moet je ff in de originele post kijken, staa ze allemaal inquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:35 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Staat er op elke foto nou van die vage shit? Dan heb ik heel wat gemist... Het zo subtiel allemaal. Wie heeft een overzichtje van alle aliens/wezentjes die erin verstopt zitten? Ik heb tot nu toe: de vage vent in het bos, de 'robot' in het bos, de katjes/aapjes in de bomen en de reflectie van een rug in de toren.
Ja zou kunnen...quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Violgens mij moet er op elke foto el IETS creepy's staan (photoshop of niet) anders zet je geen 40 fotos online met 5 dingen erin die iedereen loopt te zoeken
Het gaat er gewoon om dat dit een tof topic was..quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:53 schreef operator82 het volgende:
HenriLiefers bewijst jullie juist iets, hij ondekt dit dat het bedrog is. Maar jullie willen tuurlijk weer in jullie fabuleerwereldje leven, stelletje kneuzen.
ik persoonlijk vin de meeste foto's dus niet mooiquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:44 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
dat zou zeer zwak zijn. Jij bent dus duidelijk geen eerlijk persoon.
Stel jij verliest jou camera met voor jou mooie fotos, dan zou je die toch ook weer graag terug zien?
Heb je weer zo'n slotjeshomo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:49 schreef Wiiseguy het volgende:
misschien tijd om te closen?
Wat is het nut om deze topic in leven te houden als er toch niet meer gediscusseerd wordt over het onderwerp en als mensen zich als faggots gaan gedragen (zie boven)?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:53 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n slotjeshomo.![]()
Het komt allemaal door de sublimale krachten van de foto's.![]()
Geweldig om door te lezen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:36 schreef Wiiseguy het volgende:
Ik heb ff een lijstje gemaakt van forums waar dit ook te zien is:
Hey,quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:43 schreef Naamloos_Geval het volgende:
Ey folks bij deze even een bericht van de TS,
Het oorspronkelijke bericht komt inderdaad van bluremi die het bericht postte op de
somethingawfull.com forums. Ik heb het bericht echter gelezen op Portent.net. Ik vond het zelf zo'n enorm goed opgezette thread dat ik besloot hem te vertalen en op een Nederlands forum te zetten. Ik ging er gewoon vanuit dat nog heel weinig mensen de echte draad hadden gelezen.
Ik had jullie natuurlijk wel een link kunnen geven van check dit, maar dat had de creapiness van deze draad geen goed gedaan. Uiteindelijk had ik in deze thread, na lang speculeren van jullie, de link gegeven naar de uiteindelijke thread. (Natuurlijk zou ik in die dagen me kop hier niet hebben laten zien zodat jullie wellicht nog zouden denken dat IK slachtoffer was geworden van de 'alien')
Ik moet dan ook toegeven dat ik het ietwat kinderachtig vind om zo'n thread op deze manier aan z'n einde gebracht te zien worden. Maar goed, zo gaan die dingen. . .
Anyhow, hoop dat ik jullie in ieder geval 5 minuten heb laten denken dat er iets doolt in de Limburgse bossen.
P@
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:43 schreef Naamloos_Geval het volgende:
Ey folks bij deze even een bericht van de TS,
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
jij bent gek.
die cam hou je toch zelf
Helemaal me eensch!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
jij bent gek.
die cam hou je toch zelf
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
jij bent gek.
die cam hou je toch zelf
Je was een beetje trigger-happy, zelf zou ik nog even gewacht hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef HenriLiefers het volgende:
Ik ben blij dat sommige mensen me wel snappen![]()
![]()
Leer ook eens sommige dingen emt een korreltje zout te nemenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef -recon- het volgende:
Erg grappig dat menen er niet overheen kunnen dat dit verhaaltje een hoax is...
Wat hadden jullie dan verwacht ?
Het is vrij zielig hoe mensen reageren op iemand die de waarheid weet en dit verteld.
Hebben jullie geen prive leven ofzo ?
En nee, ik reageer niet bot, je hoeft alleen niet iemand de grond in te stampen omdat hij dit vertelde.
En dan nog op zo een kinderachtige manier man...
Maar goed zo heb ik het wel vaker gezien op het Fok! forum, daarom kom ik er ook zo weinig
En we hebben weer een lezer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef sexylexy het volgende:
in ieder geval niet inleveren bij de politie, maar aangeven. als er een jaar na de aangeving nog geen eigenaar heeft gemeld, mag je hem houden.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:29 schreef Zapper het volgende:
Is HenriLiefers al onderweg naar Scholieren.com?
Tering, ik schrik me bijna doodquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
Was er vanaf het begin al bij op SomethingAwful, maar toch leuk geprobeerd.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:01 schreef Zupa het volgende:
de camera terug brenge en de fotos die erop zitte moet je eruit hale of op je pc ergens zette want deze fotos zijn egt vaag..
Hmja, maar hij is wel ontopicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:06 schreef kibber het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me geen betere eerste post voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
Dit is de eerste post die ik hier plaats (welkom daarvoor)
Maar mag ik eens vragen , jij hebt dus deze camera gevonden in een bos als je eens naar deze site gaat http://forums.somethingaw(...)671&threadid=1194390 daar staat het origineel dus je bent niet echt origineel bezig lijkt mij![]()
![]()
![]()
Huilie... Stel je niet zo aan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Lolalala het volgende:
En Calvobbes: Zelfs modjes doen mee met doodsverwensingen dus je [afbeelding] bericht haalt weinig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |