WTF heeft die haar dildo al in de aanslag?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:56 schreef Chocobo het volgende:
Nee modjes,... officieel gezien zie je niks![]()
[afbeelding]
Ben je niet helemaal lekker Gijs........ dat van mij was pron ja maar die van Devil zijn prima voor Fok hoor... heb wel erger gezien !quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:10 schreef Magneet het volgende:
duivel haal jij de link ook ff weg
ik bedoel de link in de quote van jouw postquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal lekker Gijs........ dat van mij was pron ja maar die van Devil zijn prima voor Fok hoor... heb wel erger gezien !
Het nummer in de link is gewijzigd, ik weet alleen niet welk plaatje ik nu erin heb staanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik bedoel de link in de quote van jouw post
ik kom er oz aan Zeusjequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
nee dus![]()
Pas maar op, straks denken ze nog dat jij een kloon van 'm bent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:26 schreef Quinny het volgende:
Sjo kan niet meer posten
guuuuuuuuuuuuunt!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:26 schreef Quinny het volgende:
Sjo kan niet meer posten
punt 1, ik heb je msn adres niet en punt 2, de link nummers heb ik veranderd en ik weet de oude niet meerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:19 schreef chibibo het volgende:
link -> MSN svp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |