abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 09:04:20 #1
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_21440423
Hoi en een goeiesmorgens...

Gisteravond in studio sportzomer, het begon leuk met de 2 judo broers van de geest.

Na een filmpje schoof OK Pietertje aan.

Met een ontzettende arrogantie! Er waren kijkersvragen, die wimpelt hij met een "leuk" (irritant grapje af...

Ook een vraag waarom hij die 50 meter niets meer kon schelen.. Omdat hij toch al goud had...

Doe het dan niet.

Hebben een heleboel medewerkers een leuk filmpje over Pieter gemaakt, gaat hij de krant lezen die vol van hem staan.

Pieter je bent een arrogante kwast geworden..

(en nu werken met een stijve nek )
There's no point in living if you can't feel alive
pi_21440425
begin het toch jammer te vinden dat ik het niet gezien heb
pi_21440465
De uitspraak heeft niet te maken met arrogantie. Waarom kunnen sommige mensen niet begrijpen dat de batterij leeg was en dat hij zich niet meer kon opladen voor de 50 meter. Als je slechts 1 wedstrijd hoeft te zwemmen is het geen punt om je uiterste best te doen. Hij heeft ook bewezen dat in alle andere wedstrijden zijn concentratie en inzet fantastisch was. Helaas zijn er altijd wel weer mensen die iets te zeiken hebben, geniet van het sportmoment en wardeer zijn inzet.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 09:18:36 #4
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_21440494
Ho ho, dat zeg ik niet. Ik snap dat het moeilijk is om je weer op te laden. Maar geef dan tijdens het programma gewoon uitleg en niet arrogant, ga niet de krant lezen tijdens dat programma..
There's no point in living if you can't feel alive
pi_21440503
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:04 schreef bravo het volgende:
Met een ontzettende arrogantie! Er waren kijkersvragen, die wimpelt hij met een "leuk" (irritant grapje af...
Het is natuurlijk wel zo dat de meeste vragen gewoon door Martje zelf zijn verzonnen, en dat die vragen ook nergens op slaan. Maar dit weet je natuurlijk voor je daar heen gaat. Dus Pieter had wel wat normaler kunnen reageren.
op
pi_21440550
Volgens mij had ie gewoon lekker een borreltje op..... 1 biertje en die sporters zijn lam.
The more I learn, the less I understand
pi_21440557
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:30 schreef Architect het volgende:
Volgens mij had ie gewoon lekker een borreltje op..... 1 biertje en die sporters zijn lam.
Ja dat ook, hehe.
'dit is ook onbeleefd' *drinkt 1 slokje bier*
op
pi_21440659
Waarom noemen we hier in Nederland iemand meteen arrogant als hij met zijn kop boven het maaiveld komt.
Terwijl andere landen trots zijn op hun sporters, kunnen wij niet wachten om ze af te zeiken.
pi_21440708
Ik heb het interview niet gezien, maar als het enigszins op de andere interviews van Mart en cs lijkt zal het me niets verbazen. Heb ook met passende schaamte gekeken naar een "razende reporter" van de publieke omroep die aan Inge de Bruin vroeg of ze het ook erg vond dat ze had verloren.
Ze had gvd een zilveren medaille! Sloof je je 4 jaar lang uit en laat je horden zwemsters achter je, staat er zo'n lul die je gaat verwijten dat je verliest?
Pieter heeft afgelopen week meer energie verloren dan de meesten van ons in een jaar, vind je het gek dat hij dan niet zoveel zin in een onzingesprek met Mart Smeets heeft? Laat die jongen toch bijkomen.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 10:04:33 #10
31603 xyz
Speed Bird
pi_21440739
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:58 schreef BladE-l----- het volgende:
Laat die jongen toch bijkomen.
Die jongen heeft wel een dikke sponsor. Het is eigenlijk gewoon zijn werk en daar hoort in nederland nu eenmaal een gesprek met Mart Smeets bij.
Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
pi_21440753
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:18 schreef bravo het volgende:
Ho ho, dat zeg ik niet. Ik snap dat het moeilijk is om je weer op te laden. Maar geef dan tijdens het programma gewoon uitleg en niet arrogant, ga niet de krant lezen tijdens dat programma..
Een beetje laat maar daar ben ik weer. Mijn interpretatie was inderdaad niet geheel juist. Ik heb een deel van het interview gezien en was over een paar dingen ook verbaasd. De houding van Pieter was soms irritant. Volgens mij zijn er ook vooraf zoveel van diezelfde vragen gesteld op een zodanig manier dat hij er helemaal genoeg van had. Arrogant vindt ik daarom niet juist, als er iemand arrogant is dan is het wel mart smeets zelf.
pi_21440755
Als die 50 meter hem op voorhand al niets deed, dan had hij zich moeten terugtrekken om zijn plek af te staan aan een zwemmer die er wel voor de volle 100% voor ging.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_21440756
quote:
Ik heb het interview niet gezien, maar als het enigszins op de andere interviews van Mart en cs lijkt zal het me niets verbazen. Heb ook met passende schaamte gekeken naar een "razende reporter" van de publieke omroep die aan Inge de Bruin vroeg of ze het ook erg vond dat ze had verloren.
Ze had gvd een zilveren medaille! Sloof je je 4 jaar lang uit en laat je horden zwemsters achter je, staat er zo'n lul die je gaat verwijten dat je verliest?
Pieter heeft afgelopen week meer energie verloren dan de meesten van ons in een jaar, vind je het gek dat hij dan niet zoveel zin in een onzingesprek met Mart Smeets heeft? Laat die jongen toch bijkomen.
Een beetje heel erg flauw om zo de NOS af te zeiken. Die interviewers moeten de sporters direct na de wedstrijd interviewen. (dat wil de kijker anders haakt die direct af). Dan staan die sporters nog stijf van de adrenaline en zijn een stuk uitbundiger. Van den Hoogenband omhelsde die interviewer na een goede prestatie, Inge de Bruin snauwde hem af na een teleurstelling. Logisch en heeft niks te maken met de kwaliteit van de interviewer.
Gisteren (heb het wel gezien) was Van den Hoogenband in een nogal jolige bui. Waarschijnlijk had hij een al wat drankjes op. Mart Smeets ging daar aardig in mee en probeerde er nog wat uit te halen. Toen de kijkersvragen (dus niet vragen van Mart Smeets) kwamen beantwoorde Van den Hoogenband niks serieus. Dat was gewoon omdat hij in zo'n bui was, maar wel jammer voor de kijkers en blijkbaar kon Van den Hoogenband het niet opbrengen (toen zowel; Van der Geest als Smeets hem daartoe aanzette) om even wat respect te tonen naar de mensen die vragen hadden ingestuurd.
pi_21440765
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:08 schreef ABBAfan het volgende:
Als die 50 meter hem op voorhand al niets deed, dan had hij zich moeten terugtrekken om zijn plek af te staan aan een zwemmer die er wel voor de volle 100% voor ging.
Hoe kom je er nu weer bij dat die 50 meter op voorhand hem niets deed. Je uitspraak is gewoon uit ge lucht gegrepen.
pi_21440768
quote:
Dat vond ik dus ook echt belachelijk, en die reporter ging nog doorzeiken bij Inge de Bruyn ook!
Wat een lullige opmerking.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21440802
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:08 schreef mbn het volgende:

[..]

Een beetje heel erg flauw om zo de NOS af te zeiken. Die interviewers moeten de sporters direct na de wedstrijd interviewen. (dat wil de kijker anders haakt die direct af). Dan staan die sporters nog stijf van de adrenaline en zijn een stuk uitbundiger. Van den Hoogenband omhelsde die interviewer na een goede prestatie, Inge de Bruin snauwde hem af na een teleurstelling. Logisch en heeft niks te maken met de kwaliteit van de interviewer.
Gisteren (heb het wel gezien) was Van den Hoogenband in een nogal jolige bui. Waarschijnlijk had hij een al wat drankjes op. Mart Smeets ging daar aardig in mee en probeerde er nog wat uit te halen. Toen de kijkersvragen (dus niet vragen van Mart Smeets) kwamen beantwoorde Van den Hoogenband niks serieus. Dat was gewoon omdat hij in zo'n bui was, maar wel jammer voor de kijkers en blijkbaar kon Van den Hoogenband het niet opbrengen (toen zowel; Van der Geest als Smeets hem daartoe aanzette) om even wat respect te tonen naar de mensen die vragen hadden ingestuurd.
Zoals ik al zei, het interview heb ik niet gezien. In andere interviews komt hij echter over als een hele aardige, spontane kerel, dus het verbaast me op zijn minst een beetje.
Dat je echter een interviewer( terecht) erop wijst dat een zilveren plak alles behalve verliezen is en dat je niet blij bent met een dergelijke negatieve insteek, zoals Inge dat deed, lijkt mij volkomen terecht. Ik had precies hetzelfde gedaan, en dat heeft niets met teleurstelling te maken, doch alles met respect voor degene die je interviewt.
pi_21440809
Joh, Pieter en Dennis hadden allebei een prijsje gewonnen op een toernooitje.
Dat hebben ze gevierd onder het genot van een borreltje. Wij mochten daarbij zijn.
De enige die irritant in de weg zat was Mart.

Ik heb me erg vermaakt met zowel Pieter als Dennis.
pi_21440820
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:09 schreef bebob het volgende:

[..]

Hoe kom je er nu weer bij dat die 50 meter op voorhand hem niets deed. Je uitspraak is gewoon uit ge lucht gegrepen.
Als Pieter nog een belangrijke race te zwemmen had de volgende dag dan had ie echt niet de hele nacht aan één stuk durven doorfeesten. Voor feesten had Pieter immers nog alle tijd gehad na die 50 meter. Ik denk dat Pieter de 50 meter gewoon heeft laten schieten.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_21440839
Ach, Pieter was vol van adrenaline en beschreef wat hem overkwam nadat hij bij het stadion aankwam om die 50 meter te zwemmen, hij kon zich niet eens rustig voorbereiden. Daarnaast was dit vast niet het eerste interview wat hij gaf en kan ik me voorstellen dat hij stapelgek wordt van alle goedbedoelde aandachten dan als een soort muur om zich heen maar een beetje lacherig gaat doen enzo. Natuurlijk is het zo dat vele kijkers en sponsors wat van hem willen horen (en dat hij in zekere zin 'verplicht' is acte de precense te geven), maar per slot van rekening heeft HIJ die titel op de 100 meter geprologneerd (iets waar hij 4 jaar lang aan gewerkt heeft) en is HIj het die gezwmmen heeft en niet de rest van Nederland en de journalisten. Dan mag je van mij een beetje arrogant en ballerig doen. Een biertje hoort daarbij en ik vond het wel vermakelijk.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_21440851
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:17 schreef ABBAfan het volgende:
Ik denk dat Pieter de 50 meter gewoon heeft laten schieten.
Dat is gewoon niet waar. Hij wilde echt wel maar kon het op dat moment niet opbrengen.
Pas toen hij zich realiseerde dat hij niet de finales had gehaald kreeg hij een houding van: 50 meter vrij, boeie..

Hij heeft ook uitgelegd waarom hij het niet kon opbrengen. Misschien de volgende keer een beetje beter opletten.
pi_21440924
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:15 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Dat je echter een interviewer( terecht) erop wijst dat een zilveren plak alles behalve verliezen is en dat je niet blij bent met een dergelijke negatieve insteek, zoals Inge dat deed, lijkt mij volkomen terecht. Ik had precies hetzelfde gedaan, en dat heeft niets met teleurstelling te maken, doch alles met respect voor degene die je interviewt.
Ik vond het ook meer dan terecht wat Inge zij... die gast die bleef maar doorgaan op de negatieve tour terwijl zilver inderdaad erg goed is!

En VdH arrogant? Hij kwam in de interviews die ik gezien heb altijd wel over als een relaxte en leuke gast.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 10:37:39 #22
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_21440970
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:16 schreef Bayer het volgende:
Joh, Pieter en Dennis hadden allebei een prijsje gewonnen op een toernooitje.
Dat hebben ze gevierd onder het genot van een borreltje. Wij mochten daarbij zijn.
De enige die irritant in de weg zat was Mart.

Ik heb me erg vermaakt met zowel Pieter als Dennis.
pi_21441071
Wat een gezeik zeg. De man schrijft geschiedenis door zijn titel te prolongeren op het koningsnummer, iets waar hij 4 jaar lang naartoe heeft gewerkt. En dan gaat heel Nederland vragen, waarom hij het de volgende dag op de 50 meter vrij heeft laten liggen. Lekker belangrijk.

En die kijkersvragen: Wat een kutvragen waren dat zeg. "Hoe komt het dat zwemmers meteen droog zijn als ze uit het water komen" "Wat voor gel gebruik je" Dat soort vragen kan je toch niet serieus nemen als sportman.
pi_21441089
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:10 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Dat vond ik dus ook echt belachelijk, en die reporter ging nog doorzeiken bij Inge de Bruyn ook!
Wat een lullige opmerking.
Dat zei ze toch ook 'een beetje negatief dit' en wilde eigenlijk ook meteen vertrekken ze had het helemaal met 'm gehad.
Zou ik ook doen als ik een sportprestatie heb geleverd en ik ben er blij mee en er zat niet meer in en zo een Jan met de korte achternaam gaat er 3, 4 keer op door dan kan je van mij pp krijgen.

Hij hoeft vanavond denk ik ook niet zoveel van haar te verwachten qua commentaar.
MOKUM XXX RATED
pi_21441130
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Dat soort vragen kan je toch niet serieus nemen als sportman.
Precies, die vragen waren echt niveau: Lieve Oom Donald...
Wat dacht de redactie precies toen ze deze vragen voor de Olympisch Kampioen aan Mart gaf?
Tenenkrommend gewoon en goed op gereageerd door Pieter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')