Hahaha maar dat kun je in principe toch bij niemand aantonen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In onze rechtstaat werkt het andersom. Zij moesten bewijzen dat ik wat anti semitisch geroepen had
Ach, wees blij dat je niet anaal gevisiteerd bent, willen ze ook nog wel ééns doen.. Ik heb er nu nog een trauma van..quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:58 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Idd een kutdag. Maar ik ben er al weer een beetje van bijgekomen, ware het niet dat de gevolgen zowat in alles wat ik doe merkbaar zijn
Alleen als er getuigen zijn, of je bekend natuurlijk. Ik mocht stond dus ook binnen een half uur weer buitenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Hahaha maar dat kun je in principe toch bij niemand aantonen?
Zolang er geen opnames van zijn teminste
2 dingen zijn merkwaardig: Je lekke scooterband, wel toevallig dat die ook opeens lek is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:47 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Gister ochtend, half 7. Ik sta voor de deur bij mijn werk en draai het slot open. Zoals elke dag als een speer naar het alarm rennen teneinde het uit te schakelen voor het begint te gillen. Normaliter geen enkel probleem, echter nu lees ik in het display dat ik een foutieve code in heb getoetst... Na
[knip]
Sue their asses!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:40 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Morgen weer naar de rechtswinkel want ik wil kijken wat er nog te halen valt uit het feit dat ik door dit gedoe zonder werk ben komen te zitten. Ik kan het altijd proberen, toch
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:57 schreef tekkno het volgende:
[..]
Sue their asses!!
Wat bedoel je met dit zinnetje? Of je hebt er niks mee te maken, of je hebt er wel iets mee te maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:15 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Als ze nou even goed hadden nagedacht, hadden ze natuurlijk best kunnen snappen dat ik er niks mee te maken had, of iig weinig, en hadden ze me net zo goed op kunnen bellen om te vragen of ik naar het bureau wilde komen voor een verklaring.
Is dat echt zo?? Want ik heb ook wel es gedacht dat het daaraan lag. Ik ken alleen geen andere blowers die er zo veel last van hebben. Maar ik ga sowieso een tijdje stoppen om te kijken of dat helptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:52 schreef dnzl het volgende:
Stoners hebben altijd pech, face it![]()
geef 's een foto van jezelf
Een beetje meer respect mag ook wel. Die mensen doen gewoon hun werk hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:15 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
[..]
..., welke dus allemaal hun sleutel in moeten leveren of af moeten halen bij de receptie, werd ik bij diezelfde receptie weggevoerd door die twee bosmongolen. Ik denk dat ik nog nooit zo voor lul heb gestaan
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |