Heb jij die poll ook gezien op pagina 1quote:Op woensdag 25 augustus 2004 04:15 schreef PDOA het volgende:
Poll: Alsof the 3/4 van het forum een snikkel van 20 cm heeft. Ja hoor tuurlijk.
'Groter' betekent niet alleen 'langer', maar ook 'dikker'.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:14 schreef Tranceptor het volgende:
Overigens is de vraag gewoon hoe groot hij is. Dan kun je wel zeiken dat mensen gaan patsen als ze een grotere hebben dan die van jou.... maar ja![]()
Hoezo? Wilde je een testritje komen maken dan ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
'Groter' betekent niet alleen 'langer', maar ook 'dikker'.
Dus vermeld ook jullie omtrek a.u.b.!
Het gaat om de dikte.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
'Groter' betekent niet alleen 'langer', maar ook 'dikker'.
Dus vermeld ook jullie omtrek a.u.b.!
Hoe raad je hetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Hoezo? Wilde je een testritje komen maken dan ?
![]()
Ja ik had zo'n flauw vermoeden, kom maar langs hoor. Ik vind het primaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:44 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Hoe raad je het![]()
Dat is altijd zo'n slap excuus van mensen met een kleintje die zichzelf in ieder geval wijsmaken dat ze er iets mee kunnen en mannen met een grote niet. Het lijkt me nogal onzinquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:19 schreef Veilside_red het volgende:
En het gaat er trouwens om hoe je je gereedschap gebruikt he
ehhh... OMTREK is wat anders dan diameterquote:whahhaha maak daar es een foto van! ziet er zeker uit als een vierkante doos of nie??
pfieuww.. *valt last van me af* man o man, ik schaamde me al dood... maar valt dus nog enig sinds mee...quote:Klein?? Hij is misschien iets aan de korte kant, maar qua dikte zit hij boven het gemiddelde, dus ik zou niet de term 'klein' gebruiken...
Jemig, hodt het gewoon op hele en halve centimeters, zeg. Wanneer je met iemand in bed ligt, zal het aantal millimeters waarschijnlijk niet van belang zijn!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:39 schreef Modus het volgende:
5,1378m om precies te zijn..
dus ideaal zou moete zijn:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
kijk maar effe of het met je lengte en dikte wel ok zit
oh ja, 1 inch = 2,54 cm
Haha idd, vooral die omtrekquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef _CoolZero_ het volgende:
[..]
dus ideaal zou moete zijn:
7.5" x 2.54= 19.05 cm lang
6.25"x2.54= 15.87cm in OMTREK
Hebbe boel mense een probleem denk ik
![]()
nee, alleen als je in dat witte vlak zit heb je een probleemquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef _CoolZero_ het volgende:
[..]
dus ideaal zou moete zijn:
7.5" x 2.54= 19.05 cm lang
6.25"x2.54= 15.87cm in OMTREK
Hebbe boel mense een probleem denk ik
![]()
woei, ik val binnen de ideale standaardquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
kijk maar effe of het met je lengte en dikte wel ok zit
oh ja, 1 inch = 2,54 cm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |