quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:35 schreef helldeskr het volgende:
Hmm
Ik vind het een beetje vaag om op te meten in slappe toestand..
Das nogal weersafhankelijk .. in ieder geval bij mij dan ..
Als ik een uurtje in zee heb gezwommen bllijft er toch niet veel over hoor..
Een garnaaltje en een harig half walnootje![]()
Stijve toestand lijkt mij beter ....
Ik heb er geen :'(quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Hoe groot is jouw sjaak?
Je hebt gestemd op: Onder de 10 cm
hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:42 schreef FuifDuif het volgende:
Euhm, dit gaat toch over de stijve toestand? Anders liegen behoorlijk wat mensen volgens mij.
Volgens een documentaire op RTL4 behoor je wel zo te metenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 03:28 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
punt 4 klopt niet, maar goed, dat is wel wat men wil laten geloven omdat je dan op een hogere waarde uitkomt dan de werkelijke lengte en vooral heteromannen nogal kicken op een grote lul
Phew... ik schrok alquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hahaja, in dit topic meet men in de stijve toestand
Ik ben blij dat die van mij net over een grens heensteekt zodat ik daar mn hoofd niet over hoef te breken...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:31 schreef creno het volgende:
Eigenlijk klopt de poll niet.
Iemand die op 10 cm zit zal kiezen voor 10 t/m 15
iemand met 15 zal kiezen voor 15 t/m 20, iemand met 20 zal kiezen voor 20/25
Dat is iets psychologisch denk ik.... 15/20 klinkt kleiner als 20/25
toch ????
Misschien zegt ze au omdat je d'r navel aant neuken bent ipv d'r neukgrotje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:17 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zolang mijn vriendin er mee tevreden is en ze regelmatig au zegt zal ik niks te klagen hebben denk ik....?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:42 schreef Christine het volgende:
Verkapt "pimp hier met je salami"-topic
[..]
Ik heb er geen
Euh.. de combinatie van dikte en een bepaalde lengte, maar een penis in erektie van 6 cm met de dikte van een pols is ook niet echt handig..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef erodome het volgende:
Idd, dikte is uiteindelijk belangerijker dan de lengte...
haha nee niet echt neequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:30 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Euh.. de combinatie van dikte en een bepaalde lengte, maar een penis in erektie van 6 cm met de dikte van een pols is ook niet echt handig..
Foto?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:43 schreef DemonRage het volgende:
Als ik die van mij goed plat maak met de deegroller dan kan ik er een voetbalveld mee overdekken
Smeerlap!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Foto?
euh, 15/20 is echt kleiner dan 20/25 hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:31 schreef creno het volgende:
Eigenlijk klopt de poll niet.
Iemand die op 10 cm zit zal kiezen voor 10 t/m 15
iemand met 15 zal kiezen voor 15 t/m 20, iemand met 20 zal kiezen voor 20/25
Dat is iets psychologisch denk ik.... 15/20 klinkt kleiner als 20/25
toch ????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |