Je had mee kunnen gaan met ons joh! Helaasquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:57 schreef JelleS het volgende:
Leuke clip! Ik heb blijkbaar iets moois gemistDe volgende keer dan maar.
Voor mij waren dat Golden Age of Radio en Wings.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:47 schreef -Dries- het volgende:
Wat vonden we eigenlijk de hoogtepunten? Voor mij was dat zeker monster ballads. Mijn favo nummer op het nieuwe album en prachtig geperformed. Verder ook You don't make it easy babe, wat een mooi nummer.
Ja! GAoR was ook vet...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Capetown het volgende:
[..]
Voor mij waren dat Golden Age of Radio en Wings.
He :s Waar gaan we heen dan?quote:
Uhm, dat nummer was wél mooi. Maar dat was niet het laatste nummer van het concert, dat was wanneer Nicolai ook even de stage opkwam.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:12 schreef Joostebrood het volgende:
Dat laatste nummer zonder microfoon of versterking niet zo boeiend? Smaken verschillen (gelukkig maar), ik vond het namelijk een waardige afsluiting van het concert. Het is risicovol om dit te doen, maar het werkte perfect.
in de Ancienne Belgique was het laatste nummer "leaving", maar dat zul je wel niet bedoelen vermoed ik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:54 schreef Joostebrood het volgende:
Wie weet hoe dat laatste nummer heette?
Toch wel hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Uhm, dat nummer was wél mooi. Maar dat was niet het laatste nummer van het concert, dat was wanneer Nicolai ook even de stage opkwam.
Het was 'Lawrence, Kansas' van Golden Age of Radio.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:01 schreef Joostebrood het volgende:
Dat een na laatste nummer ken ik wel, ik dacht zelfs dat het van Van Morrison was. Dat allerlaatste nummer had de zin ' I can't leave this world behind' die steeds terugkwam ,dus Leaving zal best kunnen.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:21 schreef mouzzer het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5620558395138597800
De toegift in Brussel dag voor Paradiso, unplugged versie van California.
Nee! Ik wil dat moment graag terug horen/zienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:51 schreef olof het volgende:
Het irriterende geklets aan de bar ontlokte een fan : "Houd(t) je bek, of ga anders naar het cafe"! Dit werd adrem beantwoordt: "O.k. , ga je dan mee" ?
Vervolgens applaus vanuit de zaal en een verbaasd, lachende Josh op het podium.
Wellicht kan Fabchannel uit het fantastisch concert het gereutel van de niet geinteresserden filteren, zodat ere toekomt aan degene die het verdient: Josh Ritter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |