Maar je moet toegeven dat dit een eerlijker klassement is. Als groot land heb je gewoon meer kans dat de winnaar het goud in jouw land woont.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:05 schreef Hawk het volgende:
Je hebt teveel tijd, dude
U was me voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zet ons Belgen er even tussen, dan staan we 12de of zo.
Dan moet ik die gegevens even opzoeken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:15 schreef Krush het volgende:
Kun je hem ook sorteren naar GDP per capita?
Ik kom morgen wel kijken hoe het evroor staat.
Het was erg close.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
U was me voor![]()
Belgie staat nu 14e. Weet niet of het goud van Henin daar al in zit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zet ons Belgen er even tussen, dan staan we 12de of zo.
Volgend weekend (als alles afgelopen is) maak ik er wel eentje van alle landen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:21 schreef bonke het volgende:
houd em wel ff up to date he
want deze vind ik veel eerlijker
Als het huis van Phelps onafhankelijk was, zou het ook eerste staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Brabant schijnt in sydney op de 8e plaats van het landen klassement te hebben gestaan als het onafhankelijk was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |