Mooie CRX verkoop je de velgen ook los?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:14 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Dit is mijn project,alleen doe k er verder nix meer aan.
Hij staat nu te koop,vandaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kijk eerst of ik de auto met velgen kan verkopen,is meer interesse voor, dan zonder 17 inch velgen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:37 schreef jacco het volgende:
[..]
Mooie CRX verkoop je de velgen ook los?
haha,dat lukt je toch nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:21 schreef t0n het volgende:
Kan ze erl wel onder uit schroeven voor je, ding staat bij mij in 't dorp.
Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ?quote:
Denk dat ze bedoelt dat je je auto weg doet, en nu helemaal voor de motoren gaat, qua tuning e.d.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:38 schreef xCRXDOHCx het volgende:
[..]
Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ?
Das toch ook een 200sx.quote:
S14 is volgens mij een 240sx. Vind het model van de S13 alleen niet mooi.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:04 schreef noidea het volgende:
[..]
Das toch ook een 200sx.
Of doe gewoon het beste, een s13 met s14 motor.
Haha idd eerst studeren, want een s14 is zeer zeker geen 240sx. Maar goed succes ermee en ik kijk uit naar een volgend project topic in de toekomst.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:37 schreef jacco het volgende:
[..]
S14 is volgens mij een 240sx. Vind het model van de S13 alleen niet mooi.
Maar eerst maar eens studeren en daarna zien we wel weer verder.
Heb me vergist,een 200sx is idd een S14 maar een S13 is dus ook een 200sx alleen dan een ouder type. En die 240sx is een amerikaanse uitvoering met een 2,4 liter blok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef noidea het volgende:
[..]
Haha idd eerst studeren, want een s14 is zeer zeker geen 240sx. Maar goed succes ermee en ik kijk uit naar een volgend project topic in de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |