Ohja. Het zeggen dat je in Londen woont hielp ookquote:Op woensdag 25 september 2013 13:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Verdammt, weer een stukje internet-anonimiteit aan diggelen geslagen.
Volgens mij start hij rond de helft in om vervolgens de rest van het nummer aan te houden.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat baslijntje meteen aan het begin al bedoel je?Geweldig. Dit soort nuances en details vind ik in Apocalypse en Dream River wel zitten, maar niet echt in Eagle. Ook nog niet direct in Smog, maar daar ken ik minder van de helft van dus dat telt niet.
Maar het is op zich ook wel weer een tijdje geleden dat ik Eagle heb geluisterd, ga ik zeker nog eens doen
Dan weet ik niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 25 september 2013 16:03 schreef On het volgende:
[..]
Volgens mij start hij rond de helft in om vervolgens de rest van het nummer aan te houden.
Orgel gebruik op die plaatquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:02 schreef Norrage het volgende:
Zoooooooo
Songs of Devotion Dongs of Sevotion
Zeker intrusant. Vanaf die dubkant had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef brooklyndodger het volgende:
Erg intersant interview op the quietus
Welnee, geen van de Callahan-albums hoort bij zijn vijf beste.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Sometimes I Wish We Were An Eagle veel platter. Veel meer in de stijl van Smog, en dat vind ik heel wat minder. Op Apocalypse en Dream River is er een veel voller en veelzijdiger geluid. Die albums vind ik echt veel spannender. Hence ook de ratings ik ze heb gegeven op RYM (3.5 om 4.5 n 4.5).
Nahquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Welnee, geen van de Callahan-albums hoort bij zijn vijf beste.
Spreek je over een jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nahtop 3 is gewoon Bill
misschien dongs of sevotion ertussenin
Morgen in Southbank Centre. Had 'm liever in Paradiso gezien trouwens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef Norrage het volgende:
Zo wie zijn er bij maandag in Paradiso?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |