quote:Op zondag 28 mei 2006 23:33 schreef -Dries- het volgende:
Yeah! zin in woensdag
Nou veel mis je niet. Die Zweed stond daar begaaid op het podium wat nummers af te ranselen. Hij heeft wel een machtige stem, en bij twee nummers dacht ik ook bij mezelf: "sterk". Maar echt overtuigend was het nooit. En zijn blueskunstjes waren rap afgezaagd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:24 schreef lienelien het volgende:
Voorprogramma ga ik door een zekere factor niet zien, maar hoop dat ik er op tijd ben voor Josh zelf![]()
Nou, da's fijn danquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nou veel mis je niet. Die Zweed stond daar begaaid op het podium wat nummers af te ranselen. Hij heeft wel een machtige stem, en bij twee nummers dacht ik ook bij mezelf: "sterk". Maar echt overtuigend was het nooit. En zijn blueskunstjes waren rap afgezaagd.
Nee: Declan O'Rourke om 19u45, Nicolai Dunger om 20u30, en Josh om 21u15quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef -Dries- het volgende:
Begint om 20:30 toch?
Geweldig was dat iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:07 schreef Skanqua het volgende:
Was zeker héél erg goed!
Vooral die allerlaatste toegift zonder microfoon, kan ook alleen als de zaal doodstil is. Prachtig vind ik dat!
Meteen Golden Age of Radio meegenomen en straks maar eens The Animal Years en misschien nog een schijfje meepakken...
En mocht je langsgaan: Je moet kloppen, want de bel doet het niet!
![]()
Je bent welkom bij 'mquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef Joostebrood het volgende:
Fantastisch concert en helemaal eens met die "Kop dicht of..." meneer. Zwaar irritant dat mensen aan de bar gaan hangen en staan lullen alsof het een staande receptie is. Voorprogramma's konden mij niet echt boeien, maa ik moet zeggen toen dat tweede voorprogramma meedeed met een toegift van Josh Ritter, was ik wel onder indruk van zijn stem. Die had mij eerder op de avond totaal niet kunnen bekoren. Al leek het wel net de Van Morrison soundmix show. Wings en het slotnummer waren voor mij hoogtepunten. Topconcert van een groot talent en inderdaad, wat een vrolijke, open uitstraling. Ik zou weleens een biertje willen drinken met die vent.
Idd, daar moest ik ook de hele tijd aan denken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef Joostebrood het volgende:
Al leek het wel net de Van Morrison soundmix show.
Ik lag helemaal in een deuk toen hij dat vertelde. Hij heeft er ook zo'n giechelhoofd bij, dus je kan alleen maar lachen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:07 schreef Skanqua het volgende:
En mocht je langsgaan: Je moet kloppen, want de bel doet het niet!
Leuk!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef Capetown het volgende:
Hier is trouwens de videoclip van Lillian, Egypt te vinden. Aanradertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |