De lol is er nu een beetje af he?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
P.S jullie houden blijkbaar toch allemaal zoveel van die creapy dingen , wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen er staan nog een heleboel van die zooi daar op dat forum dus![]()
Doe es niet, doe es wat vriendelijkerquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:38 schreef Zapper het volgende:
Serieus, flikker op hier![]()
Die makker heeft een what could be mooiste topic ever op Fok! verneukt ja, dus neequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef calvobbes het volgende:
Doe es niet, doe es wat vriendelijker
das geen haat, das een hintquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:42 schreef HenriLiefers het volgende:
Zoveel haat om een topic.
Best zielig eigenlijk![]()
![]()
Doodsverwensing banquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
Op de brandstapel met die newbie !
Dan moet je het halve topic wissenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg: deleten die verknaller en lekker doorgaan met blair witchen.
Wanabee mod spelen ook niet dus smoel houdenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
doodsverwensingen mogen niet meer, helaasch......
Als ik het post is het sowieso ongeloofwaardigquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:46 schreef calvobbes het volgende:
Open dan maar een nieuw topic Gelly
Doen we allemaal of we van niks weten
Ik kreeg hier een paar maanden geleden een 48 uurs ban, voor dit soort dingen!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
Op de brandstapel met die newbie !
was meer als teleurstelling van mij uit bedoeld, niet als wannabee modjequote:Op zondag 22 augustus 2004 20:46 schreef kibber het volgende:
[..]
Wanabee mod spelen ook niet dus smoel houden![]()
Gij zult niet meedoen een topic te verzieken.. en de wanabee-mod uithangenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..], policy aanpassen: gij zult geen topics verneuken
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Doe es niet, doe es wat vriendelijker
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:40 schreef gelly het volgende:
dat doe ik niet, zoals als ik in mijn vorige reactie al aangaf, en nu weer af, koest en in je mandquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:48 schreef kibber het volgende:
[..]
Gij zult niet meedoen een topic te verzieken.. en de wanabee-mod uithangen
Oh, shut up.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een paar maanden geleden een 48 uurs ban, voor dit soort dingen!
JIj nu dus ook , anders is het dus gewoon vriendjes politiek hier!
Druk jij nou maar op dat kruisje rechtsboven he!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:37 schreef HenriLiefers het volgende:
LoLik krijg de raarste verwensingen naar mijn hoofd toe geslingerd terwijl je vol spanning naar het originele topic kunt gaan gluren.
![]()
P.S jullie houden blijkbaar toch allemaal zoveel van die creapy dingen , wees blij dat ik jullie op dat forum heb gewezen er staan nog een heleboel van die zooi daar op dat forum dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |