abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2001 @ 03:38:48 #26
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1521218
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind de laatste cd het beste esperanza
Ik hoorde van een collega dat ze die cd eens in de kroeg had gehoord. Op een gegeven moment komt er een mobiele beltoon in voor. De halve kroeg zat naar zijn mobiele telefoon te zoeken!

* broer houdt wel van dat soort geintjes!

pi_1521452
als je ze op de CD goed vind dan moet je echt keer naar concert!! live zijn ze zoooooo gaaf (kheb ze eergister in 013 gezien) de muziek is dan ruiger en het publiek btw ook (kzit onder de blauwe plekken :S) maar wel echt superr superr superrrr goed!
ik vind trouwens de eerste cd veel leuker.
En je kan ook is cdtje proberen van Mano Negra (zijn eerste band)

dagdag

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 14:26:20 #28
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1523848
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:53 schreef DjoDjo het volgende:

[..]

Zie het nu, vreemd en krijg het er met geen mogelijkheid ingevoerd. Het is i.vannunen@chello.nl

Djodjo, you've got mail!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_1523899
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 08:01 schreef EvilFaith het volgende:
als je ze op de CD goed vind dan moet je echt keer naar concert!! live zijn ze zoooooo gaaf (kheb ze eergister in 013 gezien)
been there, done that...was wel een gaaf feestje ja. 2 en een half uur....Maar het optreden op Lowlands was wat explosiever (was dan ook "maar" anderhalf uur)
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1836542
k im confused

Ik begrijp dat manu chao in een band zat en nu solo is.

Esperanza is zijn laatste cd (heb ik ook gekocht voor 32 piek bij mediamarkt )
Hoeveel andere cd's heeft hij gemaakt?
En z'n band heete mano negra , ofzoiets

Thx voor the info

zondag 7 oktober 2001 @ 18:31:02 #31
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1837108
Love will be my strongest weapon
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2001 @ 22:42:20 #32
862 Arcee
Look closer
pi_1840205
Manu Chao roeleert!

Ik vind Me Gustas Tu 1 v/d leukste nummers van dit (magere) muziekjaar.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 7 oktober 2001 @ 23:06:26 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1840580
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:42 schreef Arcee het volgende:
Manu Chao roeleert!

Ik vind Me Gustas Tu 1 v/d leukste nummers van dit (magere) muziekjaar.

Ik ook. Vond Clasdistino van hem minstens even leuk, maar die is al een paar jaar oud.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1845907
Jah, hiervan hoor ik dus heel veel, maar wat issut?
In wat voor genre hoort het thuis e.d.?? Ben benieuwd...

maandag 8 oktober 2001 @ 17:12:58 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_1845919
Neeeeeee luistert daar iemand naar?!?!
AAARGGHHH
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 oktober 2001 @ 16:26:06 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1907491
Manu Chao. Geweldig!

Muziek voor gasten die zo stoned zijn dat ze niet horen dat wanneer je Esparanza kopen eigenlijk Clandestino voor de tweede keer gekocht hebben.

Leuke muziek.

Heb afgelopen zomer Clandestino regelmatig gedraaid...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 15 oktober 2001 @ 17:44:44 #37
17145 Mata_Hari
........Killer Queen
pi_1908500
Heerlijke muziek!
pi_1908651
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:26 schreef Doc het volgende:

Heb afgelopen zomer Clandestino regelmatig gedraaid...

Heb twee zomers geleden Clandestino al grijsgedraaid... (spreekwoordelijk, daar het hier om de cd-versie van het album gaat)
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:17:12 #39
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_1908766
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:26 schreef Doc het volgende:
Manu Chao. Geweldig!

Muziek voor gasten die zo stoned zijn dat ze niet horen dat wanneer je Esparanza kopen eigenlijk Clandestino voor de tweede keer gekocht hebben.

magt ik insinueren dat jij zo stoned was, dat je clandestino gewoon twee keer in je collectie heb staan?
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:05:23 #40
6573 raf
Wat jij wilt..
pi_1937476
Ik vind manu chao zeker goeie muziek maken.
Maar ik heb een vraagje: ik hoorde dinsdagmorgen een liedje van hem op 3FM. Tenminste half, want ik werd er door wakker gemaakt. Hoorde nog net die stenders (of 1 van die andere zeggen) dat Manu Chao op de gitaar speelde en dat het zeer populair was in Frankrijk. Weet iemand misschien hoe dit nummer heet??

Alvast bedankt,
Raf

Is het echt allemaal waar wat je zegt??
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 oktober 2001 @ 15:05:22 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1938104
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 18:17 schreef don_quichot het volgende:

[..]

magt ik insinueren dat jij zo stoned was, dat je clandestino gewoon twee keer in je collectie heb staan?

Dat mag je van mij insinueren, maar het is alleen niet het geval

Ik vind Esperanza zo op Clandestino lijken dat beide CD's hebben ongeveer even overbodig is als een van de twee twee keer hebben...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 18 oktober 2001 @ 23:21:24 #42
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1943432
raf als je morgen de kans hebt om 3FM te luisteren dan komt ie elk uur voorbij aangezien t de megahit is. Vind t wel een leuk nummer ondanks t hoge radio 2 gehalte Leuk stukkie gitaar van manu eronder niet verbazend dat dit nummer t zo goed doet in Frankrijk Geen idee hoe die zanger heet alleen sorry.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 17 november 2001 @ 06:35:27 #43
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2210758
n.a.v. een gesprekje in wat draai jij op dit monument;

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 17 november 2001 05:28 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Manu Chao - Mentira & la Primavera
--------------------------------------------------------------------------------

todo es mentira en esta mundo....kwijl
zit trouwens een sample in van een of andere opera zangeres weet je toevallig waar dat vandaan komt?

-----

weet iemand wie die zangeres is????

BVD

‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_2211068
Clandestino is beter.

Op Proxima Estacion Esperanza staan meer 'langzame' nummers, zoals de nieuwe single 'Merry Blues' (volgens mij Het Nummer Met De Mobiele Telefoon, maar dat weet ik niet zeker) En wat mij idd ook irriteert is dat hij die deuntjes van Clandestino in de recycle heeft gegooid. Btw. nummer 9 en 10 op Proxima Estacion Esperanza roeleren echt de pan uit. Heb geen idee hoe die nummers heten, want ik heb geen cdhoesje (een kopie,...sst !) maar de zijn heel gaaf enzo.

Ik had Clandestino eerder dan Proxima Bla Bla. Op Clandestino lopen de nummers gewoon rustig in elkaar over, beetje zelfde sfeertje, maar op Proxiblabla heb je af en toe irrtante overgangen vind ik. Verder: ergens achter op Proxima, nummer 15 ofzo, zit nog een nummer met een meisje dat over het beatje van Bongo Bong heenpraat. Verkrachting van Bongo Bong heet dat

pi_2211084
pom pom pom...manu chao owns en dan vooral de bootlegjes ..das zo vet..enne het was DE afsluiter van LL2k1....gewoon na de living end hard rennne ...en dansnen maar weer

WOEI!

Listen Ska And Reggae Everyday
  zaterdag 17 november 2001 @ 19:39:16 #46
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_2215993
La Primavera (Esperanza) Track #5 ...

Nuff said

pi_2224853
Beide genoemde CD's van Manu Chao zijn goed.
De oude heb ik grijsgedraaid, daarom vind ik momenteel Esperanza beter, vooral La Primavera, Me gustas Tu, Denia en Infinita Tristeza.
Maar op de oude staan ook errug lekkere nummers! (Desaparecido, Clandestino en Mentira vind ik de beste)

Als je van Spaanstalige muziek houdt raad ik ook Maná aan, wat rustiger, of Ska-P.

Ska-P is een Spaans-Baskische groep die daar hartstikke populair is. Ze zingen zowel in het Baskisch en in het Spaans. Ze maken een mix tussen pop/rock en folk. Vooral het nummer No Hay Chinas is goed, gaat wel erg snel trouwens. Zoek eens op Kazaa zou ik zeggen

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  woensdag 20 maart 2002 @ 00:50:04 #48
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3548476
*schopje*

Ik heb Esperanza sinds vorige week. Heerlijke cd... deze hoort dus weer thuis in je speler voor de zomer van 2002!!!

pi_3548486
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 00:50 schreef Acathla het volgende:
*schopje*

Ik heb Esperanza sinds vorige week. Heerlijke cd... deze hoort dus weer thuis in je speler voor de zomer van 2002!!!

Ik heb zelf tweede cd meer gedraaid dan de eerste. Vind ze alletwee erg goed hoor, maar de 2e heeft net iets meer rare sampletjes en dat vind ik wel leuk.

Ik heb een week geleden ook de cd gekocht van Los de Aboja, naar aanleiding van een tweetal positieve recensies. Is ook zeker een aanrader.

Hmmzz....
  donderdag 21 maart 2002 @ 02:35:24 #50
15292 sjaek
Eenvoud is niet eenvoudig.
pi_3561067
Manu chao, kan ik zeker waarderen, proxima stacion, esperanza, vind ik minder dan hun album clandestino. Manu negra vind ik ook erg okee, met king kong five.. Erg lekker nummer.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')