abonnement Unibet Coolblue
pi_21461761
Vervolg op deel 1 van het Grote Basketball-topic: Het grote Basketbal-topic

Laatste post uit PART I:
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:11 schreef Hawk het volgende:
BBC2 komt straks met de beelden.
Vanmiddag om 14.00 uur: USA vs Litouwen op NOS (van gisteravond)! En morgen volgens de TV-gids vanaf 13.30 uur ook USA vs Angola.

[ Bericht 16% gewijzigd door Rizzz op 23-08-2004 12:36:05 ]
pi_21462908
bbc zendt nu ook de laatste 5 minuten, nos is altijd maar afwachten.
Atje zeggen is adje doen!
pi_21463209
Ik vind het zo dom dat ze het opn TV nog steeds constant over het dreamteam hebben. Dat zijn ze gewoon allang niet meer. Sinds het Wk waarop ze verloren al niet meer en toch blijven ze het maar het dreamteam noemen. Ze zijn gewoon niet zo goed meer en de rest is sterker dan ooit.
...drop it like it's hot...
pi_21463408
Is nu bezig op Ned 2
pi_21463526
Mart Smeets wordt gek. 'Een oorwassing van de Litouwers', 'Lesje in mikken', 'Ze krijgen een lesje van die blanke mannetjes'. Straks gaan er nog mensen denken dat Mart Smeets racistische motieven in zijn commentaar legt. Niet dat dat het geval is natuurlijk, maar toch... Wel spectaculair inderdaad die wedstrijd.

Wat vindt Lee Towers eigenlijk van Litouwers?
Paan!
pi_21463532
En weer afgelopen. Wel een mooie wedstrijd. Van Dreamteam is idd geen sprake meer. Daar hebben we het al uitgebreid over gehad in deeltje 1. Nu weer van Litouwen (gister was dat) verloren.
  zondag 22 augustus 2004 @ 13:49:55 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21463589
Paar geweldige driepunters op het einde.

Die ene + bonus was echt super
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21463628
Ik ga me ook niet aan de naam wagen van die 3punters-schutter maar man of the match was hij zeker
Atje zeggen is adje doen!
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:02:05 #9
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21463869
Wat heeft die Mart Smeets tegen USA? Is hij gefrustreerd omdat ze geen NBA uitzenden bij de NOS omdat Canal+ de rechten heeft?. Team USA is nooit favoriet geweest voor deze spelen, daarvoor hebben ze te vaak te slecht gespeeld. Andere landen zijn veel beter op elkaar ingespeeld. NBA basketbal is een heel ander basketbal dan Europees.

Mart Smeets moet voortaan gewoon objectief commentaar geven. Kom op zeg, ieder schot van Litouwen als fantastisch beschouwen, en als Iverson scoort dan is dat een lucky shot volgens Smeets. Ik verwacht van een basketbal-liefhebber, wat Smeets is, toch een normaal neutraal commentaar. Een nederlandse Sportverslaggever hoort in mijn ogen neutraal te zijn als er geen Nederlanders meedoen.

Argentininië weer gewonnen trouwens \o/, 98-94 tegen Nieuw-Zeeland. Ginobili 19 punten gescoord.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_21465108
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:02 schreef PirE het volgende:
-knip-
Een sportverslaggever hoort inderdaad neutraal te zijn. Maar ik denk dat hij het Dream Team net zo graag als vele Nederlandse kijkers (waaronder ik) ziet verliezen. En Mart heb ik volgens mij nog nooit een basketballgame neutraal horen verslaan. Destijd toen de NOS nog NBA uitzond was dat voornamelijk de Bulls en Mart was nogal Jordan-fan leek het erop. En sinds Jordan bij de Bulls weg was lieten ze helemaal geen NBA meer zien. Ik weet niet precies hoe dat met uitzendrechten enzo zit, als Canal+ die heeft (mag de NOS dan ook geen samenvattingen meer uitzenden?).
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:16:46 #11
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21466470
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:04 schreef Rizzz het volgende:

Een sportverslaggever hoort inderdaad neutraal te zijn. Maar ik denk dat hij het Dream Team net zo graag als vele Nederlandse kijkers (waaronder ik) ziet verliezen. En Mart heb ik volgens mij nog nooit een basketballgame neutraal horen verslaan. Destijd toen de NOS nog NBA uitzond was dat voornamelijk de Bulls en Mart was nogal Jordan-fan leek het erop. En sinds Jordan bij de Bulls weg was lieten ze helemaal geen NBA meer zien. Ik weet niet precies hoe dat met uitzendrechten enzo zit, als Canal+ die heeft (mag de NOS dan ook geen samenvattingen meer uitzenden?).
Maar het is geen Dream Team. Na de afzegging van een berg spelers heb je gewoon een normaal team met enkele toppers.
Het had een Dream Team kunnen zijn met spelers als O'Neal, Bryan, Garnet, Ben Wallace, Kidd & Sprewell (speelde geweldig in play-offs) bijvoorbeeld. Maar die doen niet mee, wat rest is dit team.

Ik ben zeker geen fan Team USA bij het basketbal, maar ik vind het nogal ver gaan om een hele kruistocht tegen dit "Dream Team" te starten.

Jordan was een een redelijk bekend persoon wereldwijd, zelfs bij mensen die Basketbal niet echt volgen. Op dit moment is er niet één speler in de NBA die in Jordans voetsporen kan treden. Bryant zit met zijn rechtszaak. De meeste andere halen het net niet. Kevin Garnet faalde een paar keer in Conference Finals dit seizoen. LeBron moet nog groeien, hij kan wel een grote worden als hij weggaat bij de Cavs en naar Western Conference vertrekt. Er is dus op dit moment niet genoeg interesse in Nederland om samenvattingen uit te zenden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_21468293
Wow, wat weet jij er veel van!
Paan!
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:17:02 #13
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_21468956
zoals het er nu naar uit ziet wordt et toch Spanje - USA in de volgende ronde ??
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:37:29 #14
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21469368
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:17 schreef DAMH het volgende:
zoals het er nu naar uit ziet wordt et toch Spanje - USA in de volgende ronde ??
Laat ze maar komen USA.


||*||
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_21470159
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:17 schreef DAMH het volgende:
zoals het er nu naar uit ziet wordt et toch Spanje - USA in de volgende ronde ??
Dat is niet leuk, ah dat vind ik zielig
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:19:02 #16
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21474471
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:18 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat is niet leuk, ah dat vind ik zielig
Jep,zielig voor de Amerikanen ja
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_21475131
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:02 schreef PirE het volgende:
Wat heeft die Mart Smeets tegen USA?
Dat is vrij eenvoudig te verklaren. Team USA kwam binnen, belegde een persconferentie en uit interviews met de spelers bleek dat ze nauwelijks wisten tegen wie ze moesten spelen, maar dat ze zonder problemen kampioen zouden worden. Die hooghartige zien velen graag afgestraft worden.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21482403
Grrrrrrrrrr, Jan Joost begint weer over het Dream-Team 4
...drop it like it's hot...
pi_21484378
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat is vrij eenvoudig te verklaren. Team USA kwam binnen, belegde een persconferentie en uit interviews met de spelers bleek dat ze nauwelijks wisten tegen wie ze moesten spelen, maar dat ze zonder problemen kampioen zouden worden. Die hooghartige zien velen graag afgestraft worden.
ok dat maakt het al een stuk logischer.
Paan!
pi_21490328
China dondert zojuist Servië en Montenegro uit het Olympisch toernooi met een puntje verschil in de onderlinge wedstrijd. Blijft een leuk team Ming Kong en de kleintjes.
Atje zeggen is adje doen!
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:07:11 #21
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21490447
Is het al bekend tegen wie de US in de kwartfinale moeten?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2004 @ 18:15:34 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_21490625
Ik dacht Spanje.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21490822
Die zijn lastig, wordt vast een leuke wedstrijd.
...drop it like it's hot...
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:56:23 #24
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21491469
Goede zaak.......

Gasol kent ze door en door.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:57:51 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21491495
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:19 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Jep,zielig voor de Amerikanen ja
Spanje zal toch niet winnen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')