abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21426069
zo hehehe ben nu de broodjes aan het afbakken net de eitjes gekookt dat word weer smullen vanavond
pi_21426671
Hoi!
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_21426732
Ik net dus naar de kapper, heeft die trut mn haar veel te kort geknipt! Ik zei: Een klein stukje er af. Nou echt een heel stuk er af halen die muts . Ja, en toen ik het zag was het natuurlijk al te laat . En ze heeft het niet een gefohnd ofzo of iets erin dus nu zit het nog dom ook .

Dat ziet er lekker uit Dizer!
So be mine
clic
clic
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 16:59:58 #29
70004 niksan
net een beetje meer
pi_21427206
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Alstu

Heb jij bij dat spel ook dat je nooit de hele tijd braaf de opdrachtjes doet? Ik ga na een tijdje altijd flink dood en verderf zaaien.
ja!! eerst de politie en dan de swat achter je aan en geld stelen van de mensen die je overreden hebt en wanneer ik een opdracht uitvoer schiet ik meestal de verkeerde mensen dood
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:01:20 #30
70004 niksan
net een beetje meer
pi_21427242
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik net dus naar de kapper, heeft die trut mn haar veel te kort geknipt! Ik zei: Een klein stukje er af. Nou echt een heel stuk er af halen die muts . Ja, en toen ik het zag was het natuurlijk al te laat . En ze heeft het niet een gefohnd ofzo of iets erin dus nu zit het nog dom ook .

Dat ziet er lekker uit Dizer!
he! wat vervelend!!
kun je er een foto van maken!

ik moet morgenvroeg naar de kapper
* niksan bang is
dance with the stars."
pi_21427393
Hoi.

Wat gaat het in ene snel zeg.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_21427424
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef niksan het volgende:

[..]

he! wat vervelend!!
kun je er een foto van maken!
na nog een keer in de spiegel gekeken te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik echt geen foto ervan op het forum ga zetten Het is echt te dom op dit moment
quote:
ik moet morgenvroeg naar de kapper
* ZOWIEE bang is

Hou dr maar goed in de gaten dan!
So be mine
clic
clic
pi_21427479
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Heb het een keer meegemaakt dat een kapper mijn haar verklootte. Dat was toen ik 10 of 11 was. Zo’n verknipte Oost Europese hoer met Russisch accent knipte mijn haar veeeel te kort. Ik wilde een kuif en verder de rest wat korter, werd ik godverredomme bijna kaal geknipt met een plukje haar (dus geen kuif) aan de voorkant. Ik durfde alleen niet te klagen maar thuis was ik boos hoor. Dat mens daar later nooit meer gezien, ze zal wel illegaal in Nederland geweest zijn.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_21427546
Ik hou trouwens niet van salades.

Ik kan wel een beetje koken. Nasi, spaghetti, vissticks, alle soorten vlees, spinazie met aardappels. Ik overleef zeg maar.
pi_21427547
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:12 schreef Dada het volgende:

[..]

Heb het een keer meegemaakt dat een kapper mijn haar verklootte. Dat was toen ik 10 of 11 was. Zo’n verknipte Oost Europese hoer met Russisch accent knipte mijn haar veeeel te kort. Ik wilde een kuif en verder de rest wat korter, werd ik godverredomme bijna kaal geknipt met een plukje haar (dus geen kuif) aan de voorkant. Ik durfde alleen niet te klagen maar thuis was ik boos hoor. Dat mens daar later nooit meer gezien, ze zal wel illegaal in Nederland geweest zijn.

Sorry ik bedoel natuurlijk: Wat een trut
So be mine
clic
clic
pi_21427600
Wat een rotweer is het hier zeg, ik heb het koud

* Tania18 mist de zon, de zee, het zwembad bij het hotel, de winkeltjes en kroegjes
pi_21427650
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:

* ZOWIEE mist de zon, de zee, het zwembad bij het hotel, de winkeltjes en kroegjes

Had je nou al gestemd in het tournament=

/edit/ Godver stom toetsenbord ik wou vraagteken en heb nu is/teken en streepje doet ook al raar
So be mine
clic
clic
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:21:33 #38
70004 niksan
net een beetje meer
pi_21427669
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

na nog een keer in de spiegel gekeken te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik echt geen foto ervan op het forum ga zetten Het is echt te dom op dit moment
[..]

Hou dr maar goed in de gaten dan!
hoe lang is je haar nu dan?? op je schouders er net boven?? hoeveel cm te kort??
ik heb het ook een keer gehad...ik heb dan het geluk dat mijn haar vrij snel groeit
dance with the stars."
pi_21427680
? hij doet het weer -
So be mine
clic
clic
pi_21427681
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:20 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Had je nou al gestemd in het tournament=
Ja, half
Ben nog aan het denken over een paar
pi_21427707
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:20 schreef ZOWIEE het volgende:
/edit/ Godver stom toetsenbord ik wou vraagteken en heb nu is/teken en streepje doet ook al raar
Zo'n toetsenbord hebben wij ook, erg leuk als je nog een half uur hebt om een verslag af te maken
pi_21427712
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:21 schreef niksan het volgende:

[..]

hoe lang is je haar nu dan?? op je schouders er net boven?? hoeveel cm te kort??
ik heb het ook een keer gehad...ik heb dan het geluk dat mijn haar vrij snel groeit
Nog boven mn schouders het was eindelijk een beetje lang dus ik zei: een klein stukje eraf, maar ze ging helemaal uit dr dak.
So be mine
clic
clic
pi_21427748
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Zo'n toetsenbord hebben wij ook, erg leuk als je nog een half uur hebt om een verslag af te maken
Mijn toetsenbord is het oudste onderdeel van mn computer, nog het enige originele onderdeel

Heb je trouwens foto's?? van de vakantie bedoel ik niet van je toetsenbord :')
So be mine
clic
clic
pi_21427784
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:25 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Mijn toetsenbord is het oudste onderdeel van mn computer, nog het enige originele onderdeel

Heb je trouwens foto's??
Ja, ik zal er van de week wel een paar in mijn fotoboek zetten. Er zitten trouwens niet echt hele boeiende bij
pi_21427813
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:27 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ja, ik zal er van de week wel een paar in mijn fotoboek zetten. Er zitten trouwens niet echt hele boeiende bij
Jaaaaa, dat had ik ook, we hadden 300 foto's gemaakt en als je ze dan thuis op de computer bekijkt denk je echt: Goh, leuk
So be mine
clic
clic
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:29:00 #46
70004 niksan
net een beetje meer
pi_21427818
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Nog boven mn schouders het was eindelijk een beetje lang dus ik zei: een klein stukje eraf, maar ze ging helemaal uit dr dak.
och.... ik denk dat het je wel zal staan...al ben je er zelf niet tevreden mee
dance with the stars."
pi_21427836
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:28 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Jaaaaa, dat had ik ook, we hadden 300 foto's gemaakt en als je ze dan thuis op de computer bekijkt denk je echt: Goh, leuk

Precies hetzelfde hier! We hebben ook nog iets van 20 korte filmpjes gemaakt, maar die slaan al helemaal nergens op
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:30:19 #48
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21427839
Speciaal voor de Showchatters ben ik weer eens crea-bea geweest...

pi_21427866
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
Speciaal voor de Showchatters ben ik weer eens crea-bea geweest...

[afbeelding]

Nu nog een muziekje op de achtergrond erbij
pi_21427868
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:

* Dada mist de zon, de zee, het zwembad bij het hotel, de winkeltjes en kroegjes
Welkom terug Tania. Je hebt dus een leuke vakantie gehad? Ging je samen met je vriend? Eigenlijk best domme vragen, nou ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')