Wahahahahahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je arm eraf valt...
tattoo rot
Ik ben serieusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:44 schreef Lucille het volgende:
Misschien is het beter om een echte tattoo te nemen waarbij de inkt in de huid wordt gezet, ipv zo'n plakplaatje die je bij de kauwgum krijgt.
Zo onzinnig is het niet hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:44 schreef Qwea het volgende:
Als je niks zinnigs te melden hebt, tief dan gewoon een end op en ga spelen in onzin ofzo.
Ik ben bang dat je toch niet een echte tattoo hebt (serieus) en dat de inkt dus niet goed in de huid zit maar er bovenop ligt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben serieus![]()
Kun jij gedachten lezen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je toch niet een echte tattoo hebt (serieus) en dat de inkt dus niet goed in de huid zit maar er bovenop ligt.
Waar zit het ding? Boven je bilnaad?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun jij gedachten lezen?Ik had dus vanaf het begin al het idee dat het "erop" lag. het lijkt volgens mij ook zo.
En nu?![]()
En het is geen beunhaas.
* skiczukie is pissed
Hoe is de tattoo aangebracht dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun jij gedachten lezen?Ik had dus vanaf het begin al het idee dat het "erop" lag. het lijkt volgens mij ook zo.
En nu?![]()
En het is geen beunhaas.
* Lucille is pissed
Op je bovenarm? Iew. Ben je een kerel ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:50 schreef Qwea het volgende:
Het ding zit op mn bovenarm! EN HET IS GEEN PLAKPLAATJEzeikerds
Als jij daar niet van houdt is dat jouw probleem.Tief lekker op of reageer serieus.Onzin is verder opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Op je bovenarm? Iew. Ben je een kerel ofzo.
Met gewoon inkt en ee naald.En ja het bloede en deed pijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoe is de tattoo aangebracht dan?
Stel je niet zo aan joh!Het zijn maar grappen....en grollen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:50 schreef Qwea het volgende:
Het ding zit op mn bovenarm! EN HET IS GEEN PLAKPLAATJEzeikerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |