Ooh, ik heb ook van die suffe filmpjes, van het opstijgen en landen vh vliegtuig enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier! We hebben ook nog iets van 20 korte filmpjes gemaakt, maar die slaan al helemaal nergens op
Ik vind dat wel mooi hoor ZOWIEE. Zo boven de schouders. Wat vinden de mensen die het hebben gezien ervan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Nog boven mn schoudershet was eindelijk een beetje lang dus ik zei: een klein stukje eraf, maar ze ging helemaal uit dr dak.
Dank je Dada! Ik was samen met mijn vriend op vakantie ja en het was heel leuk. Het hotel was al superdeluxe met een heel groot zwembad, we zaten aan het strand, vlak bij de winkeltjes en het uitgaansstraatje en het was er nooit bloedheet omdat er altijd een beetje wind stondquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Welkom terug Tania. Je hebt dus een leuke vakantie gehad? Ging je samen met je vriend? Eigenlijk best domme vragen, nou ja
Fooootooooquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
O ja en we hadden twee hele lieve piepkleine katjes in het hotel (van net een paar weken oud)![]()
Ik heb ook hele fotosessies + filmpjes van kleine Griekse katjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
O ja en we hadden twee hele lieve piepkleine katjes in het hotel (van net een paar weken oud)![]()
Alleen mn moeder en mn vader hebben het gezien, mn moeder vond het leuk en mn vader zag het geloof ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi hoor ZOWIEE. Zo boven de schouders. Wat vinden de mensen die het hebben gezien ervan?
How very crea-bea!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
Speciaal voor de Showchatters ben ik weer eens crea-bea geweest...
[afbeelding]
Leuk. Katjes hm, heb het niet zo op katjes/katten wel op hondjes/honden, maar een foto van die katjes lijkt me wel leuk. Dieren zijn gewoon altijd leuk. Van mijn pups staat er een foto in mijn fotoboek, spammmmm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
Dank je Dada! Ik was samen met mijn vriend op vakantie ja en het was heel leuk. Het hotel was al superdeluxe met een heel groot zwembad, we zaten aan het strand, vlak bij de winkeltjes en het uitgaansstraatje en het was er nooit bloedheet omdat er altijd een beetje wind stond![]()
Hij is alleen iets te breed. 580 pixels breed was leuker geweestquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:32 schreef Christine het volgende:
Nu nog van alle showchatters een foto die erbij gesoept kan worden
De deur uit en wat bouwvakkers opzoeken ZOWIEE, je zal ervan opfleuren als je er tenminste van houdt om een beetje als lustobject behandelt te worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Alleen mn moeder en mn vader hebben het gezien, mn moeder vond het leuk en mn vader zag het geloof ik niet![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef Dada het volgende:
[..]
De deur uit en wat bouwvakkers opzoeken ZOWIEE, je zal ervan opfleuren als je er tenminste van houdt om een beetje als lustobject behandelt te worden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Fooootoooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier! We hebben ook nog iets van 20 korte filmpjes gemaakt, maar die slaan al helemaal nergens op
Hij resized he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is alleen iets te breed. 580 pixels breed was leuker geweest
Moet je ff alle fotoboeken bij langs gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij resized he?
Ik werk nog aan een verbeterde versieMét theater en mogelijkheid om foto's van Showchatters erbij te soepen.
Net als tijdens Big Brother in de clib!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je ff alle fotoboeken bij langs gaan.En dan kunnen we die voortaan in de OP zetten
Leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
Speciaal voor de Showchatters ben ik weer eens crea-bea geweest...
[afbeelding]
Jaa die swat en FBI auto's schoppen echt grote kontquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:59 schreef niksan het volgende:
[..]ja!! eerst de politie en dan de swat achter je aan
en geld stelen van de mensen die je overreden hebt
en wanneer ik een opdracht uitvoer schiet ik meestal de verkeerde mensen dood
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |