Zaten een aantal hele leuke mensen tussenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kater is niet leuk![]()
Al nieuwe vrienden gemaakt??
Je hoeft ons niet voor de gek te houden hoor. Wij weten echt wel waar jij dinsdag zitquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:50 schreef BVO het volgende:
Ik twijfel alleen nog erg waar ik dinsdagavond heen zal gaan. Op het ene feest draait Ferry Corsten, die ik wel graag wil horen optreden, maar op het andere komt Hind. Dus...
Dat is idd een moeilijke keuzequote:Op zondag 22 augustus 2004 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Zaten een aantal hele leuke mensen tussen.
Nu van morgen tot en met donderdag Eurekaweek (introductieweek dus), maar dan slaap ik goddank wel thuis.. (eindelijk een echt bed
)
Ik twijfel alleen nog erg waar ik dinsdagavond heen zal gaan. Op het ene feest draait Ferry Corsten, die ik wel graag wil horen optreden, maar op het andere komt Hind. Dus...
Heel leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk dansje he?
Ging het in het echt ook ongeveer zo?
Die waren dit weekend ja.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is idd een moeilijke keuze![]()
Moest je ook allemaal van die stomme spelletjes doen? Of komt dat van de week pas?
Het certificaat bosmaaien is een belangrijke stap om bij het werken met de bosmaaier aan uw ARBO verplichtingen te voldoen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat bosmaaien is?
O ja, wij hadden alleen dat laatste. Gingen we ook Utrecht verkennenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die waren dit weekend ja.. Dit weekend was voor de economie-eerstejaars, om elkaar te leren kennen enzo. Deze week (lees: 4 dagen) is voor alle Erasmus Universiteit-eerstejaars, om niet alleen elkaar maar vooral Rotterdam (ken ik allang
) en de school enzo te leren kennen.
.
Hind blijft het waarschijnlijkste ja.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet voor de gek te houden hoor. Wij weten echt wel waar jij dinsdag zit![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Sowieso zal het daar niet superdruk zijn
Ja, liefde maakt blind, maar zo blind nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, ik heb Bas Muijs gezien op Rhodos, leuk he?!?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, liefde maakt blind, maar zo blind nou ook weer niet..
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, ik heb Bas Muijs gezien op Rhodos, leuk he?!?
Nee hoor, ik vond hem nog steeds niks, maar wel leuk om te vertellenquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. dus jij zat gelijk weer achter andere mannen aan?
.
Één keer pas.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
BVO ga naar Ferry Corsten, hoe vaak heb je Hind nou wel niet zien optreden.
Heb jij nou al gestemd?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond hem nog steeds niks, maar wel leuk om te vertellen
Ja, dat kon ik dus ook vindenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het certificaat bosmaaien is een belangrijke stap om bij het werken met de bosmaaier aan uw ARBO verplichtingen te voldoen.
Doel: Het leren op een veilige en verantwoorde manier kruidachtige en houtige gewassen met de bosmaaier af te zetten.![]()
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een maar?
Welquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb jij nou al gestemd?
Kiezen tussen Tommerd en mij is toch niet zo'n heel moeilijke keuze [afbeelding]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik dus ook vinden.
Morgen om 7 uur moet ik gaan bosmaaien, heb dus alleen geen idee wat ik moet doen...
Tom_Tom- stemt toch wel op jou hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel
En ik moet natuurlijk ook wel een beetje strategisch stemmen. Jij hebt al gestemd, Tom moet nog stemmen, dus als ik wil dat hij op mij stemt moet ik ook op hem stemmen, behalve als jij dan weer jouw stem gaat veranderen... pff veel te ingewikkeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |