Je hebt het topic niet gelezen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:19 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
CAMERA ZEKER NIET NAAR DE POLITIE BRENGEN!
Wel aangifte doen, dat wel, maar niet aan de politie in beheer geven. De polite mag de camera na 3 maanden (!) verkopen, omdat deze niet van dermate grote waarde is dat deze bewaard dient te worden. Houdt de camera daarom dus in eigen beheer, maar doe wel aangifte! Na 1 jaar en dus niet2- ben jij de wettelijke eigenaar.
Als je 'm inlevert bij de politie zie je 'm never nooit terug en de kans dat de politie 'm bij de eigenaar terug weet te bezorgen is ook klein. Anders zouden ze nooit met zoveel fietsen zitten die ze moeten veilen. Die controleren ze niet eens, de luiwammesen!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:19 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
CAMERA ZEKER NIET NAAR DE POLITIE BRENGEN!
verhaal
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
je moet eens ff goed kijken hierna, dan zie je iets fuckin' vaags
[afbeelding]
Inderdaad, hoe triest.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:42 schreef HenriLiefers het volgende:
Zoveel haat om een topic.
Best zielig eigenlijk![]()
![]()
Ik ben het met je eens , Om nou om zoiets doms een zo te heten noob proberen de grond in te stampen en dan van een admin nog wel te horen krijgen om op de brandstapel te komen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:16 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe triest.
Misschien moet je eens een keer achter je PC vandaan komen als dit topic het meest spannende is wat je de afgelopen maanden meegemaakt hebt![]()
quote:Maar euh, ik heb niet alle links uit de eerdere post geklikt.
Wie zit er achter deze prachtige hoax en wat was het doel?
quote:[SomethingAwful]
DE ORIGINELE THREAD: http://forums.somethingaw(...)b4c&threadid=1194390
Het houdt je nogal bezig he?quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:52 schreef HenriLiefers het volgende:
Hahaha wiseguy , jij hebt je erin verdiept![]()
Maar ja zo te zien wordt er over de hele wereld flink gepost om dit onderwerp , misschien ben ik niet de enige die zulke topics verziekt![]()
![]()
Jij was zeker dat jongetje in de klas, die meteen rondriep: "Sinterklaas bestaat niet". En dan trots op je eigen borst klopte 'ben ik niet geweldig om jullie dit geweldige nieuws geven.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:24 schreef HenriLiefers het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens , Om nou om zoiets doms een zo te heten noob proberen de grond in te stampen en dan van een admin nog wel te horen krijgen om op de brandstapel te komen.
Dan wordt het toch tijd je eens een keer in een verkenningsfase komt waar je nog spannendere dingen mee zult maken.
Maar ja , flame me zou ik zeggen![]()
![]()
![]()
Pfffrt!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:54 schreef tong_poh het volgende:
Of je gaat weg en komt niet terug of maakt een ander user account aan en probeert het nog eens. In ieder geval is deze user name nu al verpest.
jou kennelijk ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het houdt je nogal bezig he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |