Het begon al wat zwaar te worden als ik er een staart in deed, dus naar de kapperquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aan je foto te zien, kan je wel wat haar missen![]()
niet jaloers zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bij mij valt er niks uit te dunnen
* niksan jaloers is
Je zal zeker veel klitten hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:34 schreef niksan het volgende:
[..]
niet jaloers zijn
het heeft weinig voordeel..... met uitkammen bijvoorbeeld![]()
we moeten zo langzamerhand een haartopic openen
%#&$ gemistquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Wat is Studio Sportzomer toch een geweldig programma!Vooral met de familie van der Geest en VDH als gasten. Wat heb ik gelachen zeg
Wat is dat voor sexueel getinte opmerking?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je zal zeker veel klitten hebben
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat voor sexueel getinte opmerking?
VDH ging opdezelfde voet verder als zijn reacties na de 100 en 50 vrij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:44 schreef niksan het volgende:
[..]
%#&$ gemist
vertel vertel!!
Dat haartopic zou wel een goed idee zijn, want mijn haar is ook niet ideaal hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:34 schreef niksan het volgende:
[..]
niet jaloers zijn
het heeft weinig voordeel..... met uitkammen bijvoorbeeld![]()
we moeten zo langzamerhand een haartopic openen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, het topic viel weer eens spontaan dood na mijn reactie![]()
issie alleen met twee vrouwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:18 schreef Svensational het volgende:
Tja, als het zo'n vrouwentopic wordt dan doe ik niet meer mee hoor
Weet je niet wat klitten zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat voor sexueel getinte opmerking?
Ik heb niks gezegd over slapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:34 schreef niksan het volgende:
[..]
issie alleen met twee vrouwenwil hij slapen.....
Heus welquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Weet je niet wat klitten zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |