Economie zeker nog niet gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
pfft, ik heb echt géén idee waar je het over hebt
Ja wiskunde is bij mij vooral erg door de leraar die me altijd lastig valt en zegt dat ik mn huiswerk moet makenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Had je geen N&T moeten kiezen.
dat is echt iets voor rayman-fansquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja wiskunde is bij mij vooral erg door de leraar die me altijd lastig valt en zegt dat ik mn huiswerk moet makenkom op zeg, wie gaat er nou zn huiswerk maken
![]()
ik geef je 50 euro als je rayman NL ...capibar....en jezelf op vakantie stuurt met een enkeltje noordpol zonder voorderest geld mee te nemenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:20 schreef rockstah het volgende:
goed, ik zal mijn bod wat verlagen,. 50 euro voor mijn pc exclusief cd speler, monitor, toetsenbord, muis
en casefan. want die heb ik nog nodig voor mijn nieuwe pc.
jij als je moet nablijvenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef peristilius het volgende:
kom op zeg, wie gaat er nou zn huiswerk maken![]()
Think again.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat is echt iets voor rayman-fans
ik bedoelde raymanNLquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Think again.
Oh, ik dacht dat je even iets anders bedoelde.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik bedoelde raymanNL
Hey ik heb maar 2 keer huiswerk gemaakt toen het moest van die aap,quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jij als je moet nablijven
en ik niet als hij weer volkomen langs me loopt (en ik zit naast je)
nou ben ik in de warquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je even iets anders bedoelde.
een keer, had jij ff geluk... dat moet ik dus zon beetje elke keer als mijn vrolijke leraar langs komtquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:26 schreef rockstah het volgende:
mijn wiskunde leraar had me een keer betrapt op dat ik mijn huiswerk nooit maakte en toen moest ik in de vakantie 2 hoofdstukken gaan maken
capibar ook trouwens. don't mess with them!
Ik maak nooit me WIS huiswerkquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat is echt iets voor rayman-fans
onze wiskundeleraar had t op driekwart van het jaar opgegevenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
een keer, had jij ff geluk... dat moet ik dus zon beetje elke keer als mijn vrolijke leraar langs komt![]()
school, nog 3 wekenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
school, nog 1.5 week
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman, het verboden spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |