moet er niet aan denken dat op te gaan meten..quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:55 schreef Omkron het volgende:
wanneer komt er een 'Hoeveel kun jij in je anus hebben..?' topic..?
Klein?? Hij is misschien iets aan de korte kant, maar qua dikte zit hij boven het gemiddelde, dus ik zou niet de term 'klein' gebruiken...quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef _CoolZero_ het volgende:
mm, ben 19 jaar. Maar mijn sjaakie is maar 12,5 cm "groot"Maar wel 13 cm in omtrek.
Maar dinsdag is mijn nieuwe vriendin trug van vakantie, dan moet ik maar es uitproberen wat ze van dat kleine ding vind.. :S
Ik welquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:30 schreef FuifDuif het volgende:
12,5 cm is nog altijd binnen de marge van het gemiddelde, dus kort zou ik hem ook niet noemen.
Jij hebt zeker een paal van 18cm ofzo?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wel![]()
No offense, maar verwacht jij dat de vrouwen hier door je posts proberen contact met je te krijgen ofzo?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wel![]()
volgens mij 11-12, hoewel ik dat niet zeker weet. Ben ik vergeten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:51 schreef LoggedIn het volgende:
wat is de gemiddelde omtrek dan? ook 13-18cm?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:05 schreef dafjedaf het volgende:
Wat een gedoe ook altijd met die piemels van jullie zeg... Wij doen gewoon een stel oefeningen en alles van enigzins redelijk formaat voelt gigantisch. Het is maar waar je je ego aan op wil hangen enzo...
Zijn al tig topics over... Gewoon de spier waarmee je je urinestraal kunt onderbreken als je plast, tig keer per dag aanspannen en ontspannen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:07 schreef LoggedIn het volgende:!
vertel eens over die oefeningen
whahhaha maak daar es een foto van! ziet er zeker uit als een vierkante doos of nie??quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef _CoolZero_ het volgende:
mm, ben 19 jaar. Maar mijn sjaakie is maar 12,5 cm "groot"Maar wel 13 cm in omtrek.
Maar dinsdag is mijn nieuwe vriendin trug van vakantie, dan moet ik maar es uitproberen wat ze van dat kleine ding vind.. :S
ik snap serieus niet wat er in je hoofd omgaat voordat je een meetlat er naast legt. als ie ontzettend groot is of juist ontzettend klein, dan kan ik het nog begrijpen, maar ik heb er echt geen behoefte aan om te weten hoe lang mn pik isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef William_ het volgende:
28 jaar, lengte: 16cm , omtrek: 13,5 cm. Lijkt me voldoende.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:05 schreef cerror het volgende:
waarom dit gepimp eigenlijk......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |