quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alstu
Heb jij bij dat spel ook dat je nooit de hele tijd braaf de opdrachtjes doet? Ik ga na een tijdje altijd flink dood en verderf zaaien.![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik net dus naar de kapper, heeft die trut mn haar veel te kort geknipt! Ik zei: Een klein stukje er af. Nou echt een heel stuk er af halen die muts. Ja, en toen ik het zag was het natuurlijk al te laat
. En ze heeft het niet een gefohnd ofzo of iets erin dus nu zit het nog dom ook
.
Dat ziet er lekker uit Dizer!![]()
na nog een keer in de spiegel gekeken te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik echt geen foto ervan op het forum ga zettenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef niksan het volgende:
[..]
he! wat vervelend!!
kun je er een foto van maken!
quote:ik moet morgenvroeg naar de kapper![]()
* ZOWIEE bang is
Heb het een keer meegemaakt dat een kapper mijn haar verklootte. Dat was toen ik 10 of 11 was. Zo’n verknipte Oost Europese hoer met Russisch accent knipte mijn haar veeeel te kort. Ik wilde een kuif en verder de rest wat korter, werd ik godverredomme bijna kaal geknipt met een plukje haar (dus geen kuif) aan de voorkant. Ik durfde alleen niet te klagen maar thuis was ik boos hoor. Dat mens daar later nooit meer gezien, ze zal wel illegaal in Nederland geweest zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik net dus naar de kapper, heeft die trut mn haar veel te kort geknipt! Ik zei: Een klein stukje er af. Nou echt een heel stuk er af halen die muts. Ja, en toen ik het zag was het natuurlijk al te laat
. En ze heeft het niet een gefohnd ofzo of iets erin dus nu zit het nog dom ook
.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb het een keer meegemaakt dat een kapper mijn haar verklootte. Dat was toen ik 10 of 11 was. Zo’n verknipte Oost Europese hoer met Russisch accent knipte mijn haar veeeel te kort. Ik wilde een kuif en verder de rest wat korter, werd ik godverredomme bijna kaal geknipt met een plukje haar (dus geen kuif) aan de voorkant. Ik durfde alleen niet te klagen maar thuis was ik boos hoor. Dat mens daar later nooit meer gezien, ze zal wel illegaal in Nederland geweest zijn.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:
Wat een rotweer is het hier zeg, ik heb het koud![]()
* ZOWIEE mist de zon, de zee, het zwembad bij het hotel, de winkeltjes en kroegjes![]()
hoe lang is je haar nu dan?? op je schouders er net boven?? hoeveel cm te kort??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
na nog een keer in de spiegel gekeken te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik echt geen foto ervan op het forum ga zettenHet is echt te dom op dit moment
![]()
[..]
Hou dr maar goed in de gaten dan!
Ja, halfquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Had je nou al gestemd in het tournament=
Zo'n toetsenbord hebben wij ook, erg leuk als je nog een half uur hebt om een verslag af te makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:20 schreef ZOWIEE het volgende:
/edit/ Godver stom toetsenbord ik wou vraagteken en heb nu is/teken en streepje doet ook al raar
Nog boven mn schoudersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:21 schreef niksan het volgende:
[..]
hoe lang is je haar nu dan?? op je schouders er net boven?? hoeveel cm te kort??
ik heb het ook een keer gehad...ik heb dan het geluk dat mijn haar vrij snel groeit![]()
Mijn toetsenbord is het oudste onderdeel van mn computer, nog het enige originele onderdeelquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord hebben wij ook, erg leuk als je nog een half uur hebt om een verslag af te maken![]()
Ja, ik zal er van de week wel een paar in mijn fotoboek zetten. Er zitten trouwens niet echt hele boeiende bijquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord is het oudste onderdeel van mn computer, nog het enige originele onderdeel
Heb je trouwens foto's??
Jaaaaa, dat had ik ook, we hadden 300 foto's gemaakt en als je ze dan thuis op de computer bekijkt denk je echt: Goh, leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik zal er van de week wel een paar in mijn fotoboek zetten. Er zitten trouwens niet echt hele boeiende bij![]()
och.... ik denk dat het je wel zal staan...al ben je er zelf niet tevreden meequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nog boven mn schoudershet was eindelijk een beetje lang dus ik zei: een klein stukje eraf, maar ze ging helemaal uit dr dak.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat had ik ook, we hadden 300 foto's gemaakt en als je ze dan thuis op de computer bekijkt denk je echt: Goh, leuk![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
Speciaal voor de Showchatters ben ik weer eens crea-bea geweest...
[afbeelding]
Welkom terug Tania. Je hebt dus een leuke vakantie gehad? Ging je samen met je vriend? Eigenlijk best domme vragen, nou jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:
Wat een rotweer is het hier zeg, ik heb het koud![]()
* Dada mist de zon, de zee, het zwembad bij het hotel, de winkeltjes en kroegjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |