Ooh dat ja dat weet ik nog maar dan heeft Frey hem waarschijnlijk toegevoegt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:58 schreef Svensational het volgende:
ja frey was er ook nog bij. moesten we stemmen over de gtstfilmpjes. Maar RealSteviow dus ook...
En door je eigen opmerkingen daar kun je hem niet volspammenquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:30 schreef Dizer het volgende:
Damn, nou heb ik dus ee nieuwe topique van GTST klaar staan en de huidige blijft hangen op 296 posts
volspammen doe ik al heel lang niet meerquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
En door je eigen opmerkingen daar kun je hem niet volspammen
quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:39 schreef Dizer het volgende:
Ik ben bijna jarig
op kazaa is het wel te vindenquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:35 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja, hoe zit dat precies met Photoshop? Hoeveel kost het ongeveer en waar kan je het krijgen? Op bol.com kon ik em niet vinden namelijk..
* Svensational heeft nog wat verjaardagscadeautjes tegoed
cadeau's kopen... ik weet echt nooit wat ik moet kopen! Het ergste vind ik mijn eigen verjaardag, huis vol mensen... die er een maand eerder ook al waren bij een andere verjaardag en dan weer over een maand komen omdat er dan weer iemand anders jarig isquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:58 schreef Duiveltja het volgende:
Hoezo niet?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
Wat gaat dat allemaal snel hier.. Té snel voor mij op dit moment iig
.
Hooooiiquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Kater is niet leukquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Hooooii![]()
.
* Tania18 heeft zo'n hoofdpijn..
Maar het was wel erg leuk, vooral gisteravond..
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]. Heel mooi
.
Toen hing zijn tong waarschijnlijk ook nog uit zijn mondquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk dansje he?
Ging het in het echt ook ongeveer zo?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Toen hing zijn tong waarschijnlijk ook nog uit zijn mond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |