En ik haat paupers die zo nodig een paar rotcenten willen uitsparen door illegale zooi te kopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:33 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Ik dus lekker naar Bali geweest, kon ik daar geweldige, de nieuwste en de beste dvd's kopen voor 1 euro per stuk ( kopietjes)Ik dus 28 mooie films gekocht, worden ze ingenomen op Schiphol. Precies mijn tas uit de controle geplukt
Godsiegloeiende, al mn films weg en een dikke boete.
IK HAAT DE DOUANE VAN SCHIPHOL
Maar hij betaald er tenminste nog voor (1 euro). Hoeveel Fok!ers halen de films niet gratis van internet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik haat paupers die zo nodig een paar rotcenten willen uitsparen door illegale zooi te kopen.
Je wist dat het illegaal spul was. Je wist dat je dat niet mag invoeren. Je wist dus dat je een risico loopt als je dat wel doet.
Niet janken dus.
175 euro, maar ik heb een brief naar de officier van justitie gestuurd met een aantal argumenten zoals dat het hotel-management mij had verteld dat een stuk of 25 geen probleem moest zijn en meer van dat soort dingen. Het is echt zwaar balen. Iedereen mocht doorlopen, en PRECIES mij pikken ze eruitquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:42 schreef River-X het volgende:
Hoe hoog is je boete?
Zelfs 1 is al teveel, dus hoe ze aan die 25 komen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:45 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
175 euro, maar ik heb een brief naar de officier van justitie gestuurd met een aantal argumenten zoals dat het hotel-management mij had verteld dat een stuk of 25 geen probleem moest zijn en meer van dat soort dingen. Het is echt zwaar balen. Iedereen mocht doorlopen, en PRECIES mij pikken ze eruit
Wordt het rechtsysteem gesponsered door bedrijven ofzow?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:41 schreef woooohaa het volgende:
vluchten uit Azië worden gechecked op illegale kopieën van merkproducten.
Tja, dat krijg je met zo'n troniequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:45 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Iedereen mocht doorlopen, en PRECIES mij pikken ze eruit
Ja dat zal indruk maken op de officier van Justitiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:45 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
175 euro, maar ik heb een brief naar de officier van justitie gestuurd met een aantal argumenten zoals dat het hotel-management mij had verteld dat een stuk of 25 geen probleem moest zijn en meer van dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:45 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
175 euro, maar ik heb een brief naar de officier van justitie gestuurd met een aantal argumenten zoals dat het hotel-management mij had verteld dat een stuk of 25 geen probleem moest zijn en meer van dat soort dingen.
Hotelmanagement heeft ook zo zijn contactjes met de handelaren. Die weten volgens mij maar al te best dat het illegaal is om illegale dvd's in te voeren (klinkt ook wel erg logisch).quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfs 1 is al teveel, dus hoe ze aan die 25 komen...
Nee door naïevelingen die geloven wat het hotelmanagment zegtquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:47 schreef Vampier het volgende:
Wordt het rechtsysteem gesponsered door bedrijven ofzow?
idd. Je had het kunnen weten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
dat is het risico
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |