Leer ook eens sommige dingen emt een korreltje zout te nemenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef -recon- het volgende:
Erg grappig dat menen er niet overheen kunnen dat dit verhaaltje een hoax is...
Wat hadden jullie dan verwacht ?
Het is vrij zielig hoe mensen reageren op iemand die de waarheid weet en dit verteld.
Hebben jullie geen prive leven ofzo ?
En nee, ik reageer niet bot, je hoeft alleen niet iemand de grond in te stampen omdat hij dit vertelde.
En dan nog op zo een kinderachtige manier man...
Maar goed zo heb ik het wel vaker gezien op het Fok! forum, daarom kom ik er ook zo weinig
En we hebben weer een lezer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef sexylexy het volgende:
in ieder geval niet inleveren bij de politie, maar aangeven. als er een jaar na de aangeving nog geen eigenaar heeft gemeld, mag je hem houden.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:29 schreef Zapper het volgende:
Is HenriLiefers al onderweg naar Scholieren.com?
Tering, ik schrik me bijna doodquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef Wiiseguy het volgende:
Was er vanaf het begin al bij op SomethingAwful, maar toch leuk geprobeerd.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:01 schreef Zupa het volgende:
de camera terug brenge en de fotos die erop zitte moet je eruit hale of op je pc ergens zette want deze fotos zijn egt vaag..
Hmja, maar hij is wel ontopicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:06 schreef kibber het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me geen betere eerste post voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:17 schreef HenriLiefers het volgende:
Dit is de eerste post die ik hier plaats (welkom daarvoor)
Maar mag ik eens vragen , jij hebt dus deze camera gevonden in een bos als je eens naar deze site gaat http://forums.somethingaw(...)671&threadid=1194390 daar staat het origineel dus je bent niet echt origineel bezig lijkt mij![]()
![]()
![]()
bericht haalt weinig uit
Huilie... Stel je niet zo aan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef Lolalala het volgende:
En Calvobbes: Zelfs modjes doen mee met doodsverwensingen dus je [afbeelding] bericht haalt weinig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |