Thanx!
Van de oude vind ik alle nummers helemaal top, op de nieuwe staan maar een paar echt goeie.
Natuurlijk o.a. "Me gustas tu"
puta's fever
king of bongo
casa babylon en nog wat live werk van ze waaronder patchanka
puta's fever is hiervan naar mijn mening de beste
of koop gewoon hun best of cd die in 1999 is uitgekomen, ik vindt persoonlijk mano negra beter dan manu chao als solo-artiest
groet
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 28-08-2001 17:44]
quote:Mail me ff, of ICQ (zie profiel).
Op maandag 27 augustus 2001 14:08 schreef Hik het volgende:
Ik vind hun muziek heel cool, maar heb slechts geld voor 1 CD....Is er iemand die me kan vertellen of de oude CD beter is dan de nieuwe of andersom??Thanx!
En idd een liveCD zou heel gaaf zijn want wat klinkt dat lekker zeg! Als je de afsluiter van Lowlands gemist dan mag je dus flink balen
groet
Op lowlands was het terouwens ook weer te gek
quote:Djodjo...er staat geen mail adres in je profile. En ik heb geen ICQ!
Op dinsdag 28 augustus 2001 20:45 schreef DjoDjo het volgende:[..]
Mail me ff, of ICQ (zie profiel).
quote:Maar king of bongo is toch ook van manu chao (of zeg ik nu iets héél doms?)
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:38 schreef nozem het volgende:
juist mano negra heeft een groot aantal leuke nummers
cd's:king of bongo
quote:Nee hoor, je zegt niets doms, je bent slechts ontwetend. King of bongo is van Mano Negra. Fantastische groep! Jammer dat ze niet meer bij elkaar zijn.
Op woensdag 29 augustus 2001 10:24 schreef Hik het volgende:[..]
Maar king of bongo is toch ook van manu chao (of zeg ik nu iets héél doms?)
Was overigens blij verrast toen ik ontdekte dat hij solo verder gegaan was. Oke, Manu Chao is lang niet zo goed als Mano Negra was. Maar het is een goed alternatief.
quote:'k zie ut al! Manu Chao heeft dat nummer "Bongo bong", daar was ik mee in de war!
Op woensdag 29 augustus 2001 14:47 schreef Tinkepink@work het volgende:[..]
Nee hoor, je zegt niets doms, je bent slechts ontwetend. King of bongo is van Mano Negra. Fantastische groep! Jammer dat ze niet meer bij elkaar zijn.
Ja ik zal zeker eens naar Mano Negra gaan luisteren hoor! Weet gewoon pas net van hun bestaan anders had ik t al gehoord maar das logisch duh Machiel
quote:Zie het nu, vreemd en krijg het er met geen mogelijkheid ingevoerd. Het is i.vannunen@chello.nl
Op woensdag 29 augustus 2001 10:23 schreef Hik het volgende:[..]
Djodjo...er staat geen mail adres in je profile. En ik heb geen ICQ!
quote:ok, de tekst is ongeveer hetzelfde maar het originele nummer king of the bongo is heel wat steviger!
Op woensdag 29 augustus 2001 16:31 schreef Seestar het volgende:
nee, Manu Chao heeft het nummer later gewoon nog een keertje gespeeld, maar dan solo.
quote:zo te horen ben jij niet naar The Living End geweest
Op dinsdag 28 augustus 2001 21:35 schreef Machiel het volgende:
En idd een liveCD zou heel gaaf zijn want wat klinkt dat lekker zeg! Als je de afsluiter van Lowlands gemist dan mag je dus flink balen![]()
maar nu weer ff ontopic
maar nu weer ff ontopic
quote:Pssst ben heel niet naar Lowlands geweest
Op woensdag 29 augustus 2001 19:52 schreef Public Enemy het volgende:[..]
zo te horen ben jij niet naar The Living End geweest
Dat was de enige echte afsluiter van lowlands....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |