Howard Komproequote:Op zondag 22 augustus 2004 18:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Dan vind ik die zwarte kerel grappiger denk ik.
Grrrauw
Dat de postbank na Xander en Howard al de derde vreemdganger in huis haalt voor een Postbankspotje, komt niet echt betrouwbaar over he, als bank zijnde.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef ChrisJX het volgende:
En wat is jouw mening, SC
Pakkos Gestolosquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Howard Komproe![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat de postbank na Xander en Howard al de derde vreemdganger in huis haalt voor een Postbankspotje, komt niet echt betrouwbaar over he, als bank zijnde.
Alsjeblieftquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:21 schreef SlimShady het volgende:
Ik ben benieuwd. Howard is wel grappig in die reclames.
Pas je wel in die leeuwenpakquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:25 schreef patty het volgende:
Ik doe binnenkort (waarschijnlijk) ook mee.![]()
Een 7?!?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:11 schreef SlimShady het volgende:
Ik verwachtte dat Howard in deze reclame meespeelde.
Het verbaasde me echt dat Jan Mulder in een reclame te zien is.
Maar wel grappig.
Ik vond de humor maar matig. Ik geef een 7.
Trouwens: Hij was (de laatste) 5 seconden in beeld met het pak.
No shit Sherlock!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:30 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij zit die Mulder niet in dat pak,maar hoor je alleen z'n stem.
Een klysma in leeuwenpak.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:25 schreef patty het volgende:
Ik doe binnenkort (waarschijnlijk) ook mee.![]()
over wat??quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat die Mulder alleen al medewerking verleend aan zo'n slecht commercieel spotje....zegt al genoeg
Ik had hem niet eens herkendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:28 schreef Jordy-B het volgende:
'k vond dat meneer Kamerling wel thuis had mogen blijven, eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |