quote:Ik hoorde van een collega dat ze die cd eens in de kroeg had gehoord. Op een gegeven moment komt er een mobiele beltoon in voor. De halve kroeg zat naar zijn mobiele telefoon te zoeken!
Op maandag 27 augustus 2001 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind de laatste cd het beste esperanza
* broer houdt wel van dat soort geintjes!
dagdag
quote:Djodjo, you've got mail!
Op woensdag 29 augustus 2001 17:53 schreef DjoDjo het volgende:[..]
Zie het nu, vreemd en krijg het er met geen mogelijkheid ingevoerd. Het is i.vannunen@chello.nl
quote:been there, done that...was wel een gaaf feestje ja. 2 en een half uur....Maar het optreden op Lowlands was wat explosiever (was dan ook "maar" anderhalf uur)
Op donderdag 30 augustus 2001 08:01 schreef EvilFaith het volgende:
als je ze op de CD goed vind dan moet je echt keer naar concert!! live zijn ze zoooooo gaaf (kheb ze eergister in 013 gezien)
Ik begrijp dat manu chao in een band zat en nu solo is.
Esperanza is zijn laatste cd (heb ik ook gekocht voor 32 piek bij mediamarkt )
Hoeveel andere cd's heeft hij gemaakt?
En z'n band heete mano negra , ofzoiets
Thx voor the info
Ik vind Me Gustas Tu 1 v/d leukste nummers van dit (magere) muziekjaar.
quote:Ik ook. Vond Clasdistino van hem minstens even leuk, maar die is al een paar jaar oud.
Op zondag 07 oktober 2001 22:42 schreef Arcee het volgende:
Manu Chao roeleert!Ik vind Me Gustas Tu 1 v/d leukste nummers van dit (magere) muziekjaar.
Muziek voor gasten die zo stoned zijn dat ze niet horen dat wanneer je Esparanza kopen eigenlijk Clandestino voor de tweede keer gekocht hebben.
Leuke muziek.
Heb afgelopen zomer Clandestino regelmatig gedraaid...
quote:Heb twee zomers geleden Clandestino al grijsgedraaid... (spreekwoordelijk, daar het hier om de cd-versie van het album gaat)
Op maandag 15 oktober 2001 16:26 schreef Doc het volgende:Heb afgelopen zomer Clandestino regelmatig gedraaid...
quote:magt ik insinueren dat jij zo stoned was, dat je clandestino gewoon twee keer in je collectie heb staan?
Op maandag 15 oktober 2001 16:26 schreef Doc het volgende:
Manu Chao. Geweldig!Muziek voor gasten die zo stoned zijn dat ze niet horen dat wanneer je Esparanza kopen eigenlijk Clandestino voor de tweede keer gekocht hebben.
Alvast bedankt,
Raf
quote:Dat mag je van mij insinueren, maar het is alleen niet het geval
Op maandag 15 oktober 2001 18:17 schreef don_quichot het volgende:[..]
magt ik insinueren dat jij zo stoned was, dat je clandestino gewoon twee keer in je collectie heb staan?
Ik vind Esperanza zo op Clandestino lijken dat beide CD's hebben ongeveer even overbodig is als een van de twee twee keer hebben...
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 17 november 2001 05:28 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Manu Chao - Mentira & la Primavera
--------------------------------------------------------------------------------
todo es mentira en esta mundo....kwijl
zit trouwens een sample in van een of andere opera zangeres weet je toevallig waar dat vandaan komt?
-----
weet iemand wie die zangeres is????
BVD
Op Proxima Estacion Esperanza staan meer 'langzame' nummers, zoals de nieuwe single 'Merry Blues' (volgens mij Het Nummer Met De Mobiele Telefoon, maar dat weet ik niet zeker) En wat mij idd ook irriteert is dat hij die deuntjes van Clandestino in de recycle heeft gegooid. Btw. nummer 9 en 10 op Proxima Estacion Esperanza roeleren echt de pan uit. Heb geen idee hoe die nummers heten, want ik heb geen cdhoesje (een kopie,...sst !) maar de zijn heel gaaf enzo.
Ik had Clandestino eerder dan Proxima Bla Bla. Op Clandestino lopen de nummers gewoon rustig in elkaar over, beetje zelfde sfeertje, maar op Proxiblabla heb je af en toe irrtante overgangen vind ik. Verder: ergens achter op Proxima, nummer 15 ofzo, zit nog een nummer met een meisje dat over het beatje van Bongo Bong heenpraat. Verkrachting van Bongo Bong heet dat
WOEI!
Als je van Spaanstalige muziek houdt raad ik ook Maná aan, wat rustiger, of Ska-P.
Ska-P is een Spaans-Baskische groep die daar hartstikke populair is. Ze zingen zowel in het Baskisch en in het Spaans. Ze maken een mix tussen pop/rock en folk. Vooral het nummer No Hay Chinas is goed, gaat wel erg snel trouwens. Zoek eens op Kazaa zou ik zeggen
Ik heb Esperanza sinds vorige week. Heerlijke cd... deze hoort dus weer thuis in je speler voor de zomer van 2002!!!
quote:Ik heb zelf tweede cd meer gedraaid dan de eerste. Vind ze alletwee erg goed hoor, maar de 2e heeft net iets meer rare sampletjes en dat vind ik wel leuk.
Op woensdag 20 maart 2002 00:50 schreef Acathla het volgende:
*schopje*Ik heb Esperanza sinds vorige week. Heerlijke cd... deze hoort dus weer thuis in je speler voor de zomer van 2002!!!
Ik heb een week geleden ook de cd gekocht van Los de Aboja, naar aanleiding van een tweetal positieve recensies. Is ook zeker een aanrader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |