pi_21604414
Ik had niet de indruk vandaag dat de NOS rechten voor uitzenden van alle sporten had. Mountainbike was elders beter te zien. Atletiek kan ik ook uitzoeken. Dagvullend was het al helemaal niet. De ploeg van de NOS is precies in staat om een Sportzomer in elkaar te draaien en een item rond medaillewinnaars. Ik blijf het te lowbudget vinden. Ik heb begrip voor de dure zomer van dit jaar, maar de OS zijn heilig. Als Nederland zich dit niet eens kan permitteren
pi_21604473
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:32 schreef Ericr het volgende:
Calvobbes, meerderen hebben Brentjens en Hermida in een bepaalde afdaling vlak na elkaar zien langs komen. Dan is het toch duidelijk wie er voor wie ligt ?
En meerdere mensen bij mij in de buurt hebben dat niet gezien

Dan blijft het twijfelachtig
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:54:19 #278
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_21605860
Heerlijk Helder Herbert zullen we maar zeggen.......
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:45:54 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_21609806
De Basketbal finale bestaat niet voor de NOS.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21609839
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:45 schreef tong80 het volgende:
De Basketbal finale bestaat niet voor de NOS.


Ik denk dat Mart bedongen heeft dat hij het commentaar mag doen. En op dit moment is Mart nog even bezig.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:50:01 #281
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21609889
Heren, Dames!
Morgen om 12.10 een samenvatting van de gehele spelen bij de NOS!
Waar anders!

(mooie slogan)
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21609911
Inclusief het roeien?
  Trouwste user 2022 zondag 29 augustus 2004 @ 00:40:27 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_21610913
iets van het basketbal gezien ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21611441
ik heb wel alle kano's gezien op Duitsland, NOS jullie ook ?
pi_21613680
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:50 schreef 456 het volgende:
Heren, Dames!
Morgen om 12.10 een samenvatting van de gehele spelen bij de NOS!
Waar anders!

(mooie slogan)
Inclusief de vele uren Tekst TV ?
  zondag 29 augustus 2004 @ 10:49:24 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_21614386
ja, zoals in het spel van the holy grail van monty python: bekijk de gehele film in slechts 10 seconden!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 29 augustus 2004 @ 11:01:35 #287
40566 Ericr
Livewrong
pi_21614506
Ze hebben trouwens weer een nieuw muziekje voor de filmpjes. Nu maar iedere keer "The Blackeyed Peas" onder zo'n filmpje. In ieder geval beter dan Jamelia, maar waarom nou niet gewoon toepasselijke nummers bij ieder filmpje ?
  zondag 29 augustus 2004 @ 11:03:30 #288
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21614519
En ik blijf zeggen, dat ze het logootje 'live' moeten introduceren.
Wat een handbal finale momenteel!
Dit hadden ze VEEEEEEEL MEEEEEEEEEER moeten doen, ook als er een ned een niet zo spannende race moest rijden.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:37:53 #289
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21616764
Nu weer de Nederlandese medailles terwijl de volleybal finale loopt. Gister stopten ze ermee toen de basketbal finale begon, ik snap er echt niets meer van.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_21616863
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:37 schreef okkidude het volgende:
Nu weer de Nederlandese medailles terwijl de volleybal finale loopt. Gister stopten ze ermee toen de basketbal finale begon, ik snap er echt niets meer van.
check ARD .
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:43:30 #291
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21616875
en Eurosport
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:00:53 #292
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21619573
Gisteren uit het AD:
quote:
Opinie

Wat Studio Sport allemaal naliet
Door Bert van der Veer

Bert van der Veer, mediapublicist en regisseur van onder andere Barend en Van Dorp, hekelt het beleid van Studio Sport in zake de Olympische uitzendingen. Wat vindt u? Geef hier uw mening over de verslaggeving van de NOS.

Foto Mart Smeets, anchorman van de talkshow Studio Sportzomer

Die avond was de finale van de dames op de 5000 meter gelopen. Blijkens het commentaar was een Turkse, voorheen Ethiopische, helemaal in het rood, torenhoog favoriet. Elvan Abeylegesse eindigde roemloos als twaalfde... Inderdaad liep zij ook wat rondjes voorop, maar het goud ging naar een voormalige landgenote.

Die avond zat Ellen de Lange (Van de Veer bedoelt Ellen van Langen) aan de tafel bij Mart Smeets. De presentator leidde zijn vraag zo pompeus in dat de oogjes van de ex-atlete groot als schoteltjes werden. Smeets vroeg zich namelijk af of het door de dopingcontrole kwam dat zoveel sporters, die de afgelopen jaren zo veel wonnen, op de Olympische Spelen zo ver achterbleven.

Interessante kwestie.

Een dag eerder had zich een triest drama afgespeeld. De lieveling van het Engelse volk, de onverslaanbaar geachte Paula Radcliffe, had de marathon niet eens kunnen voltooien. Haar lijden was close in beeld tot en met het moment dat zij in de middenberm neerzeeg. Kapot.

Een dag later vertelde Paula haar verhaal eerst voor de BBC, daarna op een persconferentie. Ze was nog lang niet over de slag heen, hier zat een verslagen vogeltje. Misschien dat ze nog wel de 10 kilometer ging lopen maar ze moest er even niet aan denken.

Mooi verhaal.

Maar niks voor de NOS. Bij de NOS draait het alleen om wij. Daar heerst het misverstand dat je beter een roeiwedstrijdje, dat brons voor ons opleverde, tien keer op een zondag kunt herhalen dan verslag te doen van een fraaie wedstrijd waar we niet aan meedoen. De hele coverage van de Olympische Spelen lijkt maar één doel te hebben: het versterken van het Oranje-gevoel. Dat er iets heel erg mis is als de victorie hoofdzakelijk komt van de oudjes (Leontien, Inge, Pieter), dat krijgt hoogstens terloops even aandacht. Dat de Chinezen gewoon op koers liggen om over vier jaar in Bejing echt ALLE medailles te winnen, daar maalt niemand om.

De menselijke verhalen, de prangende kwesties liggen voor het oprapen, maar bij Studio Sport zijn ze al apetrots als ze een kijkje mogen nemen in de flatjes van het Olympisch dorp. Alwaar door de roeisters de onderbroek van wielrenner Erik Dekker werd gevonden. Daar kun je mee thuiskomen. Als verslaggever.

Dit is de sportjournalistiek waar ze bij de NOS zo trots op zijn: we doen verslag van een evenement. Daarbij valt te betreuren dat de regie niet altijd aan Martijn Lindenberg en zijn volgelingen wordt overgelaten, want veel bakken die buitenlanders er niet van.

Het liefst moet wat heeft plaatsgevonden ten spoedigste geanalyseerd worden. Daartoe worden (zie vooral het EK in Portugal) zogenaamde deskundigen ingehuurd. Wier oordeel echter altoos gehinderd wordt door belangen. Of had Johan Cruijff Marco van Basten nog niet in gedachten? Of heeft Willem van Hanegem geen last van oud zeer? En hoe verrast was Kees Jansma met het aanbod van de KNVB?

Wat zoal vertoond of gemist is wordt vervolgens gemonteerd tot een nieuwsoverzicht. Bij het EK leverde dat nog wel eens een gemist weetjedatje op, bij de Olympische Spelen is louter sprake van herhalingen in flitsen, liefst met oranje in het shot.

Tot zover dus de achtergronden? Maar nee, want de NOS heeft de talkshow omarmd. In 1986 legden de heren Barend en Van Dorp eer in met een late-night-talkshow, die rechtstreeks vanuit Roquebrune werd uitgezonden. Aangezien zij, de commerciëlen, slechts beperkt toegang hadden tot wedstrijdbeelden en oefenvelden draaiden zij slinks om de hete brei heen. Amusant gebabbel dus. Om er toch nog wat beweging in te krijgen werden filmpjes gemaakt. Het waren zelden journalistieke verhalen, het waren eerder sfeerreportages, altijd zodanig op muziek gezet en met zoveel slowmotion dat het wel poëzie leek.

Anno 2004 heeft de NOS geperfectioneerd wat in Villa BvD werd neergezet. We kregen late-night-talkshows uit Portugal (EK Voetbal), uit Frankrijk (Tour de France) en uit Athene (Olympische Spelen). En hoewel af en toe even naar de formule en de juiste achtergrondjes gezocht moest worden, stond de inhoud wel vast: de magistrale mannen Jack van Gelder of Mart Smeets ontvingen gezeten aan een tafel gasten die nauw - maar desnoods ook losjes - met de vertoonde sporten verweven waren en dan ging het daar maar zo'n beetje over. En daar tussendoor dus leuke filmpjes.

Het allerleukst waren de bijdragen van Jean Nelissen tijdens de Tour de France. De leader, waarbij de levensgenietende Limburger wellustig aan zijn sigaartje trok, duurde langer dan een gemiddelde commercial en vervolgens dook de Neel in een slaapverwekkend verleden. Zelfs werd een tolk geportretteerd. Bij Smeets schoof een actrice aan die nog eens een jaartje rondemiss was geweest.

Het zijn leuke talkshows die de NOS maakt, best wel. Er kijken heel veel mensen met heel veel genoegen naar. Maar het is geen journalistiek, het is amusement. Welhaast extatisch verwees Mart Smeets bij winst van glimmend metaal door landgenoten naar het Holland House. Hij stak er zelfs het hele terras voor over en zwaaide naar collega Jack van Gelder die dan liet zien dat chauvinisme door alcoholgebruik wordt aangewakkerd. Blij verrast met dit geschenk zette Heineken fluks een groot bord met de merknaam pontificaal in de hoek die de camera pakte.

Er is alle reden voor de makers van Studio Sport trots te zijn op de prestatie die afgelopen zomer geleverd is. Er is alle reden eens een pittige discussie op poten te zetten over wat Studio Sport zoal allemaal naliet. Echte sportjournalistiek bedrijven bijvoorbeeld.

Bert van der Veer is mediapublicist en regisseur van onder andere Barend & Van Dorp.
Bron: http://www.ad.nl/gatekeep(...)2F1093583906242.html

Het eerste deel volkomen mee eens! Het tweede deel riekt naar jaloezie, dat Sportzomer wel degelijk populair is, en VillaBVD's populariteit tanende is.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21622306
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:00 schreef 456 het volgende:
Gisteren uit het AD:
[..]

Bron: http://www.ad.nl/gatekeep(...)2F1093583906242.html

Het eerste deel volkomen mee eens! Het tweede deel riekt naar jaloezie, dat Sportzomer wel degelijk populair is, en VillaBVD's populariteit tanende is.
Geheel mee eens, ik deel zijn kritiek. Dat tweede deel komt voort uit het feit dat het kabinet en Tweede Kamer hebben uitgemaakt dat het publieke net minder amusement moet brengen. Studio Sport is er dus voor de journalistiek. Tegenwoordig zet StSp echter onder zowat elk filmpje een tune. Ook wat betreft het deskundigenbeleid slaat Van der Veer de spijker op z'n kop. Het is allemaal zo oudejongenskrentenbrood geworden.

Qua uitzending hebben veel mensen zich geergerd aan de Oranjefocus van de NOS. Er is al in de eerste minuten over aan de NOS geschreven en men schaamde zich er niet voor om die intentie prijs te geven. Verder zegt een derde KutNOS-topic in dit forum wel alles.

villaBvD is ook maar een formule en die blijven niet eeuwig goed
  Trouwste user 2022 zondag 29 augustus 2004 @ 18:40:50 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_21622414
Grotendeels heeft ie gelijk maar op punten verliest ie toch de draad van het verhaal. Ik bespeur idd jaloezie tov sportzomer dat beter scoorde dan B&vD.

Het eerste deel is een samenvatting van wat hier al twee weken wordt gepost.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21623241
Ik neem trouwens aan dat de NOS net als de openingsceremonie óók de slotceremonie gaat verkloten met te veel gelul en overbodige informatie. Dat zou in ieder geval een besluit in stijl zijn maar ik denk dat je ook dit beter bij de BBC kan gaan zien.
pi_21623282
IK weet iets beters: ik kijk gewoon helemaal niet meer, heb het helemaal gehad met de sport
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21623345
Zomergasten is ook leuk
  Trouwste user 2022 zondag 29 augustus 2004 @ 19:30:02 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_21623414
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zomergasten is ook leuk
Maar dat wordt herhaald.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21624423
Gadver, de ceremonie was al begonnen op BBC en NOS had nog reclame.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_21624433
KIJK dit bedoel ik, de NOS laat nu een hele goede samenvatting zien van hun incompetentie , 4 minuten te laat met de sluitingsceremony. Bedankt eh! NOS en nu terug naar de schoolbanken.

Tot over 4 jaar
pi_21624441
Het was al begonnen Nu moeten ze het begin zometeen herhalen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')