abonnement Unibet Coolblue
pi_1498516
Het is alweer voorbij...
3 dagen feesten op de festivalweide bij Hasselt.
Het was wederom super dit jaar, met optredens als:

-Live (<--special suprise act)
-Muse
-Prodigy
-Orbital
-Zebrahead
-Fear Factory
-Spooks
-Xzibit
En meer...

Beter dan Lowlands???????????????????????

Wie?
  maandag 27 augustus 2001 @ 10:16:22 #2
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_1498547
Kan van Lowlands niks zeggen, maar D-fens heeft weer mateloos van Pukkelpop genoten....
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_1498558
IK ga al jaren niet meer naar lowlands, maar wat ik het leukste aan lowlands vond was het straattheater, de cabaret tent en dat soort dingen. Je hebt gewoon geen tijd om je te vervelen. En als je voor de muziek gaat vind ik Werchter een aanrader. Daar is de sfeer ook heel erg ok.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_1498567
Sorry, ik ben bij alle twee niet geweest dit jaar
[url=http://www.cyberpopbureau.nl/muziek4um]HET MUZIEKFORUM[/url]
pi_1498898
Tja, ik er reuze veel zin in eigenlijk om er naar toe te gaan. Maar financieel zat het niet mee en ik kon geen vrij krijgen bij mijn bijbaantje.
Ik ben vooral benieuwd naar de optredens van Orbital en Spearhead. Iemand die gezien?
pi_1498906
Queens of the stone age waren er ook!
Ik niet, overigens.
Ben er 1x geweest en vond het toen wel echt een superleuk festival

[edit]
Toen was het wel nog 1 dag trouwens, en nog redelijk kleinschalig. Ik weet niet of ik zo'n megafestival van drie dagen nog wel leuk zou vinden...da's ook de reden waarom Lowlands me niet trekt
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Beatrice op 27-08-2001 11:40]

pi_1501847
k ben al naar werchter geweest, en da was ontzettend sjūklaaaaaaaaa, als et volgend jaar wer zo goed is gaa ik ZEKER weer, maar omdat ik hier al naar toe was gegaan had ik geen geld meer om naar nog een festival te gaan (al lijkt mij pukkelpop wel minder goed dan werchter want: GEEN tool).
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_1506281
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 11:38 schreef Citroentje het volgende:
Tja, ik er reuze veel zin in eigenlijk om er naar toe te gaan. Maar financieel zat het niet mee en ik kon geen vrij krijgen bij mijn bijbaantje.
Ik ben vooral benieuwd naar de optredens van Orbital en Spearhead. Iemand die gezien?
Orbital was op Vrijdag avond. Dit was echt een spectakel! Ofcourse had hij weer zijn LightCAP op, wat een waanzinnig effect gaf in het donker.

Spearhead heb ik niet gezien, wel gehoord. Het was me iets te hot in de volle zon bij de main-stage. Het overige publiek, wat wel was gaan kijken, was overigens enthousiast!

Wie?
pi_1506347
Pukkelpop ownage !!!!!!!!!!!
--> BlaCk SigN Of <--
pi_1513931
Zijn er btw bekende (d.w.-niet-z, goeie) bands geweest op Lowlands, die niet ook Pukkelpop zijn geweest?
Wie?
  donderdag 30 augustus 2001 @ 09:21:44 #11
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_1521741
IllOgical heeft genoten van Orbital, Heideroosjes, BS2000, I am Kloot, The Hives, Superheroes en Fireside (stonden op een gegeven ogenblik met 5 gitaren te raggen).

Tegenvallers:
* Kosheen - beetje plat geluid
* Prodigy - Continu "Where are you" vragen, zijn jullie blind of zo?
* Sisters of Mercy - Alleen eerste drie nummers gezien, daarin was het gemompel van de zanger slecht te verstaan

What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')