abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:21:40 #1
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_21428665
Crockett & Tubbs is terug!

Het repertoire van de Nederlandse uitgever en ontwikkelaar Davilex is, zoals bij veel gamers bekend, niet om over naar huis te schrijven. Games als A2 Racer en Amsterdoom mogen voor kinderen die jonger dan zes jaar zijn dan als 'grappig' en 'leuk' ervaren worden, de algemene kwaliteit van de titels is om van te huilen.

Davilex probeerde onlangs een herstart te maken met het ontwikkelen van Knight Rider, gebaseerd op de populaire serie uit de jaren '80 met de latere Baywatch 'hunk' David Hasselhoff in de hoofdrol. Ook de gameplay van deze game was echter ver beneden peil en het is dan ook maar de vraag of gamers zitten te wachten op nog een serie gebaseerde game van de Veenendaalse ontwikkelaar.

Eind dit jaar brengt men namelijk een digitale versie van Miami Vice op de markt, waarin gamers in de rol van het historische due Sonny Crocket en Ricardo Tubbs het opnemen tegen de onderwereld van Miami. Om de game tot een goed einde te brengen zul je uit moeten gaan van de capaciteiten van de twee heren: Sonny is namelijk meer de man voor het stealth werk, terwijl Ricardo met heftige vuurgevechten wel raad weet. Vandaag werd bekend gemaakt dat de releasedate van Miami Vice: The Game op 26 november zal zijn. We wachten de reviewcopie met smart tegemoet.

Key Features:
3d person shooter
Play Sonny Crockett and/or RicardoTubbs
Unique police action adventure
14 missions
Arrest mode
Kick in doors
Loads of animations: Hide/Roll/Jump
14 weapons
Unique Call-for-Backup system
Player can switch anytime during missions
Partner AI system creates unique teamwork gameplay
Give partner context sensitive instructions
Cover fire
Featuring all the characters from the show
Easy, Medium, and Hard Mode
With the original voices from the TV-Show

Specifications:
Windows 98/2000/ME/XP
Pentium III, 800 MHz
128 MB RAM
3D Graphics Card, ATI 8500/GeForce 3 16MB
CD ROM Player 8x
DirectX 9 Compatible Sound Card

Bronnen: Davilex: Miami Vice & gamer.nl
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:23:45 #2
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_21428701
Ziet er veel belovend uit als ik zo de screenshots bekijk.
pi_21429097
Davilex
Xbox Live: Anormius
pi_21429207
Davilex kennende weten ze dit project best nog te verneuken...
Is adult entertainment killing our children, or is killing our children entertaining adults?
pi_21429234
Davilex
pi_21429254
Dat hier een topic over wordt gemaakt, davilex
// Last.fm
pi_21429367
Ze hebben eierkoppen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:59:14 #8
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_21429378
Zeg nou zelf...die screenshots zien er niet verkeer uit.
We wachten het wel af....
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:59:51 #9
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_21429399
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:58 schreef existenz het volgende:
Ze hebben eierkoppen
Heeft GTA: San Andreas ook.
pi_21429414
Davilex en games maken? gaat niet goed
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_21429454
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:59 schreef nlboy het volgende:
Zeg nou zelf...die screenshots zien er niet verkeer uit.
We wachten het wel af....
Screenshots, nee, dat zegt veel
// Last.fm
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:05:09 #12
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_21429498
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:02 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Screenshots, nee, dat zegt veel
Ja guns & girls.
pi_21431833
Davilex
pi_22190373
heb de trailer gezien en t zag eruit als een low budget shoot m up. Met een smerige midi-versie van de Miami Vice Theme op de achtergrond.
Iets wat de vette TV-serie uit de jaren 80 geheel geen eer aan doet.

Ik wist t, davilex zou t weer gaan verpesten
If Matrix was here, he'd laugh too
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:03:22 #15
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_22191381
Davilex zuigt
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:53:12 #16
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_22340412
Frisse tinten en zomerse kledij in Miami Vice
Sinds Grand Theft Auto: Vice City is Miami een hete locatie in de gameswereld geworden en hoe kun je daar beter op in spelen dan met de ultieme Miami-franchise, Miami Vice? Davilex koos eieren voor haar geld en kocht de rechten op deze populaire politieserie, waarin Sonny Crockett en Ricardo Tubbs de misdaad in het zonnige Amerikaanse oord aan banden proberen te leggen. Miami Vice wordt ontwikkeld door Atomic Planet, bekend van Jackie Chan Adventures, en zal in november op de Playstation 2 en PC verschijnen. Gedurende het spel ontwikkelt zich een spannend verhaal, met veel vuurgevechten en enige free-roaming mogelijkheden voor de speler, zodat je zelf kunt kiezen wel pad je uit wilt stippelen. Meer screenshots zijn hier te bewonderen.
http://www.worthplaying.c(...)&mode=thread&order=0

pi_22422391
Bovenstaande screenshot ziet er niet eens zo heel erg verkeerd uit
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:58:07 #18
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_22422771
Hmm, kan iemand Night Rider van Davilex nog herrinneren? Davilex wil schijnbare met vergane licenties serieus genomen worden.. Ze kunnen zich beter in de low-budget markt blijven richten dan deze 'net niet' taferelen.

Er is maar een serieuze developer in nederland en dat is Guerilla.
  maandag 18 oktober 2004 @ 00:21:30 #19
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_22692071
Ik heb knight rider in 1 keer uitgespeeld en vond het best leuk....

K ben er nog niet uit hoe ik me nu moet voelen
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_23569720
iemand die deze op gaat pikken?
Als miami vice fan kan ik het bijna niet laten, maar volgens mij is het wel een kutspel
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:17:19 #21
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_23889455
Heb hem vandaag een uurtje of 2 gespeeld . (pc versie)

Grafische aspect van de omgevingen is redelijk. Vergelijkbaar met of beter dan GTA Vice city interior omgevingen (die waren naar mijn mening, enkele uitzonderingen daargelaten, erg lelijk). De animaties van de main character zijn wel slecht. De cutscenes zijn ook redelijk gedaan, hoewel er soms wel fouten zichtbaar zijn. Geluid en muziek zijn ook niet zo best. Grootste minpunt aan het spel is de gameplay. Hoewel ik de 3rd person gameplay van Vice city ook niet goed vond is dit nog vele malen erger vanwege de slechte besturing en het soms dramatische camerawerk. De eerste missie zat ik te prutsen om te zien hoe ik uberhaupt moest lopen of schieten. Ze doen alles met het toetsenbord met een autoaim voor het schieten. De manier van navigeren kun je op een gegeven moment nog wel aan wennen. Wat frustrerender is is dat je soms op tegenstanders moet schieten die je niet kunt zien omdat de statisch geplaatste camera in die kamer het nodig vindt om de andere kant op te kijken. Gelukkig gebeurt dit niet erg vaak, maar het is wel een groot minpunt.

Conclusie: Ik had dit spel liever gezien met traditionele 3rd person controls zoals in GTA. Als ze dat op een normale manier geimplementeerd hadden zou het spel een stuk speelbaarder en, voor de liefhebber, misschien leuk zijn geweest. Ik wacht met smart op de Fok! Games review
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  zaterdag 11 december 2004 @ 01:43:04 #22
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23892507
Ben benieuwd...ga hem ook even "lenen".
pi_23892661
Zonde dat nou juist Davilex dit concept om zeep moet helpen. Miami Vice heeft op zich enorme potentie voor een topgame.
Maar inderdaad, Davilex probeert zich te profileren tussen de grote jongens en faalt daarin miserabel. Het is eigenlijk een beetje zielig, zo van: we willen wel maar we kunnen niet.
pi_23894092
Erg zonde dat ze met zo een toplicentie zich weer zo laten kennen.
Miami Vice is echt zo'n vet concept, je kan daar zo veel moois uithalen en dan maken ze dit.

WOEST word ik ervan
  zaterdag 11 december 2004 @ 10:26:04 #25
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23894778
Ik snap gewoon niet waarom ze het budget van alle games die net uit zijn gekomen (Knight Rider 2, Amsterdam Taxi, etc.) gewoon allemaal hebben verzameld en in 1 potje gedaan.
Met dat geld konden ze misschien wel een veel leukere een goede maken ipv 3 slechte games.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')