abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2001 @ 14:08:49 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1499831
Ik vind hun muziek heel cool, maar heb slechts geld voor 1 CD....Is er iemand die me kan vertellen of de oude CD beter is dan de nieuwe of andersom??

Thanx!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_1499917
minstens even goed als je het mij vraagt, ik heb ze allebei en ik ben er apetrots op
pi_1499936
ik vind de laatste cd het beste esperanza
pi_1499985
Download ze gewoon ff allebei, en de cd die je dan het beste vindt, koop je.
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 13:33:16 #5
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1507040
Ik vind de oude CD een heel stuk beter.
Op de nieuwe zingt ie veel in het Engels, iets dat ie naar mijn idee beter niet kan doen.

Van de oude vind ik alle nummers helemaal top, op de nieuwe staan maar een paar echt goeie.

Natuurlijk o.a. "Me gustas tu"

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 augustus 2001 @ 17:22:59 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_1508759
Probeer Mano Negra, dat is de voorloper van Manu Chao.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1508784
is manu chao niet ongelooflijk kut op cd,
Live was ie iig heel cool! en veel wilder dan op cd
pi_1508880
juist mano negra heeft een groot aantal leuke nummers
cd's:

puta's fever
king of bongo
casa babylon en nog wat live werk van ze waaronder patchanka
puta's fever is hiervan naar mijn mening de beste

of koop gewoon hun best of cd die in 1999 is uitgekomen, ik vindt persoonlijk mano negra beter dan manu chao als solo-artiest

groet

[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 28-08-2001 17:44]

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_1510210
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 14:08 schreef Hik het volgende:
Ik vind hun muziek heel cool, maar heb slechts geld voor 1 CD....Is er iemand die me kan vertellen of de oude CD beter is dan de nieuwe of andersom??

Thanx!

Mail me ff, of ICQ (zie profiel).
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 21:35:26 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1510751
Ik vind ze beide eigenlijk wel even goed Esperanza komt idd iets meer engels in voor maar vind ik niet storend ofzo al zou je verwachten dat een album dat Esperanza heet geheel in t spaans was Overigens ookwel frans soms Wat wel zo is dat heel veel melodiën van de eerste teugkomen op de 2de dat vond ik wel enigzins jammer maar niet echt erg. Ga alleen niet naar de not free recordshop daar betaal je 50,66

En idd een liveCD zou heel gaaf zijn want wat klinkt dat lekker zeg! Als je de afsluiter van Lowlands gemist dan mag je dus flink balen

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1512403
mensen als jullie manu chao zo gaaf vinden ga dan toch ook een keer wat van mano negra horen..
manu chao was de voorman van deze groep van 88 tot ergens ver in de jaren '90
goeie band, behoort al heel wat jaren tot mijn favorieten

groet

pi_1513227
kheb een live CD van manu chao, die is echt heel strak, ni zo poppy, maar meer ska + reggae.

Op lowlands was het terouwens ook weer te gek

Listen Ska And Reggae Everyday
  woensdag 29 augustus 2001 @ 10:23:27 #13
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1513860
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 20:45 schreef DjoDjo het volgende:

[..]

Mail me ff, of ICQ (zie profiel).

Djodjo...er staat geen mail adres in je profile. En ik heb geen ICQ!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 10:24:53 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1513870
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:38 schreef nozem het volgende:
juist mano negra heeft een groot aantal leuke nummers
cd's:

king of bongo

Maar king of bongo is toch ook van manu chao (of zeg ik nu iets héél doms?)
pi_1515595
Voor iedereen die Mana Chao leuk vind, luister eens naar een aantal nummers van Tom Ze, Chao valt een beetje in het niet naast deze muziek (vind ik).
Dit gaat trouwens vooral op voor de mensen die Manu Chao leuk vinden in z'n solo-tijd, want Mano Negra gaat weer een heel andere kant op.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 14:47:28 #16
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1515674
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 10:24 schreef Hik het volgende:

[..]

Maar king of bongo is toch ook van manu chao (of zeg ik nu iets héél doms?)

Nee hoor, je zegt niets doms, je bent slechts ontwetend. King of bongo is van Mano Negra. Fantastische groep! Jammer dat ze niet meer bij elkaar zijn.

Was overigens blij verrast toen ik ontdekte dat hij solo verder gegaan was. Oke, Manu Chao is lang niet zo goed als Mano Negra was. Maar het is een goed alternatief.

Nee, ik ben niet aardig!
  woensdag 29 augustus 2001 @ 15:21:24 #17
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1515970
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 14:47 schreef Tinkepink@work het volgende:

[..]

Nee hoor, je zegt niets doms, je bent slechts ontwetend. King of bongo is van Mano Negra. Fantastische groep! Jammer dat ze niet meer bij elkaar zijn.

'k zie ut al! Manu Chao heeft dat nummer "Bongo bong", daar was ik mee in de war!
pi_1516659
nee, Manu Chao heeft het nummer later gewoon nog een keertje gespeeld, maar dan solo.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:46:01 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1517274
Ja en dan heette dat nummer King of the bongo volgens mij dus zo gek was het nog nieteens wat je zei

Ja ik zal zeker eens naar Mano Negra gaan luisteren hoor! Weet gewoon pas net van hun bestaan anders had ik t al gehoord maar das logisch duh Machiel

pi_1517351
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 10:23 schreef Hik het volgende:

[..]

Djodjo...er staat geen mail adres in je profile. En ik heb geen ICQ!

Zie het nu, vreemd en krijg het er met geen mogelijkheid ingevoerd. Het is i.vannunen@chello.nl
pi_1518109
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:31 schreef Seestar het volgende:
nee, Manu Chao heeft het nummer later gewoon nog een keertje gespeeld, maar dan solo.
ok, de tekst is ongeveer hetzelfde maar het originele nummer king of the bongo is heel wat steviger!
pi_1518148
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 21:35 schreef Machiel het volgende:
En idd een liveCD zou heel gaaf zijn want wat klinkt dat lekker zeg! Als je de afsluiter van Lowlands gemist dan mag je dus flink balen
zo te horen ben jij niet naar The Living End geweest Dat was de enige echte afsluiter van lowlands....
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1519335
jaja, the living end , en goeie kruising tussen green day en the clash. ok die kerel kan wel goed gitaarspelen maar ik wordt niet echt warm of koud van hun muziek..

maar nu weer ff ontopic

pi_1519336
jaja, the living end , een goeie kruising tussen green day en the clash. ok die kerel kan wel goed gitaarspelen maar ik wordt niet echt warm of koud van hun muziek..

maar nu weer ff ontopic

woensdag 29 augustus 2001 @ 23:37:43 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1520101
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 19:52 schreef Public Enemy het volgende:

[..]

zo te horen ben jij niet naar The Living End geweest Dat was de enige echte afsluiter van lowlands....

Pssst ben heel niet naar Lowlands geweest Maar volgens 3FM was t dus de afsluiter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')