Volgens mij is het nog niet uitverkocht. Ik ga morgen eens kijken of ik nog een kaartje kan krijgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Capetown het volgende:
10 september in de Melkweg.
Heeft hij Thin Blue Flame in een tweede toegift gespeeld?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef Joostebrood het volgende:
Maandag was ik, net als vorig jaar, van de partij en het was van een hoger niveau vond ik. Er speelde een extra bandlid (gitarist) mee en de nummers van het nieuwe album zijn goed tot hun recht gekomen.
Hoogtepunten? Temptations of Adam, Girl in the War, Harrisburg en Thin Blue Flame
Verder deed hij nog een akoestische versie van The River van Springsteen. Hij zong dit naast de microfoon, maar ik vond het niet erg werken. Wel leuk om te weten dat Josh en ik beiden Springsteen fan zijn.
http://www.pastemagazine.(...)or-random-house.htmlquote:Josh Ritter is getting back into the swing of things, preparing for the release of his first new album in years, So Runs the World Away. Along with the new release and upcoming tour, Ritter’s fostering some literary aspirations. The singer/songwriter has signed on with The Dial Press (an imprint of Random House) to write his first novel, Entertainment Weekly reports.
Bright’s Passage was inspired by Ritter’s songwriting for So Runs the World Away. “Several of the songs on So Runs the World Away are fairly complicated narrative songs, so my first instinct was to try and make Henry Bright’s story into a song,” he told EW. "As I thought about it, though, I realized this was my chance to try my hand at a novel.”
Ritter’s no novice when it comes to penning fiction. “I’ve written lots of longer-form fiction before, but none that I’d ever think to show anyone,” he said.
Bright’s Passage may hit shelves as early as next year.
Jawel ik erbij, al is zijn laatste album lang niet zijn beste werk en vind ik de setlist maar matig dit jaar. Niettemin heb ik veel zin, het zal een zwoele aangelegenheid worden..quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
Hij staat vanavond in Paradiso. Als dat geen zinvolle schop is, weet ik het ook niet meer.
Staan bij herhaald luisteren toch wel erg mooie nummers op! Ik ben er ook bij, maar heb geen idee van z'n setlists. Ik heb 'm kortgeleden in Den Haag gezien, toen hij over z'n roman praatte en wat nummers speelde, en kijk nu erg uit naar de eerste keer dat ik een heel concert bijwoon.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Jawel ik erbij, al is zijn laatste album lang niet zijn beste werk en vind ik de setlist maar matig dit jaar. Niettemin heb ik veel zin, het zal een zwoele aangelegenheid worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |