o, jullie hebben een sm-s relatie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
Nou begin ik toch een beetje onzeker te worden..
En bedankt..
*smsjes van JA lees*
Ja, hij is verliefd op mij. Woeii..
Oooh da's lief.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
Nou begin ik toch een beetje onzeker te worden..
En bedankt..
*smsjes van JA lees*
Ja, hij is verliefd op mij. Woeii..
Er worden wel behoorlijk wat smsjes verstuurd ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
o, jullie hebben een sm-s sms-relatie?
Tsja het moet ergens beginnen héquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er worden wel behoorlijk wat smsjes verstuurd ja..
quote:
ja, ajuu kun je wel om een boodschap sturen, neem t gelijk wat ouwe koeien uit de sloot mee, ggeenpopjnt, geen piunt, geen PUNT hoor~!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Er zijn inderdaad wat overeenkomsten ja.
Vroeg gaan slapen, Dan is het zo morgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
*argh*
Ik wil dat het morgen is
*sugt*
Ik kan toch niet slapen denk ik ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vroeg gaan slapen, Dan is het zo morgen..
kleed je je eerst weer even aan, voordat je fokt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:30 schreef G_E het volgende:
Seks hoeft niet, maar het kan best lekker zijn, zo af en toe..
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:29 schreef Vlarp het volgende:
Melissa Etheridge - Like The Way I Do.mp3
*sugt*
Hoi!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:27 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi
Wat vaker is ook wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:30 schreef G_E het volgende:
Seks hoeft niet, maar het kan best lekker zijn, zo af en toe..
Ik met je eens zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat vaker is ook wel leuk hoor..
Wil ik een handje helpen ofsow?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan toch niet slapen denk ik ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |