quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef XemmyX het volgende:[..]
Stoere namen dat wel
Maar hoezo ruil jij je pers in(die je waarscheinlijk al 15 jaar hebt dan) tegen wat jongers!
Vind het erg ondankbaar voor de pers
Ik zal het even proberen uit te leggen.
De kat was al dik 14 jaar lang bij m'n ouders (en mij). Een half jaar geleden ben ik op mezelf gaan wonen en aangezien ik zo graag een kat wilde heb ik de pers meegenomen.
Het beestje is helemaal gek op me maar voelt zich duidelijk niet thuis, zelfs niet na een half jaar. Ze mauwt als een gek over echt ALLES, ze kan maar geen aandacht genoeg krijgen. Toen de kat van m'n zus 6 kittens kreeg besloot ik er eentje uit te zoeken zodat die m'n pers gezelschap kan houden. Echter, dit weekend/begin van de week lijkt 't steeds slechter te gaan met mn pers. Ze mauwde erger dan ooit en hield me de hele nacht wakker om vervolgens sochtends halfdood op mn bed te liggen en heel langzaam te ademen. Ik check in de pauze hoe het met haar gaat, ligt ze daar nog steeds. Ik naar de dierenarts maar die zei dat er (buiten wat vieze ooghoekjes en beetje lange nagels) niks aan de hand was en de kat gewoon ontzettend oud is...
In 't halve jaar dat 't beestje bij mij was is ze 2 weken weer terug gegaan naar m'n ouders (tijdens mijn vakantie). Toen was ze weer rustig en tevreden. Nu zeiden m'n ouders gisteren dat ze haar wel heel erg missen en toen was de knoop wat mij betreft doorgehakt. Het is niet zo dat ik haar afdank voor 2 jonge katjes, nee ik doe dit juist omdat ik denk dat het het beste voor haar is. En nu heb ik dus voor 2 kittens ipv 1 gekozen, logisch natuurlijk, kunnen ze elkaar beetje gezelschap houden
![]()
Zowhey wat een lang verhaal, maar nu heb ik 't zelf ook ff van me afgeschreven
![]()
Heb het er wel een beetje moeiljik mee, maar zoals ik al zei, ik doe het vooral voor de pers.
Gisteren is verleden tijd, maar morgen komt nooit. Leef vandaag!