Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:24 schreef longinus het volgende:
Ik weet het niet, als hij slap is heeft hij verschillende grootes,(temperatuurgevoelig), en als hij stijf is wil dit ook wel eens schelen, Nooit geen klachten gehad. Volgens mij maakt het ook uit hoelang hij stijf is en hoe hard.
Dan heb je in verhouding een erg dikke penis...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:35 schreef Blinker het volgende:
15cm lengte ==== 16cm omtrek
wat heeft het voor zin om je lul op te meten in slappe toestand? je meet je lul toch uit seksueel oogpunt d.w.z. de lengte bij penetratie is van belang lijkt mij? Je hebt soms dat hij best wel groot is in slappe toestand maar niet veel groeit in stijve toestand en het kan zijn dat die klein is in slappe toestand en enorm groeit als die stijf is!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die niet weet hoe je een lul moet opmeten:
1.) Zorg dat ie slap is;
2.) Trek de voorhuid naar achter;
3.) Pak de lul vast tussen je duim en wijsvinger vlak onder de eikel;
4.) Trek het ding zover mogelijk naar uit;
en 5.) Meet vanaf je schaambeen (aan de bovenkant van Mr. Happy) tot aan het puntje van je eikel.
En tadaa das de officieel gemeten lengte.
Hier ben ik het enorm mee eens!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:51 schreef kavu het volgende:
[..]
wat heeft het voor zin om je lul op te meten in slappe toestand? je meet je lul toch uit seksueel oogpunt d.w.z. de lengte bij penetratie is van belang lijkt mij? Je hebt soms dat hij best wel groot is in slappe toestand maar niet veel groeit in stijve toestand en het kan zijn dat die klein is in slappe toestand en enorm groeit als die stijf is!!
Ik zit heel mooi in de rode blokjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
kijk maar effe of het met je lengte en dikte wel ok zit
oh ja, 1 inch = 2,54 cm
das noemen ze een bloedlul en een vleeslul geloof ik...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Hier ben ik het enorm mee eens!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |