abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21958130
Hebben jullie daar ook bewijsmateriaal van in de vorm van foto's?
pi_21958307
- edit -
Dat was weer eventjes genoeg voorlopig.

[ Bericht 81% gewijzigd door Praag op 15-09-2004 00:42:44 ]
All good things must come to an end...
pi_21958971
Nee heb geen foto's van die meiden gemaakt,alleen van de Karelsbrug enzo.
Maar je moet het maar gewoon geloven of ga anders daar zelf kijken.
Als je s'nachts in die tenten zit,ga je geen foto's maken van die meiden,mag denk ik ook niet.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_21959044
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:34 schreef chelloboy het volgende:
Nee heb geen foto's van die meiden gemaakt,alleen van de Karelsbrug enzo.
Maar je moet het maar gewoon geloven of ga anders daar zelf kijken.
Als je s'nachts in die tenten zit,ga je geen foto's maken van die meiden,mag denk ik ook niet.
Wat voor tenten? Striptenten? In disco's heb ik nooit problemen in ieder geval.
pi_21960407
Ik heb wel wat dingeh zien staan hier en daar op wat on-line reisbureaus maar als je op eigen houtje gaat is het bijna altijd goedkoper. Een hotel/hostel vinden moet wel lukken alleen het vervoer is wat minder. Als je zelf gaat rijden moet je een goede auto hebben en vliegen is buiten het budget. Blijven alleen de trein en de bus over. Geen idee hoeveel dat kost.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_21960459
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:35 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb wel wat dingeh zien staan hier en daar op wat on-line reisbureaus maar als je op eigen houtje gaat is het bijna altijd goedkoper. Een hotel/hostel vinden moet wel lukken alleen het vervoer is wat minder. Als je zelf gaat rijden moet je een goede auto hebben en vliegen is buiten het budget. Blijven alleen de trein en de bus over. Geen idee hoeveel dat kost.
Bus is het goedkoopste. www.eurolines.nl
Trein is toch nog prijzig. Kan je bijna net zo goed het vliegtuig nemen.
  woensdag 15 september 2004 @ 20:30:59 #32
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_21977704
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:35 schreef Dutch_Courage het volgende:
Vliegtuig is net zo duur als Eurolines... Eurolines is ¤110 retour als ik het zo snel zie, met SmartWings vlieg je heen en terug voor hetzelfde bedrag... je bent wel een stuk sneller op je bestemming.
pi_21977842
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:30 schreef Douwe het volgende:

[..]

Vliegtuig is net zo duur als Eurolines... Eurolines is ¤110 retour als ik het zo snel zie, met SmartWings vlieg je heen en terug voor hetzelfde bedrag... je bent wel een stuk sneller op je bestemming.
Bij Eurolines betaal ik meestal iets van 80 euro, want ik ben nog geen 26. en in het laagseizoen is het natuurlijk ook goedkoper.
pi_21977912
Hm, dat smartwings ziet er idd wel voordelig uit.
pi_21979756
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:38 schreef Praag het volgende:

[..]

Wat voor tenten? Striptenten? In disco's heb ik nooit problemen in ieder geval.
Jah die striptenten met die paaldanseresen enzo en lesbi shows ga je er toch niet voor staan om er foto's te nemen.
pi_22026669
En hier liep ik vorige week om deze tijd.
.
Op weg hier naar toe
.
Ga er volgend jaar zeker weer naar terug.
pi_22033877
Staroměstké Náměstí!
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 21:06:26 #38
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_22518470
Ik wil met wat vrienden binnenkort ook naar praag toe.
We wonen hier aan de grens dus met de trein vanuit duitsland zou geen probleem zijn. Alleen rijst natuurlijk de vraag is dit wel het goedkoopste?
We kunnen wel zo'n wochende kaart halen, maar dan zit je dus met het feit dat we 4 dagen willen gaan. En daarnaast vraag ik me dan af wat de kosten zijn daar in tsjechie etc.
En van die eurolines site begrijp ik geen hol, die is niet echt up to date enzo.

En zijn er nog bepaalde aanraders voor een slaapplek, met de kosten hiervan erbij?
pi_22569320
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 21:06 schreef Fliepke het volgende:

En zijn er nog bepaalde aanraders voor een slaapplek, met de kosten hiervan erbij?
Had je eigenlijk van de zomer moeten gaan; kon je in het Strahov slapen in een hostel voor 7,50 per persoon per nacht...
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_22871443
Om het topic weer ff een 'mooie' schop te geven

Serveerster in een café'tje niet ver van de Burcht
pi_22900733
Ja, laten we het gaan hebben over de mozaďeken in de noordelijke vestibule van metrostation Andel in Praag, uitgevoerd in Moskouse motieven.. Heeft iemand hier toevallig foto's van?

Ander onderwerp dan: die heerlijke ronde koeken die ze in Praag verkopen (ter grootte van een ontbijtbord, lichtbruin van de buitenkant en binnenin van dat poeder), heeft iemand daar een foto/afbeelding van? En kun je die koeken ook op internet bestellen?

[ Bericht 33% gewijzigd door jeoren op 27-10-2004 20:23:22 ]
  donderdag 4 november 2004 @ 08:47:13 #42
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_23067644
Deze jaarwisseling gaan wij naar Praag.
Ik heb een appartement geboekt via Tsjechoreizen.nl

Wij gaan met de dag-trein via amersfoort -berlijn overstappen-praag
en komen rond 21.00 uur aan
Dit is appartement ALena en dat ligt in praag 1

iemand ervaring met deze reis of appartement?

Eigenlijk ben ik op zoek naar adressen in de buurt voor de volgende dingen:

fitness-centrum
voordelige maar wel goede restaurants
leuke clubs/discoteken

kun je daar trouwens savonds wel veilig dronken over straat zwalken? ;-)
reach out and touch faith
  donderdag 4 november 2004 @ 08:55:18 #43
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_23067716
Welke Hotels hebben jullie geslapen??
Wij willen met nieuwjaar naar Praag
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_23074135
Ik ga op excursie naar Praag in april, wel zin in. Ook gelijk het uitgaansleven eens bekijken daar.
pi_23158537
Oud en nieuw is het weer zover
Dan is het overal bijna onbeperkt zupen voor een paar euro
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  maandag 8 november 2004 @ 16:27:50 #46
35476 FormerlyKnownAs
pi_23168249
Maar waar kun je nog slapen voor een redelijke prijs?
  maandag 8 november 2004 @ 18:36:40 #47
35476 FormerlyKnownAs
pi_23171503
We gaan hier heen: https://www.hotelanna.cz Is dit een goede buurt

I stayed at the Anna Dependance in September 2004. The Dependance is an annex of 12 rooms 2 short blocks away from the main Anna hotel; you have to go the Anna for check-in and breakfast. The price of a single was 25-30% cheaper than in the main hotel. The Dependance is almost brand new, and the spacious size of the room; bright, pastel decor; warm, honey colored furniture; and sparkling bathroom (with a separate room for the WC) were surprisingly nice for this price range. The room even had a 19-20 inch TV with the most channels I have ever seen in Europe. However, there is only 1 hallway phone for all 12 Dependance rooms, and the bed was not very firm. You also have to enter the Dependance through a small courtyard that is dark and deserted at night. Breakfast is in a bright, pastel basement room at the Anna. The desk staff at the Anna are all young, cheerful, friendly (and quite attractive) girls who speak excellent English. The hotel is 5 minutes from the Namesti Miru metro stop, but a 15 minute walk to Wencelas square. I have also stayed at the Hotel Lunik - the rooms at the Anna are nicer, but the Lunik is a bit cheaper and more central than the Anna. Both hotels are excellent choices for the price.

[ Bericht 2% gewijzigd door FormerlyKnownAs op 08-11-2004 19:54:19 ]
pi_23171887
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
We gaan hier heen: https://www.hotelanna.cz Is dit een goede buurt

I stayed at the Anna Dependance in September 2004. The Dependance is an annex of 12 rooms 2 short blocks away from the main Anna hotel; you have to go the Anna for check-in and breakfast. The price of a single was 25-30% cheaper than in the main hotel. The Dependance is almost brand new, and the spacious size of the room; bright, pastel decor; warm, honey colored furniture; and sparkling bathroom (with a separate room for the WC) were surprisingly nice for this price range. The room even had a 19-20 inch TV with the most channels I have ever seen in Europe. However, there is only 1 hallway phone for all 12 Dependance rooms, and the bed was not very firm. You also have to enter the Dependance through a small courtyard that is dark and deserted at night. Breakfast is in a bright, pastel basement room at the Anna. The desk staff at the Anna are all young, cheerful, friendly (and quite attractive) girls who speak excellent English. The hotel is 5 minutes from the Namesti Miru metro stop, but a 15 minute walk to Wencelas square. I have also stayed at the Hotel Lunik - the rooms at the Anna are nicer, but the Lunik is a bit cheaper and more central than the Anna. Both hotels are excellent choices for the price.
Dure shit.
  maandag 8 november 2004 @ 19:01:35 #49
35476 FormerlyKnownAs
pi_23172116
5 nachten 415€
  maandag 8 november 2004 @ 22:06:48 #50
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_23177399
Tot nu toe heb ik deze lijst met clubs en fitnessmogelijkheden verzameld die evt de moeite waard zijn

Clubs

Duplex-Václavské nám. 21-praag 1
acropolis-kubelikova-praag 3-wijk Zizkov
Industry 55-?
Roxy-Dlouha 33-Praha 1
La Fabrique-uhelny trh 2-praha 1
Radost FX-Belehradska 120-praha 2
mekka-pruhonu 3-praag 7

Fitness

Fitness FORTUNA-Vodickova 30-praag1
FITNESS TÝN-Týnská 19,-praag 1
Sportcentrum YMCA!!!-Na Porící 12-praag1