Ik hoop hetquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Tom_Tom- stemt toch wel op jou hoor..
Gebeurt denk ik ook niet.. en als je dunn0w kan verslaan, kan je iedereen verslaanquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
* BVO wil er niet al in de eerste ronde uitvliegen![]()
Ik vertrek 25 oktober naar Australie en heb nog geld nodig. Pak dus al het werk aan wat op m'n pas komt. Heb me ingeschreven bij een uitzendburo en toen kwam dit er uit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat baantje dan??
Ow in dat geval, zou ik als ik een Hindfan zou zijn, voor Hind kiezen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. Ok, het was wel gelijk raak, maar het is de enige keer dat ik d'r gezien heb hoor
.
Nope hoeft niet. Er hebben op mij ook mensen gestemd waarop ik niet heb gestemd.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel
En ik moet natuurlijk ook wel een beetje strategisch stemmen. Jij hebt al gestemd, Tom moet nog stemmen, dus als ik wil dat hij op mij stemt moet ik ook op hem stemmen, behalve als jij dan weer jouw stem gaat veranderen... pff veel te ingewikkeld![]()
Het zou eigenlijk ook niet eerlijk zijn als ik van dunn0w zou winnen, zij is hier al veel langerquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Gebeurt denk ik ook niet.. en als je dunn0w kan verslaan, kan je iedereen verslaan.
Ja maar ik vind jullie allebei even liefquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
Maar goed je moet zelf ff afwegen wie je nou het leukst vind
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk ook niet eerlijk zijn als ik van dunn0w zou winnen, zij is hier al veel langer![]()
Het gaat om de leukste, niet wie hier het langste zit. Dan zouden Dizer en static in de finale zitten met ik als bronzen medaillewinnaarquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk ook niet eerlijk zijn als ik van dunn0w zou winnen, zij is hier al veel langer![]()
Wat voor film wil je kijken. Comedy, drama, thriller chickflick... ?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:15 schreef Tania18 het volgende:
We gaan vanavond een DVD huren. Iemand nog een suggestie? (niet dat ik niet bijna alles al gezien heb)
aawwquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind jullie allebei even lief![]()
Voor-aperquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:19 schreef Duiveltja het volgende:
Het gaat erom wie de leukste/populairste user is, niet wie er hier het langste zit
Dat is waarquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:19 schreef Duiveltja het volgende:
Het gaat erom wie de leukste/populairste user is, niet wie er hier het langste zit
[inkop]quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor-aper![]()
We wilden eerst Cabin Fever, maar die is heel erg slecht las ik al. Ik wil wel een thriller of horrorquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat voor film wil je kijken. Comedy, drama, thriller chickflick... ?
[..]
aaww
Ik zit trouwens ook al best wel lang op Fok! zie ik nu opeensquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gaat om de leukste, niet wie hier het langste zit. Dan zouden Dizer en static in de finale zitten met ik als bronzen medaillewinnaar![]()
Ik denk dat als je Shymalan's vorige films goed vind (- Sixth Sense, Unbreakable, Signs) dat je deze ook wel ok zal vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is waar
Weet iemand trouwens wat meer over die nieuwe film die binnenkort draait, 'The Village'?
Lijkt me leuk![]()
Idd langer dan mij.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zit trouwens ook al best wel lang op Fok! zie ik nu opeens![]()
Dat is waar, Sixth sense vond ik in ieder geval erg goed, unbreakable en signs allebei iets minder.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Shymalan's vorige films goed vind (- Sixth Sense, Unbreakable, Signs) dat je deze ook wel ok zal vinden.
Nee, is die goed? Heeft veel prijzen gewonnen toch?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
Heb je The pianist gezien?
Horror??quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We wilden eerst Cabin Fever, maar die is heel erg slecht las ik al. Ik wil wel een thriller of horror![]()
O ja, die wilden we ook nog een keer zienquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Horror??
28 days later is een hele goede film
Huur deze film dan meteen!! Die moet je echt zien, het is echt een hele mooie film van Roman Polanski.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, is die goed? Heeft veel prijzen gewonnen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |