ha, ik heb geen fotoquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
Foto!!
Ja dat ken ik wel. Nichtjes die je na jaren ziet en het jammer vind dat het familie is
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:20 schreef Riann het volgende:
Sven waar blijft mijn icoontje???
BVO waar blijft dat filmpje???
ben dus vanmorgen naar de kapper geweest en ....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je Niksan bedoelt want die ging vandaag naar de kapper, maar even over mijn haar:
Te kort, en vanochtend had ik het gewassen en toen was het nog ongelijk ook
! Maar ja ik had geen zin om terug te gaan dus heeft mn moeder het bijgeknipt. En straks ga ik het verven in een poging het nog leuk te maken.
Ow maakt niet uit wie uit the bold en wie uit gtst en wie uit onm en doe die foto van gister er ook nog maar bij dat is wel leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie uit the bold? Wie uit GTST? Wie uit ONM? Moet die foto van gister ernog in? Zoveel vragen....
BVO is zich aan het bezatten dit weekend met z'n nieuwe studiegenoten
Geweldig!!!quote:
Als het tournament is afgelopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
En wanneer is de Showchat meet?
Dan geef ik jou een dikke hug.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het tournament is afgelopen
Nee, wij zijn de bodyguards dus hebben geen tijd voor meisjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:
En waarom zit niksan bij Dada in de auto? Kon niksan niet naast mij staan![]()
Felicitaties zijn natuurlijk van harte welkom, zelfs van jou.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dan geef ik jou een dikke hug.
Geweldig Christinequote:
Niksan gaat er echt niet vandoor met mij hoor. En trouwens dat zou ik Dizer nooit aandoen. Of wie dan ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Nee, wij zijn de bodyguards dus hebben geen tijd voor meisjesJe liefje gaat er daarom vandoor emt een ander
He Dizer wie is dat in jouw avatar? Is dat Rob Thomas ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:
Jij bent een echte FOK!Vriendquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Niksan gaat er echt niet vandoor met mij hoor. En trouwens dat zou ik Dizer nooit aandoen. Of wie dan ook.
Nee, das Rob Thomas niet. Maar je brengt me wel op een idee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:46 schreef Dada het volgende:
[..]
He Dizer wie is dat in jouw avatar? Is dat Rob Thomas ofzo?
Ben ik het gedeeltelijk mee eens. Dat ontevreden bedoel je zeker niet he? Nu leest het alsof je een hekel hebt aan verwende kinderen in plaats van aan het onrecht dat kinderen aan wordt gedaan waardoor ze geen goede jeugd hebben. Een slechte jeugd betekent niet perse dat het later slecht met je gaat denk ik. Sommige mensen hebben echt een rotjeugd, groeien bijv. op met verslaafde ouders. Krijgen niets te eten, moeten over besmette naalden stappen enz. En toch gaat het dan later goed met die mensen. Gewoon omdat ze toch IETS hebben wat ze zo heeft gemaakt. Wat dat dan is, aangezien ze niet echt zijn opgevoed? Tja wie weet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:51 schreef Dizer het volgende:
Das gewoon een kind uit de googlemachine die reageert heeft op de zoektocht zielig kind.
Als er iets wat ik niet tegen kan, is een ontevreden kind!
Als kind moet je een leuke jeugd hebben gehad!! Zonder leuke jeugd, kan het later niet goed gaan met je!! Daarom ben ik ook een hele grote en vaste voorstander en lid van WarChild!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |