Coolquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
Speciaal voor de Showchatters ben ik weer eens crea-bea geweest...
[afbeelding]
Die beesten hebben het ook koudquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
wat lief, hij heeft een sjaal om![]()
Ik wil 'm wel laten zien, maar de animaties staan te snel, dus nu lijkt het alsof sommige fok!kers onbehoorlijke handelingen aan het uitvoeren zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, nu ben ik benieuwd hoe het eruit ziet![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel laten zien, maar de animaties staan te snel, dus nu lijkt het alsof sommige fok!kers onbehoorlijke handelingen aan het uitvoeren zijn![]()
Van dit poesje heb ik ongeveer 10 foto's en een filmpje en het enige wat hij deed was verbaasd kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een van de twee katjes![]()
Was wel een van de laatste dagen, de eerste dag waren ze nog kleiner![]()
Cutequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Van dit poesje heb ik ongeveer 10 foto's en een filmpje en het enige wat hij deed was verbaasd kijken
[afbeelding]
580 om precies te zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk
Als je het plaatje 550 breed maakt, dan krijg je geen resize raster eromheen.
Het zit bij photoshopquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:17 schreef Svensational het volgende:
christiine, kun je dat Image Ready ook ergens downloaden?
Dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat eten ziet er lekker uit Diz hmmn .
Dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat ziet er lekker uit Dizer!![]()
Wat?! Je gaat je haar niet kort knippen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef niksan het volgende:
ik moet morgenvroeg naar de kapper![]()
* niksan bang is
En kun je dat downloaden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het zit bij photoshop
Je kan het kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
En kun je dat downloaden?
daarom ben ik ook bang......ik wil niet dat ze het te kort kniptquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat?! Je gaat je haar niet kort knippen hoor
Hoe lang is je haar nu dan? Mijn haar was al niet zo heel langquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef niksan het volgende:
[..]
daarom ben ik ook bang......ik wil niet dat ze het te kort knipt
ik zal wel een before & after foto in fotoboek plakken...morgen dan![]()
ach er zal wel niet zoveel vanaf gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe lang is je haar nu dan? Mijn haar was al niet zo heel lang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |